לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 14 שנים. 26 במאי 2009 בשעה 20:26

הייתי היום בים עם חברה, היה ממש כיף, השתזפתי למוות חחח, ז"א שתפסתי אחלה צבע, אבל על הדרך גם נשרפתי.. אבל לא נורא.. עד החתונה זה יעבור.
מחרתיים כלומר.
עד החתונה של אחותי, ביום חמישי :)))

אני מתרגשתתתת!! מי היה מאמין שהיא תתחתן חחחחחחחחחחחחחחח סתם סתם, אבל זה הזוי איך פתאום אנשים משנים את הסטטוס שלהם. למרות שבדוגרי נישואים זה בדיוק כמו לחיות יחד ולנהל מערכת יחסים זוגית לכל דבר.. רק שכשנשואים אז גם כתוב בת.ז.
ואני לא חושבת שזה עניין של "אי אפשר להפרד בקלות", כי הרי גם מחיים משותפים לא נפרדים בקלות בכלל. בעיקר לאחר כמה שנות זוגיות וחיים משותפים... כשמנהלים יחד משק בית, קונים יחד דברים, הופכים להיות משפחה אחד לשני וביחד..
אני חושבת שנישואים זה סתם עניין של לתת הגדרה, כמו שבני אדם כל כך אוהבים... לשים הכל במסגרת, תחת כותרת מסוימת שתיהיה ברורה לכולם.
אני לא יודעת אם אני בעד נישואים, הרבה אומרים שלאחר החתונה דברים משתנים.. אולי בגלל כל העניין הזה שמרגישים ש"זהו עכשיו התחתנו ולא ניפרד לעולם" אז מתחילים לקחת אחד את השני כמובן מאליו, וזו טעות. צריך להגיד כל יום תודה על מה שיש. כל יום לזכור שאוהבים, מה אוהבים, למה אוהבים, להראות שאוהבים.

מה שכן, אני לגמרי בעניין של החתונה עצמה.. אני מוכנה לעשות כזאת כל שנה 😄
למרות שכשחושבים על זה, אם זה יהיה כל שנה זה כבר לא יהיה מיוחד.. כל היופי שזה אמור להיות פעם בחיים ואז זה הכי מיוחד שיש. או וול, אז אם כבר פעם בחיים, אז אני רוצה שיהיה הכי מדהים שאפשר, כמו בחלומות שלי.

קיצר חפרתי 😄
פשוט אני מעבירה ת'זמן עד שאהובי המדהים יחזור לביתו אחרי העבודה ונוכל לדבר בסקייפ במצלמה כך שאוכל לראות כמה הוא יפה וחמוד וסקסי, ולדבר במיקרופון כדי לשמוע את קולו הסקסי והאוהב. איזה קושקוש שליייי אני כל כך מאוהבת בו! לא יאומן!

ונסיים בנימה אופטימית זו 😄
שיהיה לכולנו חג שבועות שמח
ובכלל- שיהיה הרבה שמח כל הזמן :)

בלוסום​(לא בעסק) - (: כיף לקרוא שאת כל כך שמחה וכל כך מאוהבת!

שיהיה לאחותך המון המון מזל טוב

ואני לידיעתך נשרפתי בקרסוליים חח זה נראה ממש הזוי..
לפני 14 שנים
Toxic Princess - חחחח רק בקרסוליים? באסה :)

ותודה מאמי :)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י