צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 17 שנים. 18 בפברואר 2007 בשעה 14:20

היא תופסת אותי חזק ומעמידה אותי מולו. הוא מתחיל בסטירה חזקה. הוא מיד נותן לי עוד סטירה חזקה. הוא בועט לי בכוס. אני מנסה להתקפל, אבל היא מחזיקה אותי חזק. הוא מושך לי בשיער ומעמיד את הראש שלי ישר. הוא נותן לי אגרוף בפנים. היא צוחקת.

היא זורקת אותי על הריצפה. שניהם בועטים בי, בבטן ובראש. הם מקללים אותי. אומרים לי שאני זונה. אני בקושי יכולה לענות להם. היא לוקחת מקל ומרביצה לי בכל הגוף. המקל נשבר, והיא ממשיכה.

היא מושכת אותי למעלה ומכופפת אותי על השולחן. היא מחזיקה אותי חזק בשיער, ופתאום דופקת לי את הראש בשולחן. אני מרגישה סחרחורת. הוא מתחיל לזיין אותי חזק. היא ממשיכה לדפוק לי את הראש בשולחן. הוא אומר "חתיכת פרה הכוס שלה פתוח לגמרי. אני לא מרגיש כלום". היא אומרת לו "תזיין אותה בתחת השמן שלה". הוא חודר לתחת שלי ומזיין חזק. אין לי כבר כוח לצעוק. הוא גומר ויוצא, מעמיד אותי ומסובב אותי אליה. היא מסתכלת עלי כמה שניות, אני מתחילה שוב לנשום, ואז היא מניפה את היד שלה ונותנת לי סטירה הכי חזקה שהיא יכולה.

הם זורקים אותי ברחוב, היא מתכופפת ומשתינה עלי. הפצעים שורפים לי. שניהם נותנים לי עוד כמה בעיטות בבטן. היא מתכופפת ודופקת לי את הראש במדרכה. הם צוחקים והולכים.

יורד לי דם ורוק מהפה, הגוף שלי שורף וכואב, אני מלקקת את המדרכה, ונרדמת עליה.

Queeny​(מתחלפת){being} - פחד אלוהים
לפני 17 שנים
Whip​(שולט) - האם זאת פנטזיה?
אני מקווה שזאת לא המציאות, אבל גם אם זאת פנטזיה...
מה זה עושה לך?
בניגוד לרוב הפנטזיות האחרות באתר,
שלך (קראתי גם כמה והקודמות) מלאות השפלה נטו, בלי שום חום וחיבה ורגשות אח"כ. ניצול מיני ופוגעני שמסתיים בזריקה ונטישה.
בכל מקרה, חזק.
לפני 17 שנים
alona. - באמת התגעגעתי...טוב שחזרת לכתוב. :)
לפני 17 שנים
מUחדת - נכון. טוב שחזרת לכתוב, רכה.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י