לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני כחצי שנה. יום שבת, 18 באוקטובר 2025 בשעה 12:47

שקלתי להעלות תמונת פנים שלי, ארבעים שנה אני בבדסמ רוב בנות הזוג שלי היו מהבדסמ, מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שפויי יציב עם מקצוע יציב.

שאלתי את הGPT, חד משמעית הוא התנגד, מבחינה מקצועית הסטיגמה עלולה לפגוע בעסק שלי. 

מעצבן ללהט״בים יש יותר לגיטימציה מלבדסמ, אנחנו צריכים לעשות מלחמה, אוליי בכל זאת חשיפה תמונת פנים היא צעד ראשון.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י