צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 16 במרץ 2006 בשעה 7:19

כשאני נכנסת מיד דוחפים אותי לחדר צדדי ריק. שתי נשים מבוגרות מחכות שם. אחת מפשיטה אותי בכוח ומכניסה את הבגדים שלי לשקית. השניה רושמת הערות במחברת. זאת שמפשיטה אותי מרימה את הציצים שלי. כאילו שוקלת אותם. אחר כך עוזבת ונותנת להם ליפול. היא מפשקת את התחת שלי ובודקת שם. היא מכופפת אותי קדימה. היא מטפלת בי בגסות. היא אומרת "תתכופפי ואל תזוזי". השניה ממשיכה לרשום במחברת. הראשונה מפשקת לי את הכוס וצובטת אותו. דוחפת לי אצבע. מפשקת לי את התחת. בודקת איך הציצים שלי נופלים. סוחטת אותם. פותחת לי את הפה ומכניסה אצבע. היא אומרת "תפתחי רחב". היא חוקרת ומסתכלת פנימה על השיניים והלשון. היא מעמידה אותי בחזרה ומסתכלת עלי במבט מזלזל ומאוכזב. השניה קמה ותולה לי פתק עם חוט על הצוואר. כתוב עליו מספר 5, וכתוב עליו 70 ש"ח. מוציאים אותי מהחדר וזאת שהכניסה אותי תופסת אותי בשיער. היא גוררת אותי לחדר אחר ודוחפת אותי לעמוד ליד הקיר. מסביבי עומדות עוד בנות. לכל אחת פתק על הצוואר כמו שלי. אני מסתכלת לראות את המחירים. זאת שהכניסה אותי תופסת את הפנים שלי ומיישרת אותם. היא צועקת "תסתכלי קדימה, פרה!". היא נותנת לי סטירה.

אל החדר נכנסת אשה מבוגרת מאוד. היא לובשת חלוק משי. היא מחזיקה כוסית יין. יש לה מבט מזלזל ומתנשא. היא עוברת על שורת הבנות ומסתכלת על כל אחת בעיניים. היא מסתכלת על הגוף של כל אחת. היא לא אומרת כלום. היא הולכת בחזרה לאורך השורה ומסתכלת שוב. היא מלטפת את השפתיים של מישהי. המארחת מגישה לה מגבת והיא מנגבת את הידיים. היא נותנת את הכוסית שלה למארחת. היא ניגשת למישהי אחרת וצובטת את הפטמה שלה. היא צועקת. המארחת ניגשת אליה ומסתכלת לה בעיניים מקרוב. היא צועקת על כולנו "מבט קדימה!". אני לא מעיזה להסתכל. אני רק רואה שהמארחת גוררת את זאת שצעקה החוצה מהחדר. אני שומעת מכות וצעקות מהחדר השני.

האשה ניגשת אלי. היא מועכת לי את הציצים חזק. אני מתאפקת לא לצעוק. היא שואלת את המארחת על המחיר. המארחת אומרת 70. האשה מסתכלת עלי מלמטה למעלה. היא אומרת 30. המארחת אומרת "היא אחת הטובות שיש לנו". האשה מסתכלת עלי שוב. היא אומרת "את טובה?". אני אומרת "כן". המארחת ניגשת אלי ומסתכלת עלי מקרוב. אני עדיין שומעת את הצעקות מהחדר השני. האשה אומרת "קצת גסת רוח". המארחת אומרת לי "איך את עונה לגברת?". אני אומרת "סליחה גברתי". האשה מסתכלת עלי בזלזול. המארחת אומרת לי "טיפשה". האשה הולכת למישהי אחרת בשורה והמארחת דוחפת אותי בכוח חזרה למקום שלי.

האשה בוחרת מישהי אחרת. היא לוקחת אותה ויוצאת איתה מהחדר. כולן ממשיכות לעמוד. המארחת צועקת שוב "מבט קדימה. ראש זקוף!". היא עוברת לאורך השורה ואומרת "אתן מביישות אותי. חבורה של טינופות. לא שוות את הפתק שלכן". היא מרימה למישהי את הראש. היא צועקת "מבט קדימה!". היא מסתכלת על האחרות וצועקת "להבליט חזה!".

האשה נכנסת. החלוק שלה פתוח. הגוף שלה מבוגר ומקומט. הציצים שלה קטנים ודי נפולים. פטמות כהות ובולטות. יש לה שיער אפור למטה. היא ניגשת אלי. אני מבליטה את החזה. מסתכלת קדימה. היא אומרת למארחת "40". המארחת אומרת "60". האשה מסתכלת עלי שוב. בוחנת את כל הגוף שלי. נוגעת בו. בודקת כמה הוא רך. בודקת את קפלי השומן. היא נצמדת אלי. מחככת את הגוף שלה בשלי. נושפת לי על הפה. ממששת אותו. מחזיקה לי את הגרון וקצת חונקת. דוחפת אצבע ביד השניה לתוכי. מחטטת בכוס שלי. היא אומרת למארחת "40". המארחת חושבת קצת ואומרת "50". האשה שואלת אותי "מה את אומרת? שווה לי לשלם 50 שקלים עליך?". אני אומרת "כן גברתי". היא צוחקת. היא לועגת לי. היא אומרת "יש לנו פה עסק עם זונה יקרנית". היא מסתכלת עלי ואומרת "חוצפנית. חתיכת זבל קטן ומושתן". המארחת צועקת שוב "מבט קדימה!".

האשה לוקחת אותי החוצה. היא גוררת אותי לחדר אחר. יש שם מיטה ישנה. יש שם ריח חזק. ריח של טחב ושל רקבון. ריח של שתן ישן. האשה מורידה אותי על הברכיים. היא מורידה את החלוק. היא מכופפת אותי על המיטה. הריחות של המזרון מציפים אותי. היא מפשקת את הרגליים שלי בכוח. היא דוחפת לי אצבע עמוק. היא דופקת אותי חזק. היא מוציאה את האצבע ומושכת אותי חזק. אני שוב על הברכיים. היא מכניסה לי את האצבע לפה. אני מלקקת ומוצצת. היא דוחפת אותה עמוק עד הגרון שלי. היא משחקת לי בגוף. הידיים שלה גסות. התנועות שלה קשות. היא אומרת "אצלי עובדים קשה. אצלי לא מתפנקים". היא נעמדת מעלי. היא משתינה על הראש שלי. הכל נוזל עלי. ריח חריף. היא נשכבת על המיטה ומושכת אותי אליה. אני מתחילה ללקק את הכוס שלה. הוא רפוי ופתוח. היא מחזיקה את הראש שלי חזק. היא מצמידה אותי אליה ומאוננת עם הפה שלי. היא זורקת אותי בבת אחת ממנה על הרצפה. אני נופלת. היא נעמדת מעלי ואומרת "פרה מטונפת, אפילו ללקק את לא יודעת?". היא מתישבת על הפנים שלי. הלשון שלי נכנסת לתחת שלה. היא זזה מעלי. היא אומרת "תלקקי, זונה". אני מלקקת בפנים. היא אומרת "חסרת ערך שכמותך". היא אומרת "עמוק, חתיכת טינופת, עמוק". אני מנסה להגיע עמוק. הטעם מר ומחוספס. היא קמה ולובשת את החלוק. היא גוררת אותי החוצה עם השיער. היא זורקת אותי על הרצפה בחדר עם כל הבנות. היא אומרת למארחת "40". המארחת נאחנת ואומרת "40". האשה מסתכלת עלי שוב ואומרת "30". המארחת שותקת. האשה אומרת "20". המארחת מסתכלת עלי במבט מאוכזב ואומרת "20". אני מסתכלת על הבנות האחרות. אני פתאום שמחה. האשה אומרת "מחר אני באה לקחת אותה". היא יוצאת ובדרך דורכת עלי. המארחת מוציאה את כולנו וזורקת אותנו לחדר החשוך עם המיטה. היא נועלת את הדלת, וכל הבנות מסתכלות בי בקנאה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י