לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 9 בפברואר 2006 בשעה 21:01

אני לא מתקלחת כבר שלושה ימים. אני חושבת על דברים שמגרים אותי. אני נרטבת. רטיבות חמה כזאת. אני נחה קצת, מתקררת. ואז הרטיבות באה מהתחתונים למעלה. אני מרגישה אותה. רטיבות קרה ודביקה. ואז שוב אני מתגרה. ושוב נותנת לזה להיספג מהתחתונים אלי. התחתונים שלי הופכים להיות חלק מהגוף שלי. נדבקים אלי. אני רוצה שיהיה לי קשה לקלף אותם. אני רוצה להסריח. אני רוצה שהיא תגיד לי "את מסריחה". שהיא תגיד לי "את מגעילה אותי". אני רוצה שהגוף שלי יבריק מרוב זיעה. אני רוצה שמרוב זיעה אני אאבד את הצורה שלי. אני רוצה שהציצים שלי יהיו דביקים. אני רוצה שהתחתונים שלי יהיו מלאים בכתמים. שיהיו מסריחים וחמוצים. שיהיו ספוגים ורטובים. שיהיו סמרטוט. שאני אהיה סמרטוט. סמרטוט מסריח ומגעיל.

שלגי - וואללה את סוטה!
וטוב שכך :-)

לפני 18 שנים
godisafemale​(שולטת) - :)))
תבלי לך עם עצמך.
לפני 18 שנים
cxswed​(שולט) - את כותבת מדהים. אני מקווה שאת שומרת על עצמך.
לפני 18 שנים
קייסי -
אני יודעת, זה לא הרעיון של הבלוג, אם יש רעיון מאחוריו, אבל את מעוררת בי יצר אמהי מגונן.

קשה לי לא לקרוא כאן מידה לא מבוטלת של שנאה עצמית, בצורך הזה להגעיל כל כך.

לקלף מעצמך את התחתונים? דימוי מעניין. התחתונים כקליפה.
אולי מה שיש שם מתחת חשוף ופגיע מדי בלעדיה?

איכשהו זה נשמע לי כמו שריון מזוהם שאת רוצה לעטות על עצמך כחומת הגנה ממשהו.

מעניין ממה.
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - הרעיון של הבלוג הוא לכתוב את הדברים שיש לי בראש, בלי שאף אחד מכיר אותי אישית פה. כי מי שמכיר אותי אישית לא יודע ולא ידע את הדברים האלה.

אני לא מנסה להגעיל אלא לספר. אם זה מגעיל מישהו, אני לא מכריחה אף אחד לקרוא.
לפני 18 שנים
שלגי - בפנטזיות אין גבולות, אין אסור ומותר, אין שפוי בטוח ובהסכמה.
יש רק את התשוקות והרצונות הכי בסיסיים שלפעמים הם גם מאוד אפלים.
כאן זה בדיוק המקום לכתוב את מה שאת כותבת.
לפני 18 שנים
קייסי -
שלא יובן לא נכון, את רחוקה מלהגעיל אותי, רכה. אין שום צורך להכריח אותי לקרוא את הבלוג שלך כי אני קוראת אותו בשקיקה. את מרתקת אותי עם החושניות המדהימה, העזה והקיצונית שלך.

כשכתבתי על הצורך שלך להגעיל, התייחסתי רק לפנטזיה שלך, בה את כותבת, בין השאר: "שאני אהיה סמרטוט, סמרטוט מסריח ומגעיל". עניין אותי הצורך הזה לחוש כך. את כמובן לא חייבת לענות. זה סוג של תהייה רטורית שאולי תקבל מענה בפוסטים הבאים שלך, ואולי תישאר חידה.

כך או כך, אשמח אם תמשיכי לשתף. חשבתי שניתן היה להבין זאת גם מתגובותי הקודמות בבלוג שלך, אבל יתכן שעלי לציין זאת שוב במפורש.
לפני 18 שנים
סיגלית​(אחרת) - כתיבה נהדרת - לא מתאים לכל אחד - לדעתי השנאה העצמית נובעת מחוסר בטחון עצמי ( גם לפי הבלוגים האחרים ) אני לא אומר זאת על מנת לפגוע אלא בכדי לתת עצה - את צריכה עזרה נפשית דחוף ! אשמח אם רכה תקבל את עצתי - כואב לי פשוט לראות בת אדם ששונאת את עצמה ושמייסרת את עצמה ולא מטפלת בבעיות אישיות - גשי לפני שהמצב יחמיר - מחזיק לך אצבעות - אם את כבר בטיפול כולשהו אז תתמידי - זה יעזור לך
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י