לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 21 בפברואר 2006 בשעה 10:23

בלילה אני קמה מהמיטה והולכת לשירותים. אני קמה מהאסלה לשטוף ידיים. אני לא שוטפת ידיים. עומדת מול הראי ומריחה את הידיים שלי. כל הבית שקט. אני מסתכלת מסביב. מתכופפת ומוציאה בשקט בגדים מהכביסה. את התחתונים שלה. את התחתונים הגדולים של אמא שלה. אני מסתכלת על הכתמים. מריחה. עוצמת עיניים ומתמכרת. הריח חזק. ריח של כוס ושל תחת ספוג בבד. אני מחפשת את הנקודה עם הריח הכי חזק.

פתאום קול צועק מאחורי. "מה את עושה?". אמא שלה עומדת מעלי. הבטן שלה נשפכת מתחת לחולצה הקצרה. השיער של הכוס שלה יוצא מצד התחתונים. הפטמות שלה קשות ובולטות דרך הבד. היא לוקחת ממני את התחתונים שלה שהחזקתי. היא מחזיקה אותם ביד שלה עם האצבעות העבות. היא אומרת "להריח את רוצה?". אני שותקת על הרצפה. היא אומרת "אני אתן לך להריח". היא סוגרת את הדלת. אנחנו לבד שם. היא מקרבת את הפנים שלי אליה. השערות שלה שם מדגדגות. היא דוחפת אותי חזק לשם. השערות כבר כמעט שורטות. היא אומרת "נו תריחי. רצית להריח". הריח חזק. היא מזיזה את האגן על הפנים שלי. היא אומרת "תריחי את הדבר האמיתי". הכוס שלה נפוח ובשרני. היא אומרת "סוטה מגעילה. ידעתי שאסור להכניס אותך הביתה". היא נותנת לי סטירה. היא אומרת "אני אראה לך מה זה". היא מורידה את התחתונים וזורקת אותם עלי. היא משכיבה אותי וכורעת מעל הפנים שלי. הכוס שלה שעיר וגדול. שפתיים כהות ומדולדלות. היא יושבת על הפה שלי. היא אומרת "תלקקי עכשיו סוטה מסריחה". אני מלקקת היא זזה עלי מהר. מזיינת לי את הפה. המיצים שלה סמיכים וחמוצים. הבטן שלה מתנדנדת. גם הציצים בתוך החולצה. אני רואה את זה מעלי. היא ממשיכה לזוז. פתאום הטעם משתנה. החור של התחת שלה רוכב על הלשון הרטובה שלי. הטעם מר. חם. עוקצני. החור נפתח יותר. נפתח ונסגר. פועם על הלשון שלי.

היא קמה ויורקת עלי. היא שמה את התחתונים שלה על הפנים שלי, ואומרת לי "קדימה תאונני כמו שרצית". אני שוכבת על הרצפה עם פנים רטובים מכוסים בתחתונים שלה, ושיער פרוע. היא עומדת מעלי. גדולה ומאיימת. היד שלי הולכת בין הרגליים שלי. היא מתכופפת. תופסת לי את היד ולוחצת חזק על הכוס שלי. לוחצת חזק ומזיזה. היא אומרת "תאונני כלבה. אני רוצה לראות". אני מאוננת חזק. מסתכלת עליה. אני רועדת. היא אומרת "זה מה שרצית. זה מגרה אותך". היא אומרת "את כלבה מיוחמת". היא אומרת "את חיה מופרעת. את לא בן אדם". אני מסתכלת עליה מלמטה.

השיער בכוס שלה רטוב ודביק מהמיצים שלה והרוק שלי. הכוס שלה פרוע כמו השיער שלי. היא כורעת קצת. היא מתחילה להשתין עלי. זה זורם על החולצה שלי. מדביק אותה לציצים ולבטן. זה זורם על היד ועל הכוס שלי. היא מושכת אותי בשיער ומצמידה אותי לרגליים שלה. היא אומרת לי "תנקי את מה שעשית". אני מלקקת ומנקה את הרגליים שלה מהשתן. מוצצת ומנקה את הכוס שלה ואת התחת הענק. היא מתישבת על האסלה. היא אומרת לי לנגב את הרצפה. היא אומרת "תראי מה עשית פה כלבה". אני מנגבת עם סמרטוט. הריח של השתן חזק. פתאום הוא מתחלף בריח אחר. אני שומעת אותה מחרבנת. הריח מטריף אותי. היא מושכת אותי חזק. אני כורעת והאצבעות השמנות ברגל שלה משחקות לי בכוס. היא אומרת "תראי אותך מגעילה". היא צודקת, אבל אני רק יותר מגורה מזה. היא אומרת "סוטה מלוכלכת ומסריחה". היא מחזיקה אותי בשיער קרוב אל הירכיים שלה ומאוננת לי עם כף הרגל. הריח חזק. היא אומרת "את תהיי הזונה שלי. הסמרטוט המלוכלך שלי". אני יודעת שככה זה יהיה. אני כמעט גומרת. היא דוחפת אותי משם. היא אומרת לי ללקק לה את כף הרגל. אני מנקה אותה שם מהשתן שלה ומהמיצים שלי. היא קמה ומתכופפת קדימה עם הידיים על האמבטיה. התחת שלה ענק מולי. היא אומרת "תנגבי אותי עכשיו כלבה". אני לוקחת נייר טואלט ומנגבת לה. היא אומרת "תנגבי טוב שלא ישאר". היא שואלת "ניגבת טוב?". אני אומרת "כן". היא אומרת "בואי נראה. תנשקי". היא מחזיקה את התחת פתוח. אני מתקרבת לאט ומנשקת. היא אומרת "סוטה מלוכלכת. את נשארת לישון פה באמבטיה. את לא מתקרבת לבת שלי יותר". אני שוכבת על הררצפה הקרה. כשהיא הולכת אני אומרת לה "תודה". היא צוחקת.

אני מתעוררת במיטה לפני כולם. מריחה את עצמי בזהירות. הולכת לאמבטיה. מסתכלת מסביב. הכל מסודר ונקי. ריח נעים של נקיון. אני בודקת אם יש לי ריחות שנשארו מהחלום. מסתכלת בראי. לובשת את המסיכה מעל הפנים האמיתיים שלי.

סיגלית​(אחרת) - אהבתי מאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווד
לפני 18 שנים
סקסית וכנועה באישה - יצירת מופת. אני לא מצליחה להרגע, כל פעם מחדש
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י