לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 11 בפברואר 2006 בשעה 19:16

היא הזמינה אותי אליה. היא דיברה בשקט ובעדינות. היא אמרה לי שהיא מחפשת כמוני. שגם היא לא בטוחה. היא אמרה שנעשה רק מה שאני רוצה. כשאני מגיעה היא מכניסה אותי לבית שלה. יש שם ריח של אלכוהול ושל בושם מתוק וחזק. זול כזה. היא מחבקת אותי ומנשקת אותי. היא תופסת לי את השיער ומושכת. היא מלקקת את השפתיים שלי. אני מריחה את הבושם שלה מקרוב. אני מריחה גם את הריח מהפה שלה. היא מפסיקה לנשק אותי ומחייכת. היא מובילה אותי לסלון.

בסלון יושבות עוד שלוש נשים. גם הן מבוגרות כמוה. היא מחזיקה אותי ומוליכה אותי ליד החברות שלה. היא אומרת להן משהו ברוסית והן צוחקות. הן ממששות את הגוף שלי. אחת מרימה את הציצים שלי וכאילו שוקלת אותם. אחת מרימה את החצאית שלי ולוחצת עם האצבעות על הכוס שלי. אחת צובטת לי את התחת. בעלת הבית מחזיקה אותי ודוחפת אצבע לפה שלי. היא שואלת אותי אם אני יודעת לרקוד. אני אומרת שכן. היא שמה אותי באמצע החדר ואומרת לי לרקוד. אין מוסיקה. הן מתחילות למחוא כפיים בקצב. אחת שרה ברוסית. בעלת הבית אומרת לי "תרקדי תרקדי". הן שותות וודקה ובירה ואני רוקדת. הן מוחאות כפיים. מדי פעם מישהי אומרת משהו ברוסית וכולן צוחקות. בעלת הבית אומרת לי לרקוד יותר קרוב אליהן. אני מתקרבת. היא אומרת לי לא להפסיק לרקוד. הן ממששות אותי. בעלת הבית מורידה לי את החולצה. היא מוציאה לי שד אחד מהחזיה ומועכת אותו. לשה אותו. צובטת. היא מחבקת אותי מאחור ורוקדת איתי. כולן צוחקות. היא מרימה את החצאית שלי ומראה לחברות שלה את התחתונים שלי. מישהי אומרת משהו שאני לא מבינה. כולן צוחקות.

הן מתפשטות לאט לאט. נשארות עם תחתונים. כולן שמנות. הציצים שלהן נופלים הצידה. הבטן זזה כשהן צוחקות. בעלת הבית רואה שאני מסתכלת על זה. היא מכופפת אותי ומצמידה את הראש שלי לציצים של אחת החברות שלה. אני מריחה את התערובת של הבושם עם הזיעה שלה. בעלת הבית עומדת מאחורי. היא מזיזה את האגן, ואני מרגישה את הבטן שלה פוגעת לי בתחת שוב ושוב. היא עושה תנועות כאילו היא דופקת אותי. האחרות צוחקות. זאת שאני צמודה לציצים שלה מלטפת לי את הראש. היא מרימה שד אחד שלה ומצמידה אותו לפה שלי. הפטמה שלה גדולה וקשה. היא אומרת לי "תמצצי". יש לה מבטא כבד. אני מוצצת. בעלת הבית ממשיכה כאילו לזיין אותי מאחור. זאת שאני מוצצת לה את השד אומרת "לא לנשוך". זאת שלידה אומרת "כלבה נושכת?". השלישית אומרת משהו ברוסית וכולן צוחקות שוב.

בעלת הביתה תופסת אותי ומרחיקה אותי מהן. היא ממשיכה להחזיק אותי. אני עומדת מול החברות שלה עם שד אחד מחוץ לחזיה. השאר מורידות את התחתונים. יש להן תחתונים גדולים. הן נותנות את התחתונים לבעלת הבית והיא מלבישה אותם על הצוואר שלי. גם היא מתפשטת. היא מורידה אותי על הברכיים. היא מצמידה אותי בין הרגליים של אחת החברות שלה. בעלת הבית אומרת לי "תלקקי". אני מלקקת. מרגישה את הריח והטעם החמוץ והחזק. מרגישה את השפתיים הבשרניות של הכוס הזה. הוא נפתח בקלות. הוא נרטב בקלות. הוא מוציא עוד ריח כזה. בעלת הבית מתישבת על הספה ליד החברות שלה. זאת שאני מלקקת לה מעבירה אותי לזאת שלידה. עכשיו אני מלקקת לה. היא מזיזה את האגן על הפה שלי. כולן צוחקות. היא מעבירה אותי לזאת שלידה. אני ממשיכה ללקק. היא מצמידה אותי חזק לכוס שלה. היא מעבירה אותי לבעלת הבית. אני מלקקת אותה. מישהי אומרת שוב משהו ברוסית. בעלת הבית מרימה את הפנים שלי. אני על הברכיים מולה. היא מתכופפת והציצים שלה נופלים על הברכיים שלה. היא מסתכלת לי בעיניים. פתאום היא נותנת לי סטירה. כולן צוחקות. בעלת הבית שואלת אותי "מי הכי מסריחה?". היא מצביעה על החברות שלה. אני לא עונה. היא מושכת לי בשיער. היא שואלת שוב "מי הכי מסריחה תגידי". אחת החברות שואלת אותי "אני?". אני לא יודעת לענות. לכולן יש ריח חמוץ וחזק. הן צוחקות. אחת אחרת שואלת "אני?". בסוף אני אומרת "כן". כולן צוחקות ואומרות "אווווו". הן מדברות ברוסית ביניהן. אני לא מבינה כלום. זאת שאמרתי לה כן שואלת "את אומרת אני מסריחה?". לא היתה לי ברירה. היא אומרת "אולי תנקי לי". בעלת הבית מצמידה אותי בכוח לכוס של זאת שאמרתי לה כן. אני צריכה ללקק אותה חזק.

היא מצמידה לי את הראש. אני כמעט נחנקת. אני משתעלת. כולן צוחקות. אני מרגישה סטירות על הראש מאחור. זאת שאני מלקקת לה מזיזה את האגן ודופקת את הפה שלי עם הכוס שלה. אני יודעת שהיא גם פולטת גזים. אני שומעת ומריחה. הכוס שלה פתוח. הלשון שלי נכנסת פנימה. הוא מאוד רטוב. אני מרגישה את החצאית שלי מתרוממת. אני רוצה להסתכל אבל מצמידים לי את הראש לכוס. אני מרגישה את התחתונים שלי יורדים עד הברכיים. אני מרגישה משהו נכנס לי לכוס. מישהי דופקת אותי חזק. היא נוהמת. אני מנסה לנחש לפי הקול מי זאת. אני לא יכולה לראות כלום בין הירכיים השמנות האלה. אני מרגישה את הדילדו הזה ממלא אותי. הוא גדול. הוא עבה. אני מרגישה יריקה על התחת. אני מרגישה אצבע נכנסת לשם. היא ממשיכה לדפוק אותי. זאת שאני מלקקת לה צועקת וגומרת. היא מנגבת את הכוס שלה עם השיער שלי. אני יכולה להרים את הראש. אני רואה שבעלת הבית לא יושבת על הספה. היא זאת שמזיינת אותי. שתי האחרות מאוננות. מעבירים את הפנים שלי לכוס של מישהי אחרת. אני מלקקת גם אותה. גם הכוס שלה מריח חזק. גם הוא פתוח כזה וחמוץ. אני מלקקת ובעלת הבית ממשיכה לדפוק אותי חזק. כל דחיפה שלה דוחפת את הפנים שלי יותר עמוק לכוס ההוא. היא דוחפת חזק ועמוק ונשארת שם. זה כואב לי מבפנים. אני שומעת שהיא גומרת. אני מרגישה את הרעידות שלה. גם זאת שאני מלקקת לה גומרת. גם היא מנגבת את הכוס בשיער שלי. השלישית גומרת אחרי כמה שניות לבד. הן מעמידות אותי על הברכיים. בעלת הביתה דוחפת את הדילדו לפה שלי. כולן אומרות לי "תמצצי", "תנקי". אני מוצצת. היא דוחפת עמוק. אני משתעלת. כולן צוחקות. הבטן שלה דופקת על המצח שלי. מישהי אומרת משהו ברוסית. בעלת הבית אומרת לי "זה הטעם של הכוס שלך". אחת החברות שואלת "מי הכי מסריחה?". כולן צוחקות. בעלת הבית מוציאה את הדילדו מהפה שלי. היא תופסת את השיער שלי ומושכת. היא אומרת לי "את רואה? הכוס שלך הכי מסריח".

הן הולכות מסביבי וצוחקות. מקללות ברוסית. אני לא מבינה, אבל הטון הוא של קללות. אחת החברות יורקת על הבטן שלי. בעלת הבית חוזרת פתאום עם מצלמה. הדילדו עדיין תלוי ומתנדנד מתחת לבטן הגדולה שלה. היא אומרת לי לא לזוז. היא אומרת לי לחייך. היא מצלמת. אני עם שיער פרוע, מרוח ומודבק במיצים של כוס, כל הפנים שלי רטובים ממיצים ורוק, על הצוואר שלי תלויים התחתונים של כולן, שד אחד שלי מחוץ לחזייה, הבטן שלי רטובה מהיריקה, התחתונים שלי מופשלים עד הברכיים, הכוס שלי פתוח ושורף, ואני מחייכת למצלמה.

בעיניים כלות - כל מה שאני מסוגלת להריח עכשיו,
זה רק ריח של כוס..
אוהבת לקרוא אותך. :)
לפני 18 שנים
פלוס מינוס​(אחר) - גמני אוהב
אוהב מאוד
לפני 18 שנים
סיגלית​(אחרת) - נהדר - אין הגדרה נוספת תגידי רכה לא בא לך לכתוב ספר ארוטי - תחשבי על זה את מאוד יצירתית
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י