לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 12 בפברואר 2006 בשעה 23:01

אני במלתחה של הבריכה. אני מסיימת להתקלח ויוצאת להתנגב. שתי נשים נכנסות. אני מסתכלת בזווית העין כשהן מתפשטות. הן מבוגרות. הן שמנות. יש להן גוף מעוות. לאחת יש חזה צר ובטן ותחת ענקיים, מקומטים ונפולים. גם השניה מקומטת והגוף שלה רפוי. החזה שלה גדול. פטמות גדולות ורחבות, מסתכלות לרצפה. פתאום אחת מתקרבת אלי. אני מורידה את המבט. אני מרגישה מכה על הראש. היא אומרת "על מה את מסתכלת?". אני מנסה למלמל תשובה. היא תופסת לי את השיער ומרימה את הראש שלי. היא שואלת שוב "על מה את מסתכלת?". גם השניה באה. היא אומרת "את חושבת שזה יפה לצחוק ככה?". אני אומרת שלא צחקתי. שתיהן נצמדות אלי. הן צובטות את הציצים שלי. אחת אומרת "את חוצפנית". השניה אומרת "את צוחקת על הגוף שלי?".

אחת הולכת לשמור על הדלת. השניה לוקחת את היד שלי ושמה על הבטן שלה. היא אומרת "הגוף שלי מגעיל אותך?". אני אומרת שלא. היא אומרת "תסתכלי על עצמך. אפילו שאת צעירה את כבר פרה שמנה". היא שמה את היד שלי על הכוס שלה. הוא רטוב ופתוח. השפתיים שלו מתדלדלות ובולטות. היא אומרת "את מפחדת לגעת בזה?". אני לא עונה. היא זורקת אותי על הרצפה. השניה צוחקת. היא מתישבת על הפנים שלי. היא מצמידה את הכוס הזה לפה שלי. היא אומרת "תנשקי אותו עכשיו". אני מנשקת. אני מריחה אותה. היא אומרת "תנשקי ותבקשי ממנו סליחה". אני מבקשת סליחה, אבל הקול שלי נחנק שם. האישה השניה ליד הדלת צוחקת. זאת שיושבת עלי מתחילה לזוז עם הגוף קדימה ואחורה. הפה והאף שלי חופרים בכוס שלה. גם התחת שלה מריח חזק. היא נשכבת עלי. היא מנשקת אותי בפה. היא דוחפת לי אצבע. היא מחייכת ומזילה על הפה שלי רוק. היא אומרת "אני אראה לך מה זה לצחוק". היא מזיינת אותי חזק. היא כבדה ואני בקושי נושמת. היא אומרת "את תתני כבוד לגוף שלי". היא קמה ומושכת אותי לאסלה. היא מתישבת על האסלה ושמה את הרגליים שלה על הקירות. היא מקרבת את הפנים שלי לכוס שלה. הוא פתוח עכשיו. אני רואה איך הוא מדולדל ובלי צורה. היא מצמידה את הפה שלי אליו ואומרת לי ללקק. היא אומרת לי "תלקקי זונה". האשה השניה צוחקת. היא אומרת לי "כמו כלבה טובה את תלקקי עכשיו".

היא מושכת לי בשיער אבל דוחפת את הראש שלי פנימה. היא גומרת והכוס שלה ממש נוזל. היא אומרת לי "אל תזוזי משם". אני נשארת ומריחה אותה. היא נושמת ונרגעת. פתאום אני מרגישה את הטעם המלוח נוזל על הפה שלי. היא מחזיקה אותי צמוד לשם ומשתינה על הפנים שלי. יש לה שתן חריף. היא מנגבת את עצמה עם השיער שלי. היא קמה ומורידה את הפנים שלי לתוך האסלה. היא קוראת לחברה שלה. החברה שלה באה ואני מרגישה את היד שלה בכוס שלי ובתחת שלי. היא אומרת "את צוחקת על כוס מבוגר?" היא דוחפת לי אצבעות. היא אומרת "אני אעשה את הכוס שלך מבוגר". אני מרגישה את הדילדו שלה נכנס אלי בבת אחת עמוק. אני צועקת. היא מורידה את הראש שלי חזרה לאסלה. הריח של השתן חונק אותי. אני משתעלת. היא אומרת לי "תסתמי כלבה מזדיינת". היא מתחילה לזיין אותי חזק. אני מרגישה את הבטן שלה על התחת שלי. היא מחזיקה במותניים שלי. היא מושכת בשיער שלי. זה כואב אבל אני יכולה לנשום. ואז היא דוחפת את הראש שלי חזרה לאסלה. היא ממשיכה לזיין אותי חזק. היא עושה קולות של חיה. היא נותנת לי סטירות על התחת. היא צועקת "זונהההה" וגומרת.

אני יושבת על האסלה ומתנשפת. אני מורחת את היד שלי בכוס ומריחה. אני עוצמת עיניים ונרגעת. אני מורידה את המים והולכת להתקלח. אני יוצאת מהמקלחת. המלתחה ריקה. אני מתלבשת מהר והולכת הביתה. מנסה לחשוב אם אני נראית רגילה לכל האנשים מסביב, או שהם יודעים על מה אני חושבת כשאני יושבת בשירותים או מתקלחת.

פלוס מינוס​(אחר) - יפה לך
לפני 18 שנים
cxswed​(שולט) - מתי את מספיקה לכתוב כל כך הרבה?
אני צריך לכתוב איזו עבודה, אולי את יכולה לעזור לי?
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - אתה צודק. אולי אני באמת כותבת כאן יותר מדי. אני אשתדל להפחית.
לפני 18 שנים
cxswed​(שולט) - אל תפחיתי, זה תמיד מרתק
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - אני יודעת שזה מרתק. אבל גרמת לי לחשוב שוב על הכל. אני חושבת שאני באמת אפסיק. גרמת לי להבין שאני חושפת את עצמי יותר מדי. תודה.
לפני 18 שנים
cxswed​(שולט) - אני לא חושב שאת חושפת את עצמך בכלל, אנחנו לא יודעים איך קוראים לך, או מאיפה את, אם נראה אותך ברחוב לא נוכל לנחש שאלו הדברים שאת חושבת עליהם. אני חושב שהבלוג שלך מרתק
לפני 18 שנים
שקט חזק​(שולט) - "מתי את מספיקה לכתוב כל כך הרבה?"
"אני לא חושב שאת חושפת את עצמך בכלל"

כמה חוסר רגישות...
לפני 18 שנים
זאלופון​(שולט) - תמשיכי לכתוב. תיאורי השפלות טובים נדירים במקומותינו.
לפני 18 שנים
דיווה​(מתחלפת) - לא תמיד מתחברת להשפלות..
אצלך דווקא כן..
עושה לי משהו בזה לחייך
לפני 18 שנים
בעיניים כלות - רכה,
הבלוג שלך הוא בין המעניינים שאני מוצאת פה.
כמו שאמרו לפניי, לא קל למצוא תיאורי השפלות וניצול מיני משובחים..
אין די ממך, אל תפחיתי..

נהנית כל פעם מחדש. :)
לפני 18 שנים
דה סאד - רכה

באמת משובחת
הכתיבה רצופה
מעניינת ומרגשת
בעליי סטיה

חבל שספרות
מדעית
איני קורא
בכזו מהירות


ברכות

שלא תעיזי להפסיק
תענשי בזיק
תקבלי קיק
וגם פליק :)


ברכות
לפני 18 שנים
סיגלית​(אחרת) - פנטזיה מצויינת - השאלה האם היא באמת פנטזיה או שזה קרה באמת ואם זה לא קרה האם רכה באמת מעוניינת להגשים את הפנטזיות שלה או להשאירן כפנטזיות בלבד
אשמח לתגובת הרכה
אשמח אם תכתבי הרבה את נהדרת פתוחה ויצירתית - נא לא לשמוע לאנשים שאומרים שאת מגזימה בכתיבה - הבלוג שלך הוא אחד המובחרים בכלוב - חזקי ואמצי אני אתך
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י