בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני 10 שנים. יום שישי, 22 ביולי 2016 בשעה 17:10

את לא בודדה בחשכה

ידי נוגעת בך, את לא לבד

אנחנו נולדים לבד ומתים לבד

אבל באמצע יש מי שיהיה לידך 

תעצמי את עינייך בשלווה 

את יכולה לישון בשקט

אגן עלייך בשנתך

לכולם מגיע לעצום את העיניים

ולישון.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י