בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 16 שנים. 17 ביוני 2007 בשעה 8:51

הוא כזה חמוווווווווווווווווווווווווווווד!!!! (הקוצ'י כמובן, למרות שגם זאפי מתוק:) )
הוא נרגע ומרגיש קצת יותר בבית ויותר חופשי, כזה מתוק אלוהים ישמור. וכמה חכם!?
כלב בן חודש וחצי לא היית מצפה ממנו להבין בדיוק מה רוצים ממנו ומתי מדברים אליו בטון נחמד ומתי לא, ולא הייתי מצפה ממנו אשכרה לציית לכל מה שאומרים לו, אבל הוא מה זה כן!
אפילו שלשום ואתמול היינו איתו אצל אמא של זאפי והוא התנהג כמו כלב הכי טוב בעולם!!
יצאנו לארוחת ערב והשארנו אותו באמבטיה והוא ישן כמו תינוק ואפילו לא השתין או חירבן, וכשכן רצה לעשות את צרכיו אז יצא למרפסת (!!) בשביל זה! איזה חכם קוצ'וני מתוקי שליייי!!!!
ואתמול בלילה כשהוא רצה לעשות קקי אז הוא בכה ליד הדלת שנוציא אותו והלך לקרטון ששמתי לו בשביל קקי ורצה לעשות שם קקי, אבל הכפכף שלי היה ממש קרוב לשם אז הוא בטעות חירבן על הכפכף שלי... אבל לא כעסתי, כי העיקר הכוונה שהוא הבין שעושים שם קקי. כפרה עליו כזה מתוק אתם לא מבינים כמה הוא מתוק ויפה וחכם. זה ממש אלוהים שלח לנו אותו... ויש לי את כל הסבלנות שבעולם בשביל לטפל בו (שדווקא עם זה חשבתי שיהיו לי קשיים כי אני לא הכי סבלנית) ואפילו שהוא עושה משהו לא בסדר אני לא יכולה לכעוס עליו כי הוא מתוק כזה וישר בא להתחנף איזה מאמי יאוווווווווווווווו....
והוא נורא אוהב לשחק בנשיכות ולנשוך גם את הצעצועים שלו.. הוא מנסה לפעמים גם נעליים אבל ישר מתרחק כשאומרים לו לא. חחח איזה חמוד הוא נרדם עכשיו באמצע לעיסת צעצוע.. איזה נווווווווווווווווווווווש 😄 יו בא לי למות איזה חמוד הוא אלוהיייייים :):):)
היום אני צריכה לקחת אותו לוטרינר לבדיקה ותילוע וזריקת משושה ראשונה, אני מקווה שיעבור בסדר.. נוש קטני מתוקי שלי...

וחוצמזה... עם זאפי הכל סבבה... ביום שישי היה לנו חצי שנה יחד, והוא לקח אותי לקניון הזהב וקנה לי מלא מלא שטויות 😄 ואני דווקא לא יכולתי להוציא לפועל את ההפתעה שתכננתי לו כי השותף נשאר בבית סופ"ש ולא היה ברור מתי הוא יבוא ומתי לא ומכיוון שההפתעה הזו אמורה לקחת כמה שעות לחגיגתה אז לא רצינו סתם שיהיה פאדיחות עם השותף וזה.. אז החלטנו שנעשה את זה שבוע הבא כשהשותף נוסע הביתה לסופ"ש 😄
זה מגניב יו נואו... כבר חצי שנה עברה, ואמנם היו כמה קטעים דפוקים בדרך... אבל סה"כ זה היה ממש טוב, לשנינו. והאהבה רק ממשיכה לפרוח.
הייתי בטוחה שלעולם לא אצליח להחזיק מעמד עם מישהו כל כך הרבה זמן, אבל איתו, חצי שנה עברה ואני רוצה שזה ימשיך עוד ועוד ושלא יגמר לעולם.
אני אוהבת אותך זאפוני שלי }{

ויש לי עוד שבוע וחצי בגרות בספרות, וכמה ימים אחריה גם בסוציולוגיה... ואמנם דווקא למדתי, אני צריכה לתת קצת יותר גז על זה, כי אני צריכה גם ללמוד למועד ב' של מתמטיקה.
ועבודה... גם עבודה צריך למצוא.

בקיצור לייף גואס און 😄 שיהיה לכולנו שבוע מעולה.

Toxic Princess - פחחחח.... כן כן, בטח :) אני ניהיית צמר גפן מלהסתכל על המתוקי הזה.. איזה מלכה ואיזה בטיח.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י