צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני שנה. יום חמישי, 10 באפריל 2025 בשעה 7:05

ברחוב שלי יש חנות יין והבעלים של החנות תמיד נותן חטיפים לכלבות שלי. 

הן תמיד רצות אליו בטירוף ואחרי שהן אוכלות הן מיד ממשיכות הלאה.

היום אמרתי לו אם היית מלטף אותן ונותן להן אהבה, הן היו יותר אוהבות אותך,כלבים עובדים על פי התניה, אתה מבחינתן זה אוכל.

ובני אדם לא פועלים אותו הדבר?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י