בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 16 שנים. 17 ביוני 2007 בשעה 9:25

שכחתי לכתוב את זה בפוסט הקודם, ואני גם חושבת שמגיע לזה פוסט משלו, זה לא משהו שהייתי רוצה לתת לו להבלע בין שאר השטויות שאני כותבת.

אתמול בצהריים, לפני שהלכנו לארוחת צהריים אצל אחותו, אני וזאפי התחלנו להתחרמן. עכשיו בואו נחזור קצת אחורה. בזמן האחרון (בערך חודש או משהו כזה) היו לנו כל מיני בעיות עם סקס. כשהוא ניסה לרדת לי אז היה נרדם או מתעייף ואני לא הצלחתי כל כך לגמור אז הייתי בסופו של דבר עושה פשוט ביד עם העכברון בזמן שהוא עוזר לי עם אצבע או סתם משחק לי בפטמות או משהו כזה. אבל לא הרגשתי ממש מסופקת מזה..
אח"כ גם הייתה לי דלקת בדרכי השתן, ואסור לעשות כלום וגם לא בא לעשות כלום כי כואב ושורף ומציק, ישר אחריה היה לי מחזור.. ובזמן שאני דואגת להגמיר אותו פעם בכמה ימים גמירה מספקת וטובה, הוא ניסה רק פעם אחת לרדת לי כשהייתי במחזור (עם טמפון כמובן) ולא הצליח להגמיר אותי והתעייף ולא יודעת מה.. כך ששוב נאלצתי להגמיר את עצמי עם העכברון. אז בקיצור דברים כאלה מייאשים אותי ואני פשוט מפסיקה להיות חרמנית.
חוצמזה שגם הגיע הקוצ'י המתוק ווהוא תפס את מחשבותי בדאגות על לנקות אחריו, לצאת איתו כמה פעמים ביום, וכו'.. זה כמו אישה שאחרי הריון אין לה חשק.
אז בזמן האחרון כמעט ולא עשינו כלום וגם כשכבר כן עשינו אז זה לא ממש עזר לי אפשר לומר. זה גם גרם קצת להתרחקות שלנו כי כשאין אינטימיות, קשה לי להיות קרובה. וזה מאוד מתסכל כל פעם להתחיל להתחרמן ואז לא לגמור..
אז אתמול בצהריים ישבנו ראינו טלויזיה בסלון, הוא פינק אותי והכין לי אוכל, וניקה אחרי קוצ'י, והיה נורא חמוד ואוהב ומפנק... ואני, פתאום חשתי צורך חזק מאוד בחיבוק אוהב ומכיל, אז התחלנו להתחבק חזק חזק ואז עליתי עליו כאילו בישיבה והתחבקנו עוד ועוד והרגשנו את האהבה שלנו ובטאנו אותה במילים עד כמה שיכולנו ואז עמד לו הזין, וזה חירמן אותי, והתחלנו להתנשק ולהתחרמן וזה... ואז הוא הפשיט ממני את הטוניקה הקלילה שלבשתי ואת החזיה, וליקק ומצץ לי את הפטמות... ואני משכתי לו בשלו.. ונישקתי לו את הצוואר והוא את שלי.. וזזתי מעל הזין שלו קדימה ואחורה כמו בזיון אבל עם בגדים, ואז הוצאתי את הזין שלו מהבוקסר, הזזתי את התחתון שלי הצידה, וזיינתי אותו חזק ומהר וטוב. זה היה באמת טוב. מלא תשוקה והרגשתי כמו בסרט פורנו או משהו 😄
הוא גמר, ואני לא יכולה לגמור ככה בלי גירוי קודם של הדגדגן.. אז אמרתי לו בוא לחדר תרד לי קצת... ובאמת לא היה לנו זמן כי היינו צריכים כבר ללכת להתארגן ולצאת אבל לא הסכמתי לוותר, אמרתי לו שאני אגמור מהר. (בטח שאני אגמור מהר אחרי שלא גמרתי כמו שצריך איזה חודש ) אז הוא ירד לי, ובאמת גמרתי תוך איזה חמש או עשר דקות, וגם אז כבר הספיקה להתפס לו האצבע ולכאוב... אבל גמרתי ממש טוב, איזה 2-3 דקות עוד הייתי בגמירה ועוד התכווצתי ועוד הייתי באופוריה.. ואז פתאום התחלתי לבכות.
אני מאמינה שזה בגלל שהיה עלי לחץ בתקופה האחרונה ולא פרקתי אותו אז פרקתי אותו והתחלתי לבכות... לא יודעת. אבל זה היה באמת משחרר ומדהים..

ואז התחבקנו עוד והלכנו להתקלח ולהתארגן ולאחותו. זהו.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י