לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 21 במרץ 2006 בשעה 10:00

היא פוגשת אותי ברחוב כשאני מורידה את הזבל. היא עוצרת אותי. היא אומרת "זאת את שגרה כאן?". אני אומרת "כן". היא שואלת "זאת את שמסתכלת עלי כל הזמן מהחלון?". אני לא עונה. אני מרגישה לא נעים. לא ידעתי שהיא שמה לב. היא אומרת "למה את מסתכלת עלי כל הזמן?". היא לוקחת אותי ביד והולכת לבית שלה. היא הולכת מהר. אני הולכת אחריה. היא נכנסת ונועלת את הדלת. היא מצמידה אותי לקיר והקול שלה נהיה יותר קשוח. היא אומרת "עכשיו תעני לי זונה, למה את מסתכלת עלי כל הזמן?". אני אומרת "סתם". היא צועקת "אין סתם". היא מורידה לי את הטרנינג והתחתונים. היא מסתכלת. היא אומרת "זה נעים ככה?". אני לא עונה. היא אומרת "אז למה את מסתכלת עלי כל הזמן?". היא אומרת "כי את סוטה?". היא נותנת לי סטירה. אני אומרת "כן". היא אומרת "כי זה מחרמן אותך?". היא נותנת לי עוד סטירה. היא ממששת לי את הכוס. היא אומרת "בחיי זה מחרמן אותך". היא אומרת "סוטה מטונפת". היא עומדת מולי ומתפשטת. היא אומרת "הנה עכשיו את יכולה להסתכל מקרוב". היא מורידה אותי לרצפה. היא מצמידה את התחת הגדול שלה לפנים שלי. היא אומרת "תנשקי". אני מנשקת. היא אומרת "תנשקי ותגידי תודה". אני מנשקת שוב ואומרת תודה. היא אומרת "תגידי תודה אמא". אני אומרת "תודה אמא". היא צוחקת. היא מצמידה את התחת לפנים שלי ומפליצה. היא מחזיקה אותי שם. היא אומרת "איפה התודה שלך?". אני אומרת "תודה". היא אומרת "זונה". היא מסתובבת אלי ומתכופפת. היא מסתכלת לתוך העיניים שלי. היא אומרת "את זונה?". אני אומרת "כן". היא אומרת "למצוץ את יודעת?". אני אומרת "כן". היא אומרת "לקבל זין בכוס המסריח שלך את יודעת?". אני אומרת "כן". היא אומרת "מעכשיו את תשלמי על כל ההצצות שלך. מעכשיו את תהיי הזונה שלי ואת תפנקי בכוס ובתחת שלך את מי שאני אביא לך". היא נותנת לי סטירה. היא מסתכלת על התחתונים שלי ובודקת אותם עם היד שלה. היא אומרת "חתיכת פרה מסריחה. מי ירצה אותך ככה?". היא מלבישה אותי חזרה. היא פותחת את הדלת וזורקת אותי החוצה. היא אומרת "אל תזוזי". אני לא זזה. רק קצת רועדת.

היא יוצאת אחרי דקה וגוררת אותי למכונית שלה. היא מסיעה אותי למרכז המסחרי. היא אומרת לי "אם את זונה את צריכה להתלבש כמו זונה". היא אומרת "אף אחד לא ישתין לכיוון שלך כמו שאת נראית". היא אומרת "יש הרבה זונות כוסיות. התחרות שלך קשה". היא מכניסה אותי לחנות בגדים. היא מעמידה אותי מול המוכרת ואומרת "נו תגידי". אני אומרת למוכרת "אני זונה ואני צריכה בגדים של זונה". המוכרת מסתכלת על כל הגוף שלי. היא עושה תנועה של יאוש עם הראש. היא אומרת "בואי". היא לוקחת אותי ביד. היד שלה גדולה וחזקה. היא שמה אותי בתא הלבשה. היא מביאה לי תחתונים וחזיה בצבע אדום. היא אומרת "תנסי את זה קודם כל". אני רוצה לסגור את הוילון. השכנה שלי שהביאה אותי מחזיקה אותו פתוח. היא אומרת "את מבזבזת את הזמן שלי פרה". אני מתפשטת. היא מסתכלת על הגוף שלי. היא אומרת "בלי בגדים סקסיים אף אחד לא יגע בך". היא אומרת "קדימה מהר, בזמן הזה יכולת כבר למצוץ למישהו". היא אומרת "את מבזבזת לי את הזמן ואת הכסף עכשיו". אני מתלבשת מהר. החזיה והתחתונים קטנים עלי. לוחצים. היא מסדרת את התחתונים בחריץ של התחת שלי. היא מורידה כתפיה אחת של החזיה. היא בודקת איך הציצים שלי לחוצים בתוך החזיה. איך הם עומדים. המוכרת באה ואומרת "זה קצת יותר טוב". היא נותנת לי שמלת מיני מאוד קצרה, לבנה. אני לובשת אותה. היא קטנה עלי. היא מבליטה לי את הבטן ואת התחת. היא שקופה. המוכרת מביאה נעלי עקב אדומים. אני נועלת אותם. השכנה שלי מוציאה ליפסטיק אדום. היא מחזיקה לי חזק את הפנים ומורחת לי אותו. היא גוררת אותי החוצה ומעמידה אותי באמצע החנות. הבגדים הקודמים שלי נשארים שם על הרצפה. היא אומרת "נו. זונה או לא זונה?". כולם מסתכלים עלי. היא נותנת אותי למוכרת ואומרת "הזונה שלי תשלם לך". המוכרת לוקחת אותי למחסן.

היא מלטפת אותי שם בכל הגוף. היא לוחצת על השומנים שלי. היא מושכת לי בשיער ומורידה אותי על הברכיים. היא מתפשטת ומצמידה אותי לכוס שלה. אני מלקקת אותו. הוא שעיר ונפוח. הוא רטוב. היא אומרת "נו זונה, את לא מלקקת". אני מלקקת חזק. היא אומרת "אין לנו את כל היום". כשהיא גומרת הכוס שלה קצת נוזל. היא מנגבת אותו עם השיער שלי. היא אומרת לי "חכי פה". אני מחכה. היא חוזרת עם גבר שעיר ומזיע. היא אומרת "אני רק מוכרת פה. המנהל צריך לקבל את התשלום". הוא מוריד את המכנסיים. המוכרת מצמידה אותי לזין שלו. אני מוצצת לו. הוא מזיין לי את הפה. הוא נוהם כמו חיה. המוכרת משכיבה אותי על אחד הארגזים שם. היא מחזיקה את הרגליים שלי פתוחות ומזיזה את התחתונים הצידה. המנהל חודר אלי בבת אחת עמוק. הוא מזיין אותי חזק ומהר, והיא מחזיקה את הרגליים שלי. הזיעה שלו מטפטפת מהראש על הבטן והחזה שלי. הוא מתאמץ. המוכרת אומרת "תעזרי לו לגמור, שרמוטה. את לא עובדת. את שוכבת סתם כמו גוש שומן". הוא גומר חזק בתוכי. הוא מסתכל על הכוס שלי ועל כל הגוף שלי. הוא אומר "תעיפי אותה מפה". המוכרת מסדרת לי את התחתונים שוב. היא מקימה אותי וגוררת אותי החוצה. השכנה שלי עומדת שם ומסתכלת עלי. היא מסתכלת על השעון. היא אומרת "מה לקח לך כל כך הרבה זמן?". היא נותנת לי סטירה. היא גוררת אותי למכונית ואומרת "פרה מזדיינת. חכי חכי כשנגיע הביתה".

אנחנו מגיעות אליה. היא מכניסה אותי בכוח וזורקת אותי על הרצפה. היא מתקשרת בטלפון למישהו. היא מדברת איתו עלי. היא אומרת לי "תסדרי את עצמך בא מישהו". אני עומדת מול הראי ומסדרת את השיער. היא אומרת "מטומטמת מה את מסדרת את השיער? הוא לא בא בשביל הפרצוף המכוער שלך. הוא בא לקרוע את החור שלך". אני מסדרת את הבגדים. היא עוזרת לי בכוח. מושכת את התחתונים שלי למעלה. מוציאה את הציצים שלי כמעט לגמרי מהחזיה. מורידה את הכתפיה של השמלה שלי הצידה. יש דפיקה בדלת. היא אומרת לי לא לזוז. שני גברים נכנסים. נראים מפחידים. היא מחזיקה אותי מולם והם מסתכלים. היא אומרת לי "תעמדי כמו זונה סקסית, לא כמו פרה עצלנית ברפת". הם צוחקים. הם לוקחים אותי לחדר השינה. אני מוצצת להם ושניהם מזיינים אותי חזק. אני רק חור בשבילם. הם מוציאים לי את הציצים מהחזיה. הם מועכים אותם חזק. הם אומרים "זונה". "שרמוטה". "מזדיינת". הם הופכים אותי ושמים אותי על ארבע. אחד מחזיק אותי. השני שם את הזין שלו ודוחף לתוך התחת שלי. אני צועקת. הם אומרים "תסתמי מכוערת". הוא מזיין אותי חזק. הם זורקים אותי על הרצפה ושניהם גומרים על השמלה שלי. הם זורקים עלי כסף. הם הולכים. אני קמה לאט ומסדרת את עצמי. השכנה נכנסת. היא לוקחת את כל הכסף. היא אומרת לי "יש לך מזל, שרמוטה, סידרתי לך עכשיו אשה". היא לוקחת אותי אליה במכונית. היא מסתכלת על השעון ואומרת "אל תעשי לי בושות. אמרתי לה שאת טובה".

אני עולה. פותחת לי את הדלת אשה שמנה עם חלוק. היא אומרת "מי את?". אני אומרת "אני הזונה". היא צוחקת ומושכת אותי פנימה. היא בודקת את הגוף שלי. היא אומרת "את מסריחה". אני מתנצלת. היא גוררת אותי למיטה. היא פותחת את הרגליים. אני מלקקת לה. היא צועקת מהנאה. היא רועדת על הפנים שלי. אני מלקקת את הכוס ואת התחת שלה. הכוס שלה מריח חזק. הוא נוזל. היא מצמידה אותי ולוחצת עם הרגליים שלה. היא גומרת חזק. היא רועדת בכל הגוף. היא אומרת "זונה שלי". היא מבקשת שאני אלטף אותה. אני מלטפת את הבטן שלה ואת הציצים. הגוף שלה מזיע. היא מרגיעה את הנשימות שלה. היא מתכופפת אלי ומנשקת אותי בפה. מלקקת את הלשון שלי. היא מעמידה אותי. היא עומדת ונצמדת אלי. היא מלטפת את כל הגוף שלי. היא מרימה את השמלה שלי ומפשילה את התחתונים שלי. היא מלטפת את התחת שלי. היא אומרת "כוס צעיר שלי". היא אומרת "תחת עסיסי שלי". היא מכופפת אותי. הידיים שלי על המיטה. היא ממשיכה ללטף את התחת שלי. היא פותחת אותו. היא יורקת עליו. היא מראה לי את הדילדו שהיא לובשת. היא אומרת לי לנשק אותו. היא אומרת לי לבקש ממנו שיזיין אותי. אני מבקשת. היא מושכת לי בשיער ואומרת לבקש יפה. לבקש בנימוס. להתחנן. להראות לו שאני רוצה. אני מתחננת אליו. מבקשת שיזיין אותי. היא צוחקת. היא באה מאחורי. היא דוחפת אותו לתחת שלי. אני צועקת. אני עוצרת את הנשימה. היא שורטת את הגב שלי ואומרת "תתנהגי יפה. תהיי מנומסת". היא מזיינת אותי עמוק. היא מחזיקה את המותניים שלי. מדי פעם היא נותנת לי סטירה על התחת. היא אומרת "אם תהיי טובה אני אקנה אותך". היא אומרת "לא תצטרכי להזדיין עם גברים יותר. רק איתי". היא אומרת "את רוצה את זה?" אני לא עונה. היא מזיינת חזק. היא מלטפת את הבטן שלי. היא אומרת "את לא רוצה להזדיין כל שעה עם גבר אחר נכון?". היא אומרת "את לא רוצה שהשכנה הזאת תנצל אותך ככה נכון?". היא אומרת "תהיי טובה אלי ואני אציל אותך". אני כמעט בוכה. התחת שלי כבר מתרגל לדילדו. היא ממשיכה לזיין ואומרת "חמודה שלי. אני אדאג לך. רק איתי תצטרכי להזדיין. רק איתי". היא מלטפת את הגוף שלי. היא מוציאה את הדילדו. היא מושיבה אותי על המיטה. היא מלטפת את הפנים שלי. היא אומרת "עכשיו תהיי טובה ותנקי לי אותו". אני מלקקת ומוצצת את הדילדו. היא אומרת "כן תנקי את מה שהתחת שלך השאיר עליו". היא מלטפת את הפנים שלי. אני מלקקת ומוצצת. היא אומרת "כן, טובה שלי. תראי לי שאת אוהבת אותי. אני אציל אותך". אני מנקה את הדילדו טוב. היא מלבישה אותי בחזרה. היא נותנת לי כסף. היא אומרת "זה בשביל השכנה שלך". היא נותנת לי עוד כסף ואומרת "זה בשבילך פרטי. תשמרי את זה לעצמך". אני מחביאה את זה בחזיה. היא מלטפת אותי בפנים ואומרת "יפה שלי. טובה שלי. תבואי לכאן מחר. אמא תדאג לך ותציל אותך".

אני חוזרת למכונית. השכנה צועקת עלי "למה לקח לך כל כך הרבה זמן?". היא לוקחת את הכסף. היא סופרת אותו. היא אומרת "את כל הזמן שלי את שורפת וזה מה שאת מביאה לי?". היא נותנת לי סטירה. היא אומרת "איפה השאר?". אני שותקת. היא מחטטת לי בתחתונים ואז בחזיה. היא מוצאת את שאר הכסף. היא אומרת "את מחביאה ממני כסף?". היא נותנת לי סטירה. היא אומרת "חתיכת כפוית טובה מסריחה". היא אומרת שוב "ממני את מחביאה כסף בחזיה, זונה?". היא אומרת "חכי חכי בבית אני חותכת לך את הפטמה". כל הדרך היא אומרת לי שהיא תקרע לי את התחת. שהיא תחתוך לי את הפטמות ואת הדגדגן. אנחנו מגיעות לבית שלה. היא זורקת אותי פנימה על הרצפה. היא צועקת "זה הסוף שלך עכשיו, זונה מפונקת וכפוית טובה". היא אומרת "שלא תעזי לזוז". היא חוזרת עם סכין. היא מוציאה את הציצים שלי החוצה. היא אומרת "עכשיו אני חותכת לך את הפטמות". היא מצמידה את הסכין לפטמה שלי. אני בוכה ומתחננת. היא חותכת קצת ליד הפטמה. אני צועקת מכאב. היא מצמידה אותי חזק לרצפה עם היד שלה על הפה שלי. היא צועקת "אני אחתוך אותך, פרה מפונקת". אני מתחננת אליה. אני אומרת "סליחה אמא". אני בוכה את זה. היא מתישבת על הפנים שלי. אני מרגישה את התחתונים שלי יורדים. את הסכין מלטפת את הכוס שלי. אני מתחננת ובוכה. היא קמה. היא יורקת עלי. היא עומדת עם הסכין מעלי ושואלת איך אני אפצה אותה. אני אומרת "אני אלקק לך. אני אנקה אותך". היא אומרת "מה עוד, זונה?". אני אומרת "אני אזדיין בשבילך עם מי שתגידי לי. אני אהיה החור שלך". היא אומרת "מה עוד?". אני אומרת "אני אתן לך את כל הכסף שלי". היא אומרת "היום את לא מקבלת יותר. עופי הביתה ותבואי מחר". אני מסדרת את הבגדים והולכת. מלטפת את הפצע ליד הפטמה.

אני בורחת אל האשה שאמרה שתציל אותי. אני דופקת בדלת שלה. היא פותחת לי את הדלת. היא אומרת "ידעתי שתחזרי ילדה שלי". היא אומרת "בואי לאמא". אני נכנסת. היא מנשקת אותי בפה כמה שניות ומלטפת אותי. היא אומרת "בדיוק רציתי להכין לך אוכל". היא מושכת אותי איתה לשירותים. היא מתישבת שם. אני עומדת מולה והיא משחקת לי בגוף. היא לוחצת על הפצע. היא צובטת את התחת שלי. היא מפשקת אותו. היא מחרבנת ומשחקת לי בציצים. היא שמה את היד שלי עם הכוס שלה. אני מאוננת לה. הריחות מטריפים אותי. אני מאוננת לה חזק ומהר. היא גונחת. היא רועדת. היא אומרת "כן, תעשי טוב לאמא". הכוס שלה נוזל. היא אומרת "תראי לאמא שאת אוהבת אותה". היא גומרת חזק. היא אומרת לי ללקק את היד שלי. אני מלקקת. היא אומרת "תטעמי את אמא". היא קמה וחוזרת עם דילדו. היא מכופפת אותי על ארבע. הפנים שלי בתוך האסלה. הריח מציף אותי. היא מזיינת אותי חזק. הציצים שלי מתנדנדים. הבטן שלי רועדת. היא נוהמת וגונחת. היא אומרת "תני לאמא". היא אומרת "תאונני ילדה". אני מאוננת. היא מזיינת אותי חזק. אני גומרת מהזיון, מהיד שלי, מהריח באסלה. אני צועקת ומתפרקת. היא אומרת "כן, ככה". היא אומרת "כן, זונה של אמא". היא אומרת "עכשיו את שלי". היא משאירה אותי על הרצפה שם להרגע. היא חוזרת ומלטפת אותי. היא אומרת "כוס צעיר ויפה שלי". היא שמה עלי קולר ורצועה. היא גוררת אותי למרפסת. היא קושרת את הרצועה לארון. היא אומרת "ידעתי שתחזרי לאמא. את יודעת איפה טוב לך".

scarlettempress{L} - יש משהו מרגש יותר בפנטזיה/סיפור הזה מכל האחרים.

הפעם הצלחתי להבין גם את הכמיהה ל"גועל". זכורות לי פנטזיות דומות שהיו לי. רק שאני יודעת שבמציאות זה פשוט לא יעבוד - במקרה שלי. אבל אצלך זה מופיע בכל הפנטזיות... מסקרן אותי כמה מהן היית רוצה לקחת אל המציאות.
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - אני לא כל כך מבינה את השאלה. אני גם לא מבינה למה את מתכוונת ב"גועל". הפנטזיה הזאת היא חיבור של המון דברים שאת כולם אני רוצה. קשה לי להפריד. זה האפקט של הכל יחד, אני חושבת.
לפני 18 שנים
romi{A} - כל שאת כותבת יותר אני מבינה כמה כתבת פחות קודם. זה חזק לי וזה מתחיל להיות מוכר.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - התכוונתי לחלקים האלה:
"...היא חוזרת עם גבר שעיר ומזיע....
...הוא נוהם כמו חיה....
...הזיעה שלו מטפטפת מהראש על הבטן והחזה שלי..."
אלה דברים שנתפסים בד"כ כ"מגעילים".

וכן אני יודעת שהפנטזיה הזאת מורכבת מהמון דברים, דיברתי רק על אחד מהם. אבל ברור לי שהחיבור של כל הדברים גם יחד הוא שעושה את זה.

השאלה... לא היתה כל כך שאלה אלא יותר תהיה שלי, האם את רוצה לממש את הפנטזיות האלה עד הסוף, כפי שהן. כי לפעמים מה שמחרמן אותנו בפנטזיה לא עובד במציאות. בעוד שאני יכולה להבין מה מחרמן בלחשוב על לקוח שמן, שעיר ומזיע שמזיין אותי בכוח, אני יודעת שלעולם לא ארצה דבר כזה במציאות.
לפני 18 שנים
רכה​(נשלטת) - כל הרעיון בפנטזיה הוא שרוצים שהיא תהפוך למציאות. זה לא יהיה לי קל. אני יודעת. זה גם מפחיד. ואני גם לא יודעת אם זה יכול באמת להתגשם.
את אומרת שלפעמים דברים לא עובדים במציאות. אני לא יכולה לענות על זה, כי אין לי שום נסיון. חוץ מדברים שעשיתי עם עצמי. רק מי שיש לה נסיון יכולה לדעת את זה. כל הידיעה שלי היא מה שיש לי בראש. לכן מבחינתי זאת פנטזיה, היא מרגשת ומגרה אותי, וברור שהייתי רוצה שהיא תתגשם.
לפני 18 שנים
scarlettempress{L} - כשאמרתי שדברים לא תמיד עובדים במציאות זה לא היה מתוך נסיון... פשוט יש לי פנטזיות שמגרות אותי רק כשהן בראש שלי. למשל פנטזיות אונס. לזה היתה הכוונה שלי. כמובן שבתור משחק עם בת זוג שאני סומכת עליה לחלוטין אפשר לנסות כל דבר. השאלה היא עד כמה נצמדים לפנטזיה. עד כמה הדברים הקיצוניים שמגרים אותנו כשאנחנו עם עצמנו יכולים באמת למצוא חן בעינינו במציאות.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י