אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 14 שנים. 30 במאי 2009 בשעה 16:07

לא לא בא לי בטוב שנגמר הסופ"ש... היה כיף מדי! 😄

יום חמישי הייתה החתונה של אחותי, חתונת צהריים.. החופה התחילה כבר ב12.. ככה שאנחנו היינו שם מ10 וחצי בערך. מה שאומר שקמתי ב7 כדי להתארגן ולהתאפר וללכת למספרה לעשות פן ולעזור לאחותי להתלבש ולהספיק להגיע בזמן, כל זה לאחר שנרדמתי בצורה נורמלית רק ב5 בבוקר. מההתרגשות היה לי לילה ממש גרוע, וזה לא הקל על העצבים של הבוקר, אבל הסתדרתי עם עצמי והכל היה בסדר.
איפור עשיתי לבד, ויצא מהמם לגמרי, קיבלתי עליו המון מחמאות מכולם שהתפלאו שאני כזאת מתאפרת מוכשרת P:
החתונה הייתה בחוות משמר הכרמל, על הר עם נוף מדהים, והחופה הייתה על מרפסת עם נוף לכיוון הים שנשקף בין ההרים... פשוט עוצר נשימה.
מה שכן, לא כל כך התחשק לנו לרקוד כי בכל זאת זה כזה צהריים מדי, וגם היה די חמים למרות הצל. אבל אני ואהובי אכלנו לשובע ושתינו המון, עד כדי שהברמנים כבר נהיו כמו חברים שלנו כי היינו כל כך הרבה ליד הבר חחחח
זה נורא מצחיק בזמן האחרון כל מקום שאנחנו הולכים ומאמי מזמין משו אז שואלים לרשותי, כי כל פעם אני אומרת לו אם כן לקחת או לא לקחת וזה..
בבר בחתונה למשל הוא ביקש ספרייט ואמרתי לברמן לא, תביא לו מים, והוא הביא לו מים ולא ספרייט חחח ואחר כך שמאמי ביקש עוד אלכוהול אז הם שאלו אותי לפני כן אם מותר להביא לו בכלל! זה היה כזה מצחיק 😄
ואתמול שהוא הזמין בארומה אייס קפה ואני אמרתי שיביאו לו אייס שוקו כי יותר טעים (למרות שאני בדוגרי לקחתי מזה רק שלוק קטן כי אני לא מעכלת חלב) אז הקשיבו לי חח קיצר זה ממש מצחיק הקטעים האלה... איזה שתלטנית אני חיחי 😄

זה כזה כיף, הוא משתלב כל כך טוב במשפחה שלי, כולם מחבבים אותו שם וזה קרה מהר יחסית, והוא כל כך טוב עם ילדים.. בחתונה עשה ממש הפעלה לארבעת האחיינים שלי שלגמרי מתים עליו.. בקיצור, he's the man of my dreams וכל מילה נוספת מיותרת.

יום שישי קמנו ב9 ככה והתארגנו ובלה בלה בלה והלכנו לטייל בגן שמואל, ובM הדרך אכלנו ארוחת צהריים טעימה אחושרמוטה בBBB (בורגוס יעני).. מנה ראשונה הייתה פשוט אלוהית - פרוסות חצילים דקות שמרקמן כמו בלינצ'ס ממש, מגולגלות עם גבינת פטה בתוכם, ברוטב שמנת ובזיליקום, עם לחם הבית בצד.. פשוט ללקק את הצלחת!
ואחרי זה המשכנו לפולג לראות סרט בקולנוע, וראינו את "הנבואה" שזה סרט מאוד מותח על סוף העולם.. ואני בד"כ מעדיפה קומדיות אבל לא היו כל כך אפשרויות אחרות באותו זמן ומסתבר שעשיתי בחירה לא רעה בסופו של דבר. מאמי מאוד התלהב מהסרט, וגם אח שלי ואישתו שראו אותו אתמול עקב המלצתנו אמרו היום שהם מאוד נהנו ממנו- אז מומלץ.
אחרי הסרט חזרנו הביתה להתקלח, לעשות קצת פאן אינטימי 😉 ולהתארגן ואז יצאנו לפאב עם חברה שלי וחבר שלה, ואז נסענו לפאב אחר לפגוש את חברים שלנו שחזרו מטבריה ועצרו בדרך לבקר אותנו, והיה מצחיק וכיף 😄 חזרנו כל כך עייפים ואני גם הייתי מסטולה בפנאן, ועשינו סקס ואז נרדמתי כמו שאני- עירומה ועדיין עם איפור והכל כי לא היה לי כוח אפילו לקום למקלחת חחח
היום כבר התעוררנו בסביבות הצהריים ונסענו לטייל במדרחוב של זכרון יעקב, כל כך יפה שם כל הבתים האלה והאוירה ההיסטורית.. אני מתה על זה! וגם מאמי מאוד נהנה.
אחרי זה חזרנו הביתה והוא התארגן ונסע לעבודה 😒 אני כבר לא יכולה לחכות לראות אותו שוב בעוד כמה ימים!

וחמותי (אמא של מאמי) טסה שוב לחו"ל לחודש, אז השבוע אני סוג של עוברת לגור אצלו, ואתחיל לעבוד שם ונחפש לנו דירה בחודש הזה וככה כשהיא תחזור אנחנו נעבור לדירה משלנו ולא נצטרך לסבול את הגעגועים המטורפים האלה כשאנחנו נפגשים רק בעיקר בסופי שבוע ולא נצטרך יותר לסבול גם את כל החוקים המעצבנים בבית של אמא שלי.

כיף לי 😄 אני כל כך מאוהבת, כל כך מאושרת.. אין יותר טוב מזה :))))
הנשמה שלי מחייכת והלב שלי פשוט קופץ משמחה!!
אני אוהבת אותך קושקוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שיהיה לכולנו שבוע מקסיייייייייייייים

אושה{אוש} - מזל טוב לאחותך
ואת אומרת ששווה לבדוק את הסרט? אני אוהבת סרטים על קץ העולם.
לפני 14 שנים
Toxic Princess - תודה :)
וכן זה סרט מלא מתח שמרתק אותך למסך, ויש לו אפקטים ממש טובים..
לפני 14 שנים
Venus in Furs - חג שמח בייב }{
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י