לפני 10 שנים. יום שישי, 5 באוגוסט 2016 בשעה 14:58
המוות נמצא סביבנו כל הזמן
החיים בכל רגע ורגע נמצאים על זמן שאול, וכל אדם שאנחנו נותנים לעצמינו לאהוב יאבד לנו בזמן כזה לאורך חיינו.
מהסיבה הזאת אני מכיר אנשים שלא טורחים להתחבר בכלל,
אבל רובנו דואגים להדחיק את העובדה הזאת, להרחיק מעצמנו כל אובדן הכי רחוק שאפשר ולהתמסר לאהבה.

