לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שינויים

יש שינוי באוויר,
הטוויטי מתחיל להצמיח נוצות.
"בין הצער לאושר, מחפש לי טיפת אהבה"
לפני 15 שנים. 30 בדצמבר 2008 בשעה 14:19


הוא כרך קולר סביב צווארה, וחיברו לרצועה, ומשך אותה אחריו, מוליך אותה, ככלבה. הם הגיעו לחדר האוכל, השולחן היה ערוך מכל טוב, אך על השולחן הייתה רק צלחת אחת שעמדה לפני כסא יחיד, לרגלי הכסא היה מגש, על המגש הונחו שתי קערות, המחשבה חלחלה לתוכה, ואיתה הידיעה, שכעת היא חשובה ככלבה, וככלבה היא עתידה לאכול, וככלבה היא עתידה לישון. היא ביקשה להתמרד, לצעוק, לצרוח, לברוח. אך בה בעת, באותה המידה, היא רצתה להישאר שם לידו, לרגליו. ההתנגשות הזו, בין הרצונות ההפוכים, הקפיאה אותה במקומה, היא החליטה לעת עתה לשחק את התפקיד, עד שתברר עם עצמה לעומק מה היא רוצה, ולאן היא פונה.

לפתע הוכתה תדהמה מעצמה, איך לעזאזל היא בכלל שוקלת? מדוע היא אינה החלטית? מדוע רגליה לא נושאות אותה לברוח? הרי בקלות יכלה להשתחרר מהקולר לרוץ, לרוץ במהירות, לברוח, להלחם אם יעלה הצורך, אז מדוע היא לא עושה זאת? מדוע היא לא מתנגדת? מדוע אינה בורחת? התשובה ריחפה שם לשניה, ואז חמקה ממנה, היא הייתה עייפה ורעבה, גופה כאב, היא נזקקה לאנרגיה ומנוחה. הוא מילא את קערתה מים, ובקערה השניה הניח מזון, ידיה שוב נקשרו מאחורי גבה, ולה לא נותרה ברירה, היא טמנה את ראשה בקערה ואכלה ככלבה. מידי פעם ידו ליטפה את ראשה, ממלמל "יפה כלבה, כלבה טובה"

כשסיימה, פשוט המשיכה לכרוע שם לרגליו, ממתינה לו. לפתע החלה לנוע מעט בחוסר נוחות, היא חייבת ללכת לשירותים, מה עושים? לדבר אסור לה, זה ברור. ללכת לבד אינה יכולה, וגם אם כן אז לאן? ואז הבהיקה לה התשובה במוחה, ברורה יותר מהשמש ביום בהיר. היא רכנה, נוגעת עם בראשה ברגלו, משמיעה קולות יבבה רכים, משל הייתה גור. "כן כלבונת, מה הבעיה? אני מרשה לך לדבר" קולה רעד, "אני צריכה לשירותים" הוא נעמד, אחז בקולרה, ומשך אותה אחריו.

הם נכנסו לחדר אמבטיה, היא הביטה סביב, אך שירותים לא היו שם. הוא הורה לה להיכנס לאמבט, היא נכנסה. "קדימה" אמר, "אין לי את כל היום." היא עמדה שם נבוכה, פניה מאדימות, "זקוקה לתמריץ?" שאל היא הנידה ראשה, וקילוח דק וצהוב זרם במורד רגליה. "יפה מאד כלבונת". ושלף את שלו. מחייך בעונג, מקלח אותה במימיו. ברכיה פקו, שפתותיה רעדו, מעולם לא ספגה כזו השפלה. ביום אחד הפכה מאישה גאה, לכלבה, לתינוקת העושה על עצמה את צרכיה, לשירותים עבורו. כשסיים, פתח את ברז המים, כיוון את חומם, וקילח אותה, משל עודנה ילדה, הוא חפף את שערותיה, וסיבן את גופה בשים לב ובעדינות, כאילו הינה אוצר עדין. כשסיים רחץ אותה היטב, עטף במגבת גדולה ורכה. אסף אותה בזרועותיו, חזרה לחדר השינה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י