בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 24 במרץ 2006 בשעה 6:52

באמצע הלילה אני מתעוררת. אני רואה אותה עומדת ליד המיטה שלי. הפנים שלה מתבהרים בחושך. היא מעיפה ממני את השמיכה. אני עירומה. היא מושכת את הרגליים שלי החוצה מהמיטה. אני נופלת על הרצפה. היא שמה אותי בכוח עם הבטן על המיטה והרגליים על הרצפה. היא אומרת "חתיכת זונה מסריחה, אני אקרע אותך". היא חודרת אלי עם דילדו. היא דוחפת אותו עד הסוף. אני צועקת. היא אומרת "תסתמי את הפה המסריח שלך, כלבה מזדיינת". היא אומרת "כמה זמן זה כבר ככה? כמה זמן את מוצצת לבעלי מאחורי הגב שלי?". אני לא יכולה לענות. אני לא יכולה לנשום. היא מזיינת אותי חזק. בפראות. היא מושכת לי בשיער. היא אומרת "תעני לי טינופת. כמה זמן זה נמשך?". אני עונה לה. היא דוחפת יותר חזק. עוד מעט כל הגוף שלה בתוכי. היא חונקת אותי עם היד. היא אומרת "חתיכת חור מסריח. אני אקרע לך את את התחת השמן שלך". היא מוציאה את הדילדו ודוחפת אותו לתחת שלי. זה שורף. זה דוקר. אני צועקת. היא חונקת אותי. היא אומרת "זונה מלוכלכת ומסריחה, פתאום קשה לך?". היא אומרת "כלבה, גנבת את בעלי". היא אומרת "פרה מכוערת הבאת לי מחלות הביתה". היא מזיינת חזק. היא מוציאה את הדילדו ומורידה אותו ממנה. היא הופכת אותי על הרצפה ועומדת מעלי. היא דוחפת לי את הדילדו לפה. אני משתעלת. היא דוחפת אותו שוב. היא אומרת "תבלעי טינופת. את הזין שלי בעלי לא היתה לך בעיה לבלוע". נוזל לי רוק. היא אומרת "תבלעי את החורים המסריחים שלך".

פתאום אני שומעת עוד קול לידי "הנה השרמוטה הסוטה". היא צובטת לי את הציצים חזק. היא מושכת אותם מהפטמות. היא אומרת "הרסת את המשפחה שלי. הרסת את הבת שלי". היא צובטת לי בכל הגוף. היא מכניסה לי אצבעות. היא אומרת "חתיכת סוטה מסריחה". הראשונה אומרת "תבלעי זונה". השניה אומרת "זה הסוף שלך מסריחה". שתיהן משחקות לי בגוף בכוח. דוחפות לי אצבעות. אני משתעלת ויורקת על עצמי. הראשונה אומרת "תראו את השרמוטה פתאום לא יודעת למצוץ". השניה אומרת "הבת שלי היתה תמימה ואת הרסת אותה". אני מתפתלת על הרצפה. הן מורחות את כל המיצים שלי על הגוף שלי. על השיער שלי. האמא של חברה שלי מצמידה לי את התחת שלה לפנים. היא אומרת "תלקקי כלבה". היא מפליצה. השכנה שבאה ראשונה צוחקת. היא אומרת "היא אוהבת להיות מסריחה כזאת". אמא של חברה שלי אומרת "תלקקי חתיכת חיה חולה". היא משתינה עלי. השכנה צוחקת. שתיהן צובטות לי את הציצים ואת הכוס.

אני שומעת עוד קול. "סוף סוף תפסתי אותך, זונה". היא מרימה לי את הרגליים. היא דוחפת לי את היד שלה לכוס. היא אומרת "ככה זיינת את החבר שלי? ככה?". שתי האחרות צוחקות. השכנה אומרת "עם כולם הזדיינת, פרה?". אמא של חברה שלי אומרת "ואחר כך באת וניסית ללמד את הבת שלי גם?". השלישית לובשת מדים. היא אומרת "תצדיעי למפקדת שלך". אני מצדיעה. היא צוחקת. היא יורקת עלי. היא דוחפת את היד שלה יותר עמוק. אני צועקת. היא אומרת "ככה צעקת כשהוא זיין אותך?". שלושתן משחקות לי בגוף. הן משכיבות אותי על המיטה. אמא של חברה שלי דוחפת לי שתי אצבעות לתחת. המפקדת שלי דוחפת לי את כל היד לכוס. השכנה דוחפת לי אצבע עמוק לפה. היא אומרת "תחזירי את הזרע שגנבת לבעלי". אני משתעלת. קצת מקיאה. היא צוחקת. היא אומרת "תחזירי הכל מזדיינת". אני צועקת "אמא!"

אני מרגישה תחתונים נדחפים לפה שלי. אני מרגישה את הפטמות שלי נמשכות בכוח למעלה. כמעט נתלשות. אמא שלי מושכת אותן ואומרת "תראי אותך. ככה חינכתי אותך? להיות זונה? להיות סוטה?". התחתונים בפה שלי חמוצים וספוגים בריח חזק. אמא שלי אומרת "כן תבלעי אותם. את צחנה מהלכת". ארבעתן קורעות את החורים שלי ואת הגוף שלי. אמא של חברה שלי מתישבת על הפנים שלי. הכוס שלה מריח חזק ורטוב. המפקדת שלי אומרת "כלבה מזדיינת". השכנה שלי אומרת "עם הפה המסריח והחולה הזה מצצת לבעלי?". אמא שלי אומרת "תראי אותך, מסריחה. כמה זמן לא התקלחת? תראי איזה בושות את עושה לי. כולם אומרים לי שיש לי בת מסריחה". אמא של חברה שלי רוכבת על הפנים שלי. אמא שלי אומרת "מה עשיתי לך שזה מגיע לי? מה לא קיבלת בבית?". המפקדת שלי מתפשטת. היא אומרת "תני לי גם". אמא של חברה שלי יורדת מהפנים שלי. המפקדת מתישבת עליהם. הכוס שלה שעיר. היא מזיינת את הפנים שלי. השכנה מזיינת את התחת שלי. המפקדת שלי מתחילה להשתין לי על הפנים. כולן צוחקות. הן גוררות אותי לשירותים. אמא שלי דוחפת את הראש שלי לאסלה. היא אומרת "עכשיו נרחוץ אותך סוף סוף, מצחינה". אמא של חברה שלי אומרת "מה הטעם היא תמיד תישאר זונה מסריחה". המפקדת שלי חולבת את הציצים שלי ואומרת "פרה מזדיינת. כוס של כל העולם". השכנה שלי אומרת "זה הסוף שלך גוש שומן מסריח". כולן צוחקות. אני מקיאה ויורקת. המים בשירותים יורדים לי על הראש ברעש.

סקסית וכנועה באישה - מדהים.... ומחרמן! מתחברת אלייך במלא מקומות בפנטזיה... את לא לבד :) מחכה לסיפור הבא...
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י