ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 17 ביוני 2024 בשעה 18:47

הלב שלי הולם בחוזקה. אני צועדת במעלה הרחוב המואר מפנסי הרחוב. דממה מוחלטת, 2:00 בלילה.

אני חוצה את הכביש, ונכנסת לביניין. עולה במעלית, קומה 17. הדלתות של המעלית נפערות לחושך מוחלט. אני צועדת קדימה, ורואה את דלת חדר המדרגות נפתחת. קצת מבולבלת אני מתקרבת בהססנות, רוכנת קדימה ומנסה לראות מי זה.

אתה פותח את הדלת לאט ואז אני רואה את פנייך. ״מה אתה עושה שם?״

״ששש״ אתה מניח את האצבע על השפתיים שלך, ואז מסמן לי להיכנס.

אני נכנסת אחרייך ואתה סוגר את הדלת בשקט בשקט.

נעמדת מולך, צמוד צמוד, נושמת אותך. אני טועמת את השפתיים שלך ואתה מנשק אותי בלהט. הידיים שלי סביבך, מלטפות לאורך הגב שלך, החזה… הבטן…

אני פותחת את כפתורי הג׳ינס שלך. אחד אחד.

האיבר שלך בולט דרך הבוקסר השחור שלך, ואני מלטפת אותו, מרגישה כמה הוא קשה.

אני אוחזת בגומי של הבוקסר ומורידה אותו באיטיות, שולפת את הזין שלך החוצה ומביטה בו, זקור ויפה כל כך שאני פשוט חייבת לטעום.

אני מרטיבה את השפתיים שלי עם הלשון באיטיות ומצמידה אותן לקצה של הכיפה, ושואבת את כולו פנימה באיטיות עד שהוא ממלא את את כל הפה שלי. אני מוצצת לך בתאווה, חופנת את הביצים שלך בידיים שלי.

עוד, עוד… אתה גונח. אני מרימה את המבט אלייך כשהזין שלך בתוך הפה שלי ואתה נטרף מהמראה הזה. פתאום אני מחזקת את האחיזה שלי בביצים שלך ואתה קופא, נדרך. אני מועכת אותם חזק חזק, העור נמתח והביצים נלחצות ובולטות דרך האצבעות שלי.

תוך כדי שאתה גונח ומשתנק מכאב, אני יונקת את הזין שלך חזק. לפתע אני מרגישה את היד שלך תופסת אותי בשיערות, מושכת אותי אחורה ובתנועה חדה אתה מושך אותי לעמידה, כמו בובה על חוטים. אתה מנשק אותי, בולע את הלשון ואת השפתיים שלי, נושך קלות. ״תסתובבי!״ אתה פוקד עלי.

אני מסתובבת בכניעה, נשענת על המעקה של המדרגות, אתה מרים את השמלה שלי ומזיז את החוטיני השחור שלי לצד. בבת אחת אתה מחליק לתוכי ואני צורחת מעונג תוך כדי שאני מנסה להסדיר את הנשימות שלי. אתה מתפרע עלי כמו חיה פצועה, מזיין אותי חזק ומהר. במשך דקות ארוכות אני בגן עדן.

אני מרגישה שאתה עומד לגמור ועוצרת אותך בכוח, אתה מתנגד ואני הודפת אותך עם המרפקים שלי.

במהירות אני יורדת על הברכיים ושואבת חזרה את הזין שלך לתוך הפה שלי, שותה את הזרע החם והטעים שלך. עשר דקות של טירוף חושים.

Blue eyesavi - מממממושלם😈
לפני חודשיים
Candy crush​(לא בעסק) - אני אמנם לא יכול לשלוח לך הודעה, אפילו שאני ממש רוצה!
אבל רק לומר לך שאמאלה איזה טירוף חושים!!
קראתי פוסט פוסט למשך שעה ואני בשמיים מטירוף 🤪🥵
לפני חודשיים
fantasy goddess - מחמיא לי בטירוף. תודה!
לפני חודשיים
מומין - ערב רגוע סך הכל 🫠
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י