שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 7 ביולי 2024 בשעה 20:13

אתה קושר אותי למיטה עם חבל. אני לא יכולה להזיז את הידיים ואת הרגליים שלי. אני חשופה ופגיעה לחלוטין, שמה בידייך את כל הבטחון שלי.

אני מתגרה רק מלראות אותך קושר אותי, מתאמץ ומזיע, דואג שהקשרים יהיו מספיק חזקים שלא אוכל להשתחרר.

הריח שלך מטריף אותי. הגוף שלך. אני כמו חיה שרעבה למזון. כל דקה איתך מעוררת בי את כל החושים.

אתה לוקח צעיף וקושר אותו סביב העיניים שלי, מוודא שלא אראה דבר. זו שעת לילה ואור הירח מאיר אותנו.

אני שוכבת שם, בציפייה גדולה למגע שלך. אין לי מושג מה הולך לקרות.

פתאום מים קפואים על הבטן שלי. כל הגוף שלי מצטמרר ואני פולטת צווחה של הלם. אתה מעביר את היד שלך על הבטן הרכה שלי, מלטף בחוזקה, עובר לשדיים שלי ומעסה אותן. פתאום אני מרגישה קור בפטמה. אתה מצמיד לי קוביית קרח לפטמה, והיא מתקשה כמו אבן. אתה לא פוסח גם על הפטמה השנייה.

אתה מעביר את הקוביה על הגוף שלי באיטיות, מטייל איתה על החזה שלי, על הצוואר שלי, מאחורי האוזניים, לזרועות, משם יורד למטה בין השדיים שלי עד לדגדגן. אני מתכווצת כולי מהקור. אני מתענגת.

ואז השפתיים החמות שלך עוטפות את קוביית הקרח הצמודה לדגדגן שלי, אתה מזיז אותה עם הלשון מצד לצד, עד שהיא נמסה לחלוטין.

אני מרגישה אותך יורד לי, יונק אותי, בתאווה, לוחץ עם הלשון בנקודות ששולחות גלים של עונג מהכוס לכל הגוף שלי. כשאתה מכניס שתי אצבעות ולוחץ כלפי מעלה, משפשף את נקודת הג׳י במקביל ללשון שלך, אני גומרת כל כך חזק שכל הגוף הקשור שלי רועד ומתפתל. אתה לא עוזב את הכוס שלי. אוכל אותי עוד ועוד, שותה את המיצים שניגרים ממני. הכל רטוב כבר.

אתה לוקח את הויברטור החדש שלי, זה ויברטור טלסקופי, שזז קדימה ואחורה ומזיין אותי במהירות ובעוצמה שלא הכרתי. אתה מחדיר אותו לתוכי ומדליק אותו. הויברטור רוקד בתוכי, אתה דוחף אותו חזק, לפעמים מוציא אותו ומכניס אותו, משגע אותי עד שאני צורחת. אני מושכת את הידיים והרגליים כמו נאבקת נאבקת בחבלים האלה, אבל נהנית מכל רגע של התמסרות ואובדן שליטה. שנייה לפני שאני גומרת שוב, אתה מכבה אותו, משאיר אותו בתוכי ויוצא מהחדר.

אני נשארת שם קשורה, הכוס שלי פועם ומתחנן לעוד. זה נראה לי כמו נצח. אין לי תחושת זמן. כל הגוף שלי בוער ואני מרגישה את הדגדגן שלי נפוח וקשה, מחכה לפורקן.

פתאום אני מרגישה צביטה חדה בפטמה. אתה שם לי מצבטי פטמות. זה חזק וכואב ומעורר אותי לחיים.

שרשרת מחברת בין שני המצבטים.

אתה מניח את האגודל שלך על הדגדגן שלי ומתחיל לעסות אותו, ללחוץ עליו ולשפשף אותו. אני רואה כוכבים. אתה ממשיך במשך דקות ארוכות של סבל ועונג ביחד. פתאום אתה מדליק את הויברטור ואני מרגישה חבל נכרך סביבי, מהדק את הויברטור לתוכי.

שוב אתה יוצא מהחדר, משאיר אותי לבד עם ויברטור דלוק שמפמפם אותי ממש חזק במהירות מטורפת. אני מתפתלת ונאבקת בחבלים, מתנשמת וגונחת בטירוף, גומרת שוב ושוב עד אובדן תחושה, משפריצה לכל עבר. הכוס שלי נפוח ובוער ואדום. אתה משאיר אותי ככה, רבע שעה שלמה.

כשאתה חוזר, אתה מגביר את המהירות של הויברטור, אני מרגישה אותך מטפס למיטה ודוחף את הזין שלך לתוך הפה שלי. אני נחנקת ממנו, בקושי נושמת בזמן שאני גומרת שוב ואתה דוחף אותו עוד יותר, מזיין לי את הפה במהירות.

אבל זה עוד לא נגמר. אתה עוצר, וחוזר לטפל לי בכוס. אתה משחרר את הויברטור מהחבל ומתחיל לשחק איתו. אתה מוציא ותן החוצה ומעביר לי אותו על כל הכוס, מלמעלה למטה. מצד לצד. הוא רוטט עלי חזק ומשגע אותי. די, די, אני צועקת בגניחות. אתה ממשיך כי לא אמרתי את מילת הביטחון שלנו. אתה יודע שאני רוצה עוד ועוד, שתביא אותי לקצה של היכולת, לגמור כמו שבחיים לא גמרתי. אתה מצמיד את הויברטור חזק לכוס שלי וחודר לתוכי. אתה נשכב עלי והויברטור משתולל ונלחץ חזק בין האגן שלך לדגדגן שלי. הזין שלך חם וקשה ומענג. אתה מנשק אותי ומושך את השרשרת של מצבטי הפטמות ומזיין אותי באיטיות, יוצא עד הסוף, מחכה כמה שניות ואז נכנס חזרה. וואו. זה מעיף אותי לשמיים. מגרה את כל החושים שלי. ואז אתה מרגיש שאני מתכווצת חזק, גומרת. הגוף שלי בטראנס מטורף, אני רוקדת שם קשורה על המיטה בעיניים מכוסות וכשאתה מזהה את האורגזמה שאי אפשר לפספס, אתה יוצא ממני ומצמיד את הפה שלך לכוס שלי ואני משפריצה ישר לתוכו את הנוזל החם והמתוק שלי.

לפני חודשיים. 30 ביוני 2024 בשעה 19:31

אני שרועה על הספה בסלון, יום שישי בצהריים. שנינו לבד בבית. אנחנו מארחים חברים בערב ואתה מחליט לתפוס את תפקיד השף ומבלה שעות במטבח בזמן שאני נחה לי מהשבוע הארוך שהיה. אני מסתכלת עלייך מתקלט על הסירים, קוצץ ירקות ומפזר תבלינים. כל הבית ריחות של בישול. ואני רעבה. אלייך.

לראות אותך עובד קשה, משקיע ומאפשר לי קצת לנוח, ממש עושה לי את זה.

אתה בלי חולצה, לובש מכנס קצר ספורטיבי ואני מתבוננת בגב שלך בתאווה בזמן שאתה לש בצק. השרירים שלך זזים ומתפתלים. אתה נוצץ מזיעה, משקיע את כל הנשמה שלך בבצק הזה.

פתאום הגוף שלי זז מעצמו. רגל אחת יורדת מהספה, אחריה הרגל השנייה. הגוף שלי מתרומם, מתיישר עצם אחרי עצם. במין אינסטינקט חייתי שכזה. אני מוצאת את עצמי על ארבע, על השטיח בסלון. אני לבושה בשמלה ארוכה עם כתפיות דקות והדפס אוריינטלי צבעוני. יד אחת שלי מרימה את השמלה, חושפת ישבן שעובר דרכו פס שחור של חוטיני.

אתה שקוע במלאכת הלישה כל כך. אני ממתינה בשקט שתסתובב אלי.

הכתפיים המקועקעות שלך עולות ויורדות, כל הגוף שלך עובד עם הבצק הזה. אני שומעת סטירות. אתה מגלגל את הבצק לכדור וטופח עליו, נשמע מאוד מרוצה מהתוצאה. אני רוצה סטירות כאלה על הישבן שלי.

מרגע לרגע רמת החרמנות שלי עולה. אתה מסתובב אלי וקולט אותי על הרצפה, בתנוחה הזאת שלא משאירה שום מקום לספק. אני רואה איך המוח שלך נכבה ברגע אחד והזין שלך מתעורר.

״שנייה אני צריך… אני…״ אתה שוכח מה רצית לעשות. לוקח לך שנייה להתאפס ובתנועות מהירות, אתה מחפש במגירות מגבת, מבולבל ונרגש ממה שעומד לקרות כאן ועכשיו.

אתה לוקח את כדור הבצק, מניח בקערה משומנת היטב ומכסה במגבת. כשאתה שוטף ידיים משאריות הקמח והבצק, אני רואה את הזין שלך עומד קשה, מרים את המכנס מעט.

אתה מנער את הידיים שלך מהמים, לא אכפת לך מהכתמים שזה עושה לרצפה ומורח אותן על המכנס, בלי טיפת מחשבה שיש לידך על השיש מגבת מטבח.

אני ממתינה כמו ילדה טובה, מחכה לראות מה תעשה. אתה לוקח את הזמן ומסתובב סביבי, אני מרגישה שאתה בוחן אותי. אני מתמחת עוד ומתפתלת באיטיות מנסה לפתות אותך עוד יותר כשאני מפשקת את הרגליים והישבן מורם כלפי מעלה והכוס שלי פתוח, מחכה לזין שלך.

פתאום ספאנק חזק ומפתיע על הישבן השמאלי שלי, כל כך חזק שהעור שלי בוער. צורת כף ידך נצרבת עלי. אני אוהבת את זה.

שוב מוצאת את עצמי ממתינה לך במתח דקות ארוכות. המחשבה על מה הדבר הבא שאתה עומד לעשות לי גורמת לי לרעוד ולהתנשם בכבדות.

אני מסובבת אלייך את הראש ורואה אותך פשוט עומד ומסתכל עלי בידיים שלובות במבט משועשע. אני מתחממת יותר ויותר.

״קדימה, תעשה בי מה שאתה רוצה״ אני מתחננת אלייך.

״תסתכלי קדימה ואל תעיזי להשמיע ציוץ״ אתה גוער בי ואני מצייתת לך. אני מביטה לכיוון השיש שבמטבח. בצק השמרים, שיש לו חיים משל עצמו, טיפס מעלה והגיע לחצי מהקערה. פתאום אצבע מפלחת את הכוס שלי. גל של עונג נשלח משם לכל הגוף וגורם לי להתנתק מהמציאות. לשכוח מי אני. אתה משחק עם האצבע, עושה תנועות עיסוי מענגות, מוציא אותה ומכניס אותה שוב, משחק ברטיבות שלי, אני מתחילה לגנוח חזק יותר ויותר, עוד רגע גומרת. אתה דוחף לי את האצבע הרטובה הזאת לצד של הפה שלי ובצורת קרס אתה מושך את הלחי שלי לכיוונך. הראש שלי מסתובב ישר מול הזין הזקור שלך. אתה לא מפסיק להפתיע אותי. אני בולעת את כולו בתאווה. מעבירה את הלשון הרטובה שלי על הביצים שלך.

פתאום אני מרגישה שתי אצבעות חודרות לתוכי בזמן שהזין שלך עמוק בגרון שלי. אתה מגשש, מחפש את הנקודה הנכונה ואז בתנועות מהירות אתה משפשף אותה. אתה יודע בדיוק מה אתה עושה. במקביל האגודל שלך על הדגדגן שלי, לוחצת חזק. אני גומרת כמו חיה שואגת ומתפתלת, מרטיבה את השטיח בהשפרצה חזקה.

אבל זה לא נגמר. אתה דוחף לי אצבע שלישית. האצבעות שלך מתפתלות בתוכי ואני בטראנס, בעולם אחר. אני מתהפכת על הגב ברצון שתזיין אותי חזק עם האצבעות שלך. אתה מתרצה, ודוחף לי את האצבע הרביעית. מוציא, מכניס בהתחלה באיטיות ולאט לאט אתה מגביר את המהירות. הפה שלי כבר יבש מרוב גניחות. העיניים שלי מתגלגלות בלי שליטה. בדיוק ברגע הזה, אתה מצמיד את השפתיים שלך לדגדגן שלי ומתחיל למצוץ אותו. אני לא מאמינה באלוהים אבל ברגע הזה כל מה שעובר לי בראש זה ״אלוהים ישמור״

אחרי כמה דקות כאלה, אני מרגישה שאתה מנסה להחדיר את האגודל. אני מפסקת עוד יותר רגליים, מותחת את הכוס שלי בעזרת הידיים ועוזרת לך. אתה מצליח להכניס את כל היד.

אני נטרפת. אתה מסובב את היד שלך בתוכי, מכניס ומוציא, ביד השנייה נוגע לי בדגדגן. איזה טירוף.

אני כבר לא יכולה לעמוד בעוצמות של העונג הזה. עונג שאי אפשר להסביר במילים. אני גומרת חזק, כמו שבחיים לא גמרתי. אני נראית כאילו נכנס בי דיבוק ברגע הזה, רועדת ומפרכסת מאורגזמה מטורפת כשהיד שלך כולה בתוכי.

אני שולחת מבט אל קערת הבצק ״הבצק גולש מהקערה!״ אני צועקת.

אתה מזנק מהרצפה ורץ למטבח. אני שוכבת על השטיח הרטוב, בעיניים עצומות, הדופק שלי על 200 ואני מרגישה שאני מרחפת בעולם אחר, כאילו עישנתי עכשיו ג׳וינט, אבל אחד ממש חזק.

״הכנת אחלה של חלה לשבת״ אנחנו יושבים לצד השולחן בארוחת הערב עם החברים שמנשנשים את החלה שלך, ומחייכים אחד לשניה.

 

לפני חודשיים. 27 ביוני 2024 בשעה 19:52

אני פותחת את הספה הנשלפת בסלון שהופכת אותה למיטה ומניחה עליה שמיכה אדומה. הבית נקי וריחני אחרי ספונג׳ה.

תחילת יולי, חום אימים בחוץ והמזגן על 22 מעלות.

אצלי קריר ונעים, מפלט מהסחוניה שבחוץ.

אנחנו מתכתבים מהבוקר. שלחתי לך תמונות סקסיות שלי, שלא משאירות מקום לדימיון. “אני לא מצליח להפסיק לחזור להסתכל על התמונות המטריפות ששלחת לי״

אני מאוד נשית סקסית ואני יודעת איך להשתמש בזה כשאני רוצה ועכשיו אני רוצה אותך.

אתה מספר לי כמה אתה מת שאני אשפריץ על הזין שלך. אני מזמינה אותך לבוא אלי עכשיו ולחוות את זה.

אני מספרת לך שיש לי מכונת סקס. כזאת כמו בסרטונים שאתה שולח לי. זה מדליק אותך ממש.

אני מספרת לך שאני לבד בבית, שוכבת עירומה על הספה. אחרי 3 דקות אתה כותב לי  ״אני עולה במעלית עכשיו״

את השמיכה האדומה שמתי הבוקר כי תכננתי וידעתי שאתה לא תעמוד בטיזינג שלי ותבוא. קראתי שהצבע האדום מאוד מעורר מינית. מכונת הסקס כבר במקומה, מחוברת לחשמל עם הדילדו האהוב עלי.

אני מחדירה לכוס שלי צעצוע רוטט בצורת u שצד אחד שלו נכנס לנרתיק והשני מונח על הדגדגן. במקביל אני מחדירה בעדינות פלאג אנאלי, מכינה את עצמי לכבודך.

אני מדליקה אותו ומתחילה לגעת בעצמי, מלטפת את הגוף, את השדיים, את הבטן הרכה, יורדת למטה לאט לאט. הלב שלי פועם בחוזקה בזמן שאני מסתכלת על דלת הכניסה, ממתינה שהיא תיפתח.

ואז היא נפתחת. לאט. אתה מסתכל עלי, מחייך מאוזן לאוזן. מתקרב אלי לאט לאט. מסתכל עלי, סורק כל ס״מ בגוף שלי, מתעכב על הכוס המושלם שלי. אני רואה איך אתה רוצה לטרוף.

אתה מתחיל להתפשט. מוריד חולצה, פותח את הכפתורים של המכנס שלך. חולץ נעליים. פושט תחתונים. ערום מולי.

אני אוהבת את הגוף שלך.

אתה ממשיך לצפות בי מענגת את עצמי. אתה מתיישב על כיסא מולי. אני חרמנית ברמות קשות.

הראש שלי נזרק אחורה ואני שוקעת לעונג, נהנית מהידיעה שאתה יושב שם. ״תצלם אותי״ אני מבקשת ממך. אתה שולף את הטלפון שלך ומתחיל לצלם.

אני מביאה לך את השלט הרחוק של הרוטט שבתוכי. אתה לוחץ על הכפתור והרטט מתחזק. כל הגוף שלי נשטף גלים של עונג, אני מתפתלת, גונחת, מתנשמת כמו חיה.

פתאום אני מרגישה את השיניים שלך על הפטמה שלי, אני פוקחת עיניים ורואה אותך רוכן מעלי בלי לגעת בי, נושך חזק יותר ויותר. עובר לפטמה השנייה גם. אני מושכת את הראש שלך לכיוון הפנים שלי ומנשקת אותך. הטעם שלך, הריח שלך. שיכרון חושים.

אתה חוזר לכיסא. אני מתיישבת בקצה של הספה ברגליים פשוקות מכוונת את החור שלי לדילדו. אני מסמנת לך להתקרב, להפעיל את המכונה. ״לאט״ אני אומרת לך, מוודאת שלא תפעיל בטעות על מהירות גבוהה על ההתחלה ותקרע אותי.

אתה מסובב את הכפתור על העוצמה הכי חלשה. אני מרגישה איך הדילדו חודר אלי באיטיות, מפלח את החור שלי. אני רואה אותך מתבונן במבט רעב. חרמן. פתאום אתה קם, מניח את הטלפון על השידה ממול ומכוון את המצלמה אלי ואז רוכן מעל המכונה ויורד על ארבע, מתקרב אל הדגדגן שלי ומתחיל לרדת לי. הלשון החמה והרכה שלך לוחצת לי על הדגדגן ומזיזה אותו מצד לצד, למעלה למטה. ואז אתה מוצץ לי את הדגדגן בזמן שמכונת הסקס מזיינת אותי ותוך כדי היד שלך על השלט של המכונה, מגבירה את המהירות לאט לאט. זה כל כך טוב שאני גומרת בצרחות ורעידות תוך כדי שאני תופסת לך את הראש ומצמידה אותו עוד יותר חזק לכוס שלי שתאכל את כל המיץ שנוטף ממני.

אתה מתרומם אלי, מנשק אותי עם הנוזלים שלי בתאווה מטורפת. הזין שלך קשה בטירוף ואתה מכניס לי אותו לפה. המכונה עדיין מפמפמת אותי בזמן שאני מוצצת לך ומלטפת לך את הביצים, מפנקת אותך מכל הלב, מדי פעם גונחת ומתמסרת לתחושות שעוברות לי בגוף.

ואז רגע השיא. אתה זז אחורה, ומכוון את הזין שלך לחור שלי, כן כן, יחד עם המכונה. אני מפשקת עוד יותר את הרגליים והאיבר שלך מחליק פנימה. הכוס שלי מתוח ורטוב ואתה זז בתוכי, ביחד עם הדילדו, פנימה והחוצה שוב. ושוב. ושוב.  אחרי כמה דקות אתה עומד לגמור ואני מפסיקה. עוד לא סיימנו. אתה חוזר לעמדת הצופה ונעמד מולי. אני שולחת יד לצעצוע הבא, פרח שיונק את הדגדגן. אני מצמידה אותו לדגדגן שלי ותוך דקה אני חווה שרשרת של אורגזמות ומשפריצה בזרם אדיר שמגיע עד אלייך. אתה ישר נצמד אלי, תופס את הרגע ומחדיר את הזין שלך לתוכי, נרטב כולך.

אני מסתובבת על ארבע כדי שתחדור אלי עמוק עמוק. אתה משתולל עלי, עם יד אחת משחק עם הפלאג והיד השנייה תופסת לי את הציצי ואתה מזיין אותי חזק ןבפראות עד שאתה גומר עמוק בתוכי.

 

 

 

לפני חודשיים. 22 ביוני 2024 בשעה 20:06

 

אני ממש רעבה. כבר שלושה שבועות שלא אכלתי אותך.

אני שולחת לך תמונות שלי, כאלה שכל גבר שפוי בעולם היה רץ אלי באותו רגע שהוא רואה אותן. אני יודעת שאנייפה וסקסית בטירוף ואני משתמשת בזה. אני רעבה. אני צריכה סיפוק להתמכרות שלי אלייך. 

אני מנסה לעשות לך טיזינג עד שהמוח שלך יימס. לא מבינה איך אתה נשאר אדיש. גם אם אתה לא יכול לבוא באותו רגע, בא לי שתתלהב, שתכתוב לי מחמאות, שתרים לי על התמונות, שתגיד לי כמה אתה רוצה לזיין אותי. ואז בלילה, אני אהיה מאושרת ואעשה ביד כשאני מפנטזת עלייך. אתה לא מבין את הקונספט? אבל המקסימום שאני מוציאה ממך זה ״וואו״.

אז בינתיים אני מפנטזת לי. אני נכנסת למעלית.

עולה לקומה האחרונה. מטפסת עוד שני גרמי מדרגות ויוצאת מהדלת. השמש שוקעת. אני שולחת לך סלפי שלי מהגג, עם רקע של שמים בכתום וסגול. 

אני נשענת על מעקה הזכוכית, מתבוננת בשקיעה ומחכה להודעה ממך. 

פתאום אני שומעת את הדלת נפתחת. בבהלה אני מסתובבת לאחור ורואה אותך עומד בפתח הדלת של הגג. 

הלב שלי פועם בחוזקה וגל חום שוטף את הגוף שלי. 

״הפתעה״ אתה אומר לי וחיוך רחב על פנייך היפות. 

אתה מתקרב אלי לאט, והרגליים שלי רועדות, אני נושמת בכבדות. אני לא יודעת למה בכל פעם שאני רואה אותך הגוף שלי מגיב אלייך ככה אבל אני מכורה להרגשה הזאת. 

חיבוק חם וארוך, אנחנו ממש מסניפים אחד את השנייה, שואפים פרומונים עמוק לריאות. 

ואז בסנכרון מושלם אני מסתובבת למעקה, נשענת עליו עם הידיים, צופה לנוף, ואתה מחבק אותי מאחור. אנחנו מביטים בשקיעה ביחד עד שהשמש נעלמת בין הביניינים כשזרועותייך עוטפות אותי. זה כל כך נעים.

אבל בתוכי יש סערה, הגוף שלי צועק אותך.

מתקשה לשלוט בעצמי, מתחילה להזיז לאט את האגן שלי ולהתחכך בך, לעורר אותך. אנחנו מתחילים לזוז ביחד.

אתה מתחיל לנשק אותי באוזן. אתה מתנשף ברכות ואני מצטמררת. מסתובבת אלייך ומנשקת אותך. אנחנו מתנשקים דקות ארוכות, נושכים שפתיים, מוצצים לשונות.

אני כל כך רטובה בשלב הזה. אתה שולח יד לחצאית שלי, מנסה להגיע למערה הקדושה.

אני מחליטה לקחת שליטה.

דוחפת אותך ממני ותופסת אותך ביד. בלי מילים, אני מתחילה ללכת, גוררת אותך אחרי. אני מחפשת על הגג פינה נסתרת, שלא יראו אותנו.

אני מתיישבת, שעונה על קיר ומצביעה לך לעמוד מולי.

אני מתחילה לגעת בעצמי. מועכת את הציצים שלי, שולפת אותם מהגופייה ונוגעת עם הציפורניים הוורודות והארוכות שלי בפטמות. אני צובטת, חזק.

אתה זז, כאילו עומד להתקרב אלי ואני מסמנת לך לא לזוז עם היד.

אני מפסקת רגליים לאט לאט. מרימה את החצאית. אתה מביט בי במבט הכי חרמן שראיתי בחיים שלי וזה מדליק אותי עוד יותר.

אני מזיזה את החוטיני הסגול שלי לצד, חושפת כוס יפה, שחום וחלק עם פירסינג מוזהב בדגדגן.

שתי אצבעות על הדגדגן, מזיזה את העגיל מצד לצד. גלים של עונג שוטפים אותי והראש שלי נזרק אחורה, תוך כדי שאני צוללת למקום הזה שמשאיר אותנו בחיים.

אני מגבירה את הקצב מדקה לדקה, בזמן שאני מסתכלת לך בלבן של העיניים אני דוחפת את האצבעות שלי יותר למטה, לחור. הגוף שלך נדרך לזנק עלי כמו חיה טורפת ואני עושה לך ״לא״ עם הראש.

אני מאוננת ומרימה מבט לכוכבים שמתחילים לצוץ בשמיים. אני ממש בטראנס. כל הגוף שלי מתפתל באיטיות ואני גונחת, לא אכפת לי שישמעו אותי מהביניין או מהרחוב. זה אפילו מדליק אותי עוד יותר.

אני מגדיל את הפיסוק ברגליים, יד אחת מותחת את הכוס והשנייה מנסה לחדור עמוק עמוק עם האצבעות.

אני חוזרת לדגדגן ומשפשפת אותו בחוזקה. עונג מטורף מציף את הגוף שלי ואתה מבין וצופה בי גומרת, נוטפת מיץ לבן שמבצבץ בין השפתיים.

״תרד על ארבע״ אני מצווה עלייך ותוך כדי מצביעה על הכוס שלי. אתה מייד מבין מה אני רוצה, יורדת על הברכיים ומתחיל ללקק לי את הכוס, מלמעלה עד למטה, שואב את הנוזלים של הגמירה שלי.

אני תופסת לך את הראש ודוחפת חזק, אני רוצה שתאכל אותי עד שאני אגמור שוב. אני זזה מצד לצד כשהפה שלך פתוח והלשון שלך בתוך החור, מזיינת לך את הפרצוף. ״עוד… חזק…מהר…״ אני גונחת.

ואז זה קורה שוב, אני גומרת עוד יותר חזק ממקודם. כל הגוף שלי רועד. אתה מרגיש את הכיווצים האלה על הלשון שלך. אני דוחפת אותך אחורה ונשכבת על הרצפה שמלאה בחרא של יונים ולא אכפת לי מכלום. כשאתה שוכב שם לידי, על הגג המעופש הזה בין קולטי השמש, אני נושמת עמוק, מנסה להסדיר את הנשימה שלי.

אחרי כמה דקות אתה כבר לא יכול לשלוט בעצמך ואתה שולח את היד שלך בהיסוס לציצי שלי, תוהה אם אני רוצה להמשיך.

היום אני שולטת. אני שמה יד על העורף שלך. ומושכת את הפרצוף שלך לציצי שלי עד שהוא נמעך עלי בחוזקה. ״תנשוך לי את הפטמה״ אני לוחשת לך באוזן.

אתה נושך ואני פולטת צווחה של כאב. הכאב הזה מחיה אותי. עכשיו אני מכוונת את הראש שלך לציצי השני שלי ״גם את הפטמה הזאת בבקשה״ אני שוב לוחשת.

אתה נושך ומושך אותה אחורה, השד שלי נמתח ושוב אני צווחת מכאב ועונג. יש יותר סקסי מזה?

״שב״ אני פוקדת עלייך. אני שולחת יד לג׳ינס ופותחת כפתור אחרי כפתור. מלטפת את האיבר הזקור שלך. אני מוציאה אותו החוצה ולופתת אותו חזק בין כפות הידיים שלי, רואה את הכיפה מתנפחת ומאדימה. אתה גונח והראש שלך נזרק אחורה ואני תוהה אם גם אתה מרגיש כמו שהרגשתי קודם, כשעינגת אותי.

אני מתיישבת עלייך, ישר על הזין. הוא מחליק לתוכי, חם ומענג. אני מתחילה לרקוד עלייך, ריקוד אירוטי. מזיזה את האגן בתנועות מעגליות. מרגישה את האיבר שלך מעסה אותי מבפנים. הפירסינג שלי מתחכך באגן שלך, מה שגורם לי לגמור עלייך שוב, ושוב ושוב.

אני נהנית מהזיקפה שלך כל כך, מדי פעם מתעללת בך ועוצרת כדי שלא תגמור.

אני מניחה את כפות הרגליים שלי על הרצפה ודוחפת את עצמי מעלה מטה, מתחילה לקפוץ על הזין שלך, מגבירה מהירות. הציצים שלי קופצים וחובטים לך בפרצוף תוך כדי שאתה מלקק ומנשק אותם. במקביל, אני שולחת יד אל הדגדגן שלי ומשפשפת אותו חזק חזק ומהר ואז זה קורה, אני משפריצה בזרם חזק ישר על החולצה שלך.

אתה תופס אותי באגן ומשחיל את הזין שלך שוב לתוכי ותוך כדי אנחנו מתהפכים, אני על הגב, ואתה מעלי. מפמפם אותי. חזק. ממש מתנגש בי. בום. בום. בום.

60 שניות ואתה גומר.

אנחנו נשארים לשכב שם על הרצפה ומסתכלים על השמיים זרועי הכוכבים במשך שעה שלמה. מרחפים.

 

לפני חודשיים. 18 ביוני 2024 בשעה 18:19

עשר בבוקר, מדליקה דוד כדי להתקלח מאוחר יותר. כל הבית הפוך ומלוכלך מכל השבוע שהיה. גם אני מרגישה מטונפת.

אני שקועה בסריקת מסמכים כשלפתע אני מקבלת ממך הודעה ״תפתחי את הדלת״

אני נבהלת, מסתכלת מסביב על הערימת כביסה והלכלוכים על הרצפה וערימות של מסמכים מפוזרים על כל השולחן והכאוס מסביב. נזכרת שעמדתי להיכנס למקלחת. שיט לא מתאים לי עכשיו. אבל אתה בדלת, הפתעת אותי. כל כך חיכיתי שתבוא.

אני נושמת עמוק ופותחת את הדלת.

אתה עומד שם, חתיך בטירוף ומחייך אלי. אני מסמנת לך להיכנס, בקושי מצליחה לדבר. חיבוק קצר כי אני מרגישה מסריחה ולא ידעתי מה לעשות. עומדים ומסתכלים אחד על השנייה.

״תתפשטי״

אני מבולבלת אומרת לך ״מה!?״

״תתפשטי עכשיו״

אני עומדת קפואה והמומה, עוד לא קולטת מה הולך פה.

״שלחתי לך הודעה, תקראי״

פתאום אני רואה אותך הולך לחדר השינה שלי, סוגר את הדלת אחרייך.

אני פותחת את ההודעה ומחכה לי סיפור יפייפה ומחרמן כמו שרק אתה יודע לכתוב לי.

כל הגוף שלי בהתרגשות, אני לא מצליחה להתרכז. אני הולכת הלוך חזור, מסתובבת בבית כמו אוגר בכלוב והמילים רצות לי מול העיניים, לא נקלטות במוח.

אני כל כך חרמנית.

הפסקתי את הקריאה באמצע ופשוט נכנסתי לחדר.

אני רואה אותך שוכב על המיטה שלי, ערום לחלוטין, גוף מפוסל ומושלם של אל יווני.

״תקשיב אני חייבת להתקלח תחכה חמש דק׳״

אני מסתובבת ונכנסת למקלחת, מתחילה להתפשט. פתאום הדלת נפתחת ואני מנסה לסגור, כי קר לי, לא הבנתי שזה אתה.

״מה?״

״תמשיכי״

אוקיי, הבנתי שאתה רוצה להסתכל עלי מתקלחת. אף פעם אף אחד לא הסתכל עלי מתקלחת.

אני נושמת עמוק, מתפשטת במהירות ונכנסת תחת זרם המים החמים.

המים זורמים על גופי כמו המבטים שלך.

אני מציצה מדי פעם לכיוונך, והדופק עולה ועולה.

אני מסתבנת בכל הגוף, מכף רגל ועד ראש, שוטפת את הפה ואת הפנים שלי.

הזכוכיות מתמלאות אדים ואני מעבירה את היד בתנועה מעגלית, עושה לך חלון שתוכל לראות יותר טוב.

כל הגוף שלי בוער מרוב חרמנות כשאני רואה אותך מתבונן בי בהנאה.

בהחלטה של רגע אני דוחפת את הזכוכית, ומסמנת לך להיכנס. אתה מהסס לרגע, ואז נכנס אלי לתוך המקלחון הקטן הזה. אנחנו עומדים אחד מול השנייה, הגוף שלי מתמגנט לגוף שלך.

אני מתחילה לגעת בגוף שלך, בחזה שלך, מלטפת אותך  ונצמדת אלייך, שכל איבר בגוף שלנו יתחבר. תחת זרם המים החמים אנחנו מתנשקים בלהט.

אתה שולח יד לסבון ושם לי על כף היד, ואני מורחת עלייך את הסבון, מהחזה עד האיבר הזקור שלך, לופתת אותו בשתי הידיים ומחליקה מעלה מטה לכל אורכו ולא מפספסת גם את הביצים המושלמות שלך.

אתה עוצר אותי ופתאום יורד על הברכיים שלך בהפתעה מוחלטת. אני נשענת אחורה על הזכוכית, פותחת רגליים, רגל אחת באוויר על הקיר ממול, והפה שלך על הכוס שלי, לשון מלקקת ואצבעות חודרות לתוכי ואני עפה לעולם אחר, עולם שכולו טוב.

אני גונחת ומתענגת ושמה את הידיים שלי על השיער שלך, צורחת בהנאה עוד ועוד ועוד

אתה לא מפסיק עד שאני רוטטת ומגירה נוזל לבן. אתה יודע בדיוק מתי אני גומרת.

אתה מתרומם ואני מנשקת אותך, רוצה לטעום.

פתאום אתה מסובב אותי ומצמיד אותי לזכוכית, מצייר את דמותי באדים.

אתה אוחז באגן שלי וחודר ישר לתחת שלי זה כואב ואני צועקת  אבל אחרי כמה שניות הכאב מתחלף בעונג ואני שולחת יד לדגדגן שלי, מאוננת כשאתה מזיין אותי בתחת והמים רותחים, צורבים לי את העור.

אתה סוגר את המים ואומר לי לצאת מהמקלחת. אני מקשיבה לך וניגשת למגבת. אתה תופס את המגבת ומסמן לי לא עם היד.

אני נשכבת על המיטה, ואתה מעלי, מרים לי את הרגליים וחודר לתוכי. שנינו מחליקים אחד על השני, מתנשקים, רטובים. זה כל כך טוב.

אתה גומר בתוכי וקורס עלי ואני מחבקת אותך חזק חזק עם הידיים והרגליים. כל כך לא בא לי שזה ייגמר.

״אני חייב ללכת לעבודה״ אתה קם, מתלבש והולך. עד הפעם הבאה.

לפני חודשיים. 17 ביוני 2024 בשעה 18:47

הלב שלי הולם בחוזקה. אני צועדת במעלה הרחוב המואר מפנסי הרחוב. דממה מוחלטת, 2:00 בלילה.

אני חוצה את הכביש, ונכנסת לביניין. עולה במעלית, קומה 17. הדלתות של המעלית נפערות לחושך מוחלט. אני צועדת קדימה, ורואה את דלת חדר המדרגות נפתחת. קצת מבולבלת אני מתקרבת בהססנות, רוכנת קדימה ומנסה לראות מי זה.

אתה פותח את הדלת לאט ואז אני רואה את פנייך. ״מה אתה עושה שם?״

״ששש״ אתה מניח את האצבע על השפתיים שלך, ואז מסמן לי להיכנס.

אני נכנסת אחרייך ואתה סוגר את הדלת בשקט בשקט.

נעמדת מולך, צמוד צמוד, נושמת אותך. אני טועמת את השפתיים שלך ואתה מנשק אותי בלהט. הידיים שלי סביבך, מלטפות לאורך הגב שלך, החזה… הבטן…

אני פותחת את כפתורי הג׳ינס שלך. אחד אחד.

האיבר שלך בולט דרך הבוקסר השחור שלך, ואני מלטפת אותו, מרגישה כמה הוא קשה.

אני אוחזת בגומי של הבוקסר ומורידה אותו באיטיות, שולפת את הזין שלך החוצה ומביטה בו, זקור ויפה כל כך שאני פשוט חייבת לטעום.

אני מרטיבה את השפתיים שלי עם הלשון באיטיות ומצמידה אותן לקצה של הכיפה, ושואבת את כולו פנימה באיטיות עד שהוא ממלא את את כל הפה שלי. אני מוצצת לך בתאווה, חופנת את הביצים שלך בידיים שלי.

עוד, עוד… אתה גונח. אני מרימה את המבט אלייך כשהזין שלך בתוך הפה שלי ואתה נטרף מהמראה הזה. פתאום אני מחזקת את האחיזה שלי בביצים שלך ואתה קופא, נדרך. אני מועכת אותם חזק חזק, העור נמתח והביצים נלחצות ובולטות דרך האצבעות שלי.

תוך כדי שאתה גונח ומשתנק מכאב, אני יונקת את הזין שלך חזק. לפתע אני מרגישה את היד שלך תופסת אותי בשיערות, מושכת אותי אחורה ובתנועה חדה אתה מושך אותי לעמידה, כמו בובה על חוטים. אתה מנשק אותי, בולע את הלשון ואת השפתיים שלי, נושך קלות. ״תסתובבי!״ אתה פוקד עלי.

אני מסתובבת בכניעה, נשענת על המעקה של המדרגות, אתה מרים את השמלה שלי ומזיז את החוטיני השחור שלי לצד. בבת אחת אתה מחליק לתוכי ואני צורחת מעונג תוך כדי שאני מנסה להסדיר את הנשימות שלי. אתה מתפרע עלי כמו חיה פצועה, מזיין אותי חזק ומהר. במשך דקות ארוכות אני בגן עדן.

אני מרגישה שאתה עומד לגמור ועוצרת אותך בכוח, אתה מתנגד ואני הודפת אותך עם המרפקים שלי.

במהירות אני יורדת על הברכיים ושואבת חזרה את הזין שלך לתוך הפה שלי, שותה את הזרע החם והטעים שלך. עשר דקות של טירוף חושים.

לפני חודשיים. 17 ביוני 2024 בשעה 5:28

שעת לילה מאוחרת. אני מציצה באפליקציה של הבנק והייאוש משתלט עלי.

אני נכנסת לצ׳אט, מקלידה את הכינוי ״מוכרת תחתונים רטובים״.

תוך חמש דקות, 107 הודעות בתיבת ההודעות הנכנסות. יש לזה ביקוש מטורף.

חלקם מתקשרים, חלקם שולחים עוד ועוד הודעות וסימני שאלה, מנסים ללכוד את תשומת ליבי.

אני מתחילה לענות אחד אחד, מנסה לעמוד בקצב.

לפי התגובות שלהם אני בוחרת עם מי נראה שאפשר להתקדם.

ואז מצאתי אותך.

אמרת שאתה רציני, שאתה משלם, סיכמנו איך תעביר את התשלום, אמרתי לך שאני סומכת עלייך.

אמרת שאם תאהב את הריח אתה תהיה לקוח קבוע שלי. ניהלנו שיחה שלמה, גרמת לי להרגיש בנוח ואפילו קצת להיפתח אלייך.

סיפרתי לך שאני משפריצה כמויות, התלהבת מזה מאוד והצעת לקנות ממני השפרצה בצנצנת בהמשך.

שלחתי לך תמונות של התחתונים שלי.

בחרת חוטיני שחור עם גימור של תחרה, ביקשת שהוא יהיה תקוע עמוק וצמוד לכוס ולחור של הישבן שלי. שאלבש אותו 24 שעות בשבילך.

קבענו מקום, שעה ואיך ההחלפה תתבצע.

ואז נכנסתי להתקלח בשבילך.

לבשתי את החוטיני.

צילמתי את עצמי, שלוש תמונות כפי שביקשת. אחת מקדימה, אחת מאחורה, ואחת עם היד שלי על הכוס.

עשיתי הכל בשבילך.

ואז התחלת להגזים עם הבקשות, עוד ועוד בקשות. ביקשת תמונות, ביקשת שניפגש. ביקשת להוריד ממני את התחתונים בעצמך. סירבתי בנימוס עם הבטחה שאם באמת אקבל ממך תשלום, אפנק אותך. ואני מאוד מפנקת. סרטונים ותמונות של השפרצות על התחתונים שיהיו אצלך ביד. מה יותר מחרמן מזה?

הבהרתי לך שאני לא נפגשת עם אף אחד תמורת תשלום.

ואז עשית לי פאסיב אגרסיב. הבנתי שבזבזת את זמני היקר.

התאכזבתי חסמתי ומחקתי. מאוד התאכזבתי. כי מעבר לכסף, ציפיתי לריגוש ולאדרנלין של המעשה הזה.

אני פתוחה להצעות.

 

 

לפני חודשיים. 15 ביוני 2024 בשעה 19:52

עליתי לרכב, לבושה שמלה שחורה ארוכה וגרביון שחור דק.

שעת צהריים עצלה, התחלנו ליסוע בשתיקה. נכנסו ישר לתוך המון של רכבים שלא זזים. אוטובוסים, משאיות סביבנו ועוברים ושבים ברחוב.

אתה לא עומד בזה והיד שלך נשלחת אל הירך שלי, לופתת בחוזקה.

״לבשת את השמלה הזאת כדי שיהיה לי יותר קל?״ אתה שואל ותוקע בי מבט חודרני שרוצה להפשיט אותי כאן ועכשיו.

״לא, למה?״ אני שואלת מבולבלת, לא ממש מבינה מה הכוונות שלך ברגע הזה.

הפקק לא מתקדם, אנחנו תקועים באמצע ההמון והיד מגששת בין רגליי, נוגעת לא נוגעת.

״תורידי את הגרביון עכשיו.״ אתה פוקד עלי.

אני שנייה מהססת אבל מחליטה לתת לך את השליטה ומתחילה להיאבק בגרביון הצמוד ואתה עוזר לי, מושך אותו מצד אחד ואני מהצד השני.

אתה לא מחכה שנייה והיד שלך כבר בין הרגליים שלי, האצבעות שלך זזות ומלטפות את התחתונים שלי, מחפשות את הרגע הזה שאני אתחיל לגנוח בהנאה.

אני סוגרת רגליים ומנסה להסתיר, צופה בעוברים ושבים ברחוב שעלולים לראות מה אתה עושה לי, אבל אתה לא דופק חשבון ומעיף לי את הרגל לצד ואומר ״תפתחי!״

מהססת לרגע אבל חרמנית. מאוד.

אני פותחת את הרגליים ואתה מזיז לי את התחתון, מעסה לי את הדגדגן ודוחף לי אצבעות ואני רטובה ומטפטפת על היד שלך. אני יורדת למטה עוד קצת בכיסא, רגליים פשוקות וכבר לא אכפת לי, מתמסרת אלייך, מתמסרת לרגע ובוטחת בך.

הפקק מתקדם באיטיות רבה, יד אחת שלך על ההגה, היד השנייה שלך בתוכי. כל הגוף שלי מתפתל מעונג ולי כבר לא אכפת אם מישהו ישים לב מה קורה בתוך הרכב שלך.

פתאום אתה מחליט לחנות, יוצא מהרכב ופותח את הדלת מאחור, מזיז דברים ומעביר ואני יושבת בשתיקה, לא שואלת שאלות, מחכה.

״תעברי אחורה״ אתה אומר לי בפקודה, ואני מקשיבה לך ומשתחלת מקדימה לאחורה בין שני הכיסאות, יושבת כמו ילדה טובה, תוהה מה אתה הולך לעשות לי עכשיו.

אתה נכנס, מתיישב על ידי ומושך אותי אלייך, הראש שלי על הרגליים שלך, הישבן שלי חשוף לחלוטין ואתה מתחיל להפליק לי, עוד ועוד, חזק יותר ויותר

והעור שלי מאדים ובוער ואני כבר לא יכולה לשאת את הכאב ומתפתלת ואז ברגע הזה, אתה דוחף לתוכי את האצבעות שלך באגרסיביות, מזיז אותן אחורה וקדימה במהירות וכשאני מתחילה לגנוח אתה עוצר.

״את רוצה לגמור?״ אתה שואל.

״כן״

״תבקשי יפה״

״אני יכולה לגמור?״

אתה סוטר לי.

״תבקשי יפה אמרתי לך״

״אני. יכולה. לגמור. בבקשה. אדוני״

״כן את יכולה לגמור״

אתה ממשיך עם האצבעות שלך, מעסה את הדגדגן שלי ודוחף לי אצבעות ושוב אני כמעט גומרת אז אתה עוצר.

״את רוצה לגמור?״ אתה שואל שוב.

חסרת נשימה וסמוקה עונה ״כן״ ״כן״

ושוב אתה סוטר לי, הפעם חזק יותר.

״תבקשי יפה״

עוד סטירה.

״אדוני, אתה מרשה לי לגמור?״

״כל הכבוד. כן אני מרשה לך לגמור״

אתה עושה לי ביד ואני מסתכלת מהחלונות רואה אנשים עוברים, זורקים זבל לפח הסמוך, לא רואים מה מתרחש באוטו שלך. מישהו צועד לידנו ומדבר בטלפון ונעצר לשנייה, דפק מבט לתוך הרכב אבל המשיך לצעוד, הייתי בטוחה שהוא רואה מה קורה פה.

אתה מושך אותי בשיער כדי שאשב. אתה פותח את הג׳ינס שלך, שולף את האיבר העבה הזקור שלך ודוחף את הראש שלי ישר אליו. אני מכניסה אותו לפה ואתה דוחף לי את הראש אחורה קדימה ועמוק עמוק פנימה. תפסת אותי לא מוכנה. אני לא מצליחה לנשום וזה לא אכפת לך, אתה דוחף את הראש שלי עוד יותר עמוק, אוחז לי בשיערות. אני כמעט מקיאה ונחנקת אז אני עוצרת שנייה לנשום.

סטירה.

״אל תוציאי אותו בלי רשות״

עוד סטירה.

״את לא עוצרת עד שאני מאשר לך שמעת?!״

אני נכנעת, מכניסה אותו שוב לתוך הפה שלי, ואתה דוחף לי את הראש שוב בברוטאליות, ושוב אני מרגישה שלא יכולה לנשום, נחנקת וכמעט מקיאה, מתקשה להכיל את הגודל של האיבר שלך

אתה תופס לי את הראש מהשיער ושוב סוטר לי ״זה קשה לך מדי אה?״

בהפתעה מוחלטת אתה זורק אותי אחורה על המושב, מקפל לי את הרגליים וחודר אלי

אני מתחתייך, לא רואה כבר כלום. אתה מזיין אותי, מסתכל מסביב על הבלאגן שקורה בחוץ, האנשים שהולכים ברחוב, האוטובוסים משאיות כל העולם ממשיך ורק שנינו כאן בתוך האוטו שלך. המזגן על קירור אבל שנינו נוטפים זיעה מעוצמת הריגוש.

היד שלך על הגרון שלי, חונקת אותי. שוב אני מתקשה לנשום ונאבקת. ואיכשהו, ברגע הזה, אני גומרת ומשפריצה ואתה יוצא ממני. המושב רטוב, הגב שלי רטוב, גם אתה רטוב.

 

לפני חודשיים. 14 ביוני 2024 בשעה 16:22

שעת בוקר מנומנמת, הסופר מרקט ריק מאנשים.

אני יושבת על כיסא שחור בפינה של המעדנייה וגוללת בסטוריז בפייסבוק ובראשי מחשבות ותקווה שהזמן יעבור מהר ואגיע הביתה, לבית ריק בלי ילדים ואפנק את עצמי בכוס יין ומקלחת רותחת.

״היי… מה המצב? אפשר בבקשה 400 גרם גבינת העמק?״

״כן, דקה״ אני לא מנתקת את המבט שלי מהטלפון בזמן שאני מתרוממת לעבר קופסת הכפפות החד פעמיות שמונחת על הדלפק של המקרר של הגבינות. ״הכפפות האלה קטנות עלי, סליחה״ אני אומרת תוך כדי שאני נאבקת להכניס כל אצבע למקומה ואז אני מרימה את המבט אלייך וקולטת שזה אתה.

הלב שלי מתחיל לפרפר במהירות ואני שואלת שוב ״כמה גרם אמרת?״ מרגישה איך הדם זורם לי ללחיים ואני מאדימה.

״אמממ… 400-500 כמה שיוצא אני מרוצה״ אתה מחייך אלי חיוך ענקי ואני נמסה מהעיניים היפות שלך. אני מתכופפת קדימה, מבליטה את הישבן ואת הציצים מקווה שאתה מציץ דרך הפתח בחולצה שנפער לכיוון שלך ומרימה את הגבינה הכבדה, מתנשפת מעט.

אני מניחה את גוש הגבינה במקום הייעודי במכונת החיתוך ומדליקה אותה. גלגל החיתוך מתחיל להסתובב ואני אוחזת בידית, דוחפת את המכונה קדימה ואחורה, תוך כדי בכוונה אני מבליטה את הישבן אחורה ומזיזה אותו עם קצב הפריסה מצד לצד.

מניחה את הפרוסות על המשקל ומחייכת בסיפוק רב כי יצא לי 400 גרם בדיוק. אני מקפלת את הנייר סביב הגבינה ומכניסה את זה לשקית והלב שלי דוהר, עוד שנייה יוצא מתפרץ מהחזה. אני מגישה לך את החבילה ליד, האצבעות שלי נוגעות באצבעות שלך. אני מסתכלת לך ישר בעיניים ומחייכת אלייך. אתה מצביע על הטלפון ומסמן לי שאתה שולח לי הודעה. אני מרימה את הטלפון שלי ומסתכלת על המסך ואני רואה את השם שלך ובהודעה כתוב ״תיכנסי עוד חמש דקות בדיוק לשירותים לתא של הנכים״

גלי חום שוטפים את הגוף שלי. אני מתיישבת חזרה בכיסא השחור ומסתכלת על השעון, סופרת את הדקות.  מישהי ביקשה גוש של גבינת רוקפור וגוש של גבינה בולגרית ואחר כך חתיכת איבריקו. בטח היא עושה ערב גבינות ויין אני חושבת לעצמי. העבירה לי את הזמן יופי. אחרי חמש דקות בדיוק, אני קוראת לעובדת אחרת ואומרת לה שתחליף אותי כי אני הולכת לשירותים.

אני צועדת לאט לאט במעברים של הסופר וכל הגוף שלי באטרף. רמות האדרנלין מטפסות עם כל צעד לכיוונך. אני עומדת מול דלת העץ החומה של תא השירותים. מסתכלת ימינה ושמאלה, בודקת שהשטח פנוי.

אני שולחת יד רועדת לעבר הידית ומורידה אותה בשקט. הדלת נפתחת ואני נכנסת פנימה במהירות טורקת אותה אחריי ומיד נועלת את שני המנעולים, ליתר ביטחון.

אני לא מספיקה לעכל את הסיטואציה ואתה כבר תופס אותי עם הידיים שלך מסובב אותי עם הפנים לקיר בחוזקה. אתה ממשש את כל הגוף שלי מלמעלה למטה, במגע חזק שמעיר לי את כל החושים.

‏אתה תופס לי את החזה מעל החולצה וצובט לי את הפטמות, ואז מכניס את הידיים דרך החולצה, הגוף שלך צמוד אלי מאחור ואני מרגישה את הנשימות שלך על הלחי שלי.

אתה מוציא לי את הציצים הגדולים והיפים שלי מהחזייה, מעסה אותם וגורם לי להרטיב בתחתונים. פתאום אתה מלקק לי את הלחי, אני זורקת את הראש אחורה עד שהשפתיים שלנו נפגשות ואתה אוכל אותי בתאווה, ממש בולע לי את כל הפרצוף. אני כבר חמה ברמות קשות. סופסוף אתה מפשיל לי במהירות את המכנסיים ואת התחתונים. אני מביטה למטה ורואה כתם לבן, אני כבר רטובה לגמרי. ממש רטובה.

אני שומעת נקישות של נעלי עקב, עובדים שמדברים אחד עם השני בערבית חריקות של עגלות מתגלגלות ומכונת שטיפת הרצפות שעכשיו מנקה מסביב לשירותים, עושה רעש מחריש אוזניים.

בשלב זה אתה דוחף שתי אצבעות לכוס שלי. דוחף אותן בבת אחת, עמוק עמוק וחזק, קצת מכאיב לי ואני גונחת בלי שליטה. אני אוהבת את זה. מכונת השטיפה מתרחקת ואני חייבת לשמור על השקט.

היד שלך נוטפת לבן ואתה דוחף לי אותה לפה. אני מוצצת את האצבעות שלך, מנקה אותן עם הלשון.

בשלב זה אתה מזיין אותי חזק. מזיין אותי על הקיר בשירותים באמצע המשמרת. הריגוש גורם לי להתפוצץ ואני גומרת עליך. אני גומרת עליך עוד פעם. אני גומרת עליך ומרגישה את הנוזל זורם לי על הרגליים, מרטיב את המכנסיים המופשלות שלי. מזל שהן שחורות.

עכשיו אתה מסובב עם הפנים אלייך, מוריד אותי על הברכיים.

אתה מחזיק לי את הראש ומתחיל לזיין לי את הפה בפראות, אני משתנקת ונחנקת, כמעט מקיאה. אנחנו עושים מלא רעש. אתה מאט קצת את הקצב, שלא ניתפס. זה כל כך מחרמן אותי שאני משפשפת את הדגדגן בזמן שאתה מזיין לי את הפה, לוחצת חזק על העגיל שגורם לי לגמור עוד פעם ועוד פעם. אתה מתרוקן לתוך הפה שלי בשירותים המסריחים האלה של הסופר באמצע היום.

לפני חודשיים. 13 ביוני 2024 בשעה 19:15

״מה המצב?״ אני שולחת לך הודעה בשעת לילה מאוחרת. לוחצת על שלח, ומרגישה גלים של התרגשות בבטן. ״אני לבד הלילה, את באה?״ ההודעה שלך קופצת על מסך והדופק שלי עולה מיד.

״ברור!!! תכתוב לי מתי להתייצב״ אני כותבת בהתרגשות של ילדה קטנה.

״בחצות, תביאי איתך שמן קוקוס, צעצוע שאת אוהבת״

״אחכה לך ערום במיטה, רק תנעלי אחרייך״

קוראת את ההוראה שלך והידיים שלי כבר מתחילות לרעוד. אני נכנסת מיד למקלחת לוהטת, מטהרת את עצמי לכבוד האדון שלי.

בראש רצות מחשבות, מה אלבש? אני אגמור היום? מה נעשה הלילה?

לובשת שמלה שחורה וסקסית מעוטרת בפרחים וורודים ועלים ירוקים עם כתפיות דקות. בלי כלום מתחת.

מכינה את השמן, וצעצוע חמוד שיונק את הדגדגן בתוך שקית קטנה. מבט במראה, מסדרת קצת את השיער, שפריץ של בושם ויוצאת מהר, כמעט שוכחת לנעול את הדלת.

מעלית נפתחת, אני מול הדלת שלך. הדופק שלי כל כך גבוה שאני מרגישה את הלב של עומד להתפרץ מהחזה.

אני שולחת יד רועדת אל הידית ופותחת לאט את הדלת. הבית שלך חשוך ויש רק אור אחד קטן, בקצה המסדרון. אני צועדת בעקבות האור, מתנשמת בכבדות, הבטן שלי מפרפרת מהתרגשות. צעד אחד צעד, הירכיים שלי נדבקות זו לזו מהרטיבות של הכוס שלי.

אתה שוכב לך שם בחושך, ערום לחלוטין. אני מתקרבת לאט לאט ומתיישבת על ידך. פותחת את השקית ומוציאה את השמן קוקוס. ״מה הולכים לעשות עם זה?״ אני שואלת אותך.

אתה מסתובב על הבטן ופוקד עלי ״תעשי לי מסאז׳״

אני מתיישבת על הישבן שלך ושופכת עלייך את השמן. עם שתי הידיים מתחילה לעסות את הגוף המפוסל הזה שלך. אני עוברת שריר שריר, אתה שומע אותי מתנשמת בכבדות בזמן שאני מרגישה את כל הדם בגופי זורם לאיזור הפות שלי ואני נרטבת יותר ויותר. הידיים שלי מחליקות על כל הגב שלך, לשות באיטיות וחושניות את הכתפיים, השכמות, הגב התחתון. אתה כל כך מתענג מזה ונרדם לך. אני ממש משקיעה בעיסוי כמו שבחיים לא עשיתי כדי שתהיה לך הרגשה טובה ותשכח קצת מהצרות של החיים. 

אני לא יודעת כמה זמן עבר, אבל אני מתה כבר שתזיין אותי. בעדינות אני אומרת לך להסתובב. אתה מתעורר לך לאט לאט, מתמתח ונשכב על הגב, נראה מאוד עייף אבל מרוצה.

״זה היה טוב?״ אני שואלת. ״זה היה מדהים״ אתה עונה בסיפוק.

״אתה רוצה שאני אמשיך?״

״כן, תמשיכי״

אני לוקחת עוד שמן ומוזגת אותו על החזה שלך ומורחת עם הידיים הרכות והחמות שלי על כל כולך. אתה כבר קשה ועומד דום והידיים שלי מתקרבות אל הזין שלך באיטיות. טובלת את האצבעות שלי בשמן ומעבירה אותן על הזין שלך. קשה כמו אבן. אני כבר לא עומדת בזה ושואבת אותו לתוך הפה שלי, עמוק עמוק. השיער הפזור שלי מסתבך ביחד עם הזין שלך בפה שלי ולא אכפת לי.

אני מרגישה את היד שלך מגששת מתחת לשמלה שלי ומפשקת את הרגליים שלי לאט לאט, מכוונת את הפות שלי ואת הישבן שלי לכיוונך, בציפייה שתחדיר אלי את האצבעות כבר ותרגיש כמה אני רטובה. ואז זה מתחיל, האצבעות שלך בתוכי, גורמות לי לזרמים של עונג, אני גונחת ומתחילה לאבד שליטה.

אני מורידה את השמלה ונותרת עירומה וחשופה מולך. אתה הופך אותי על הגב ונושך לי את הפטמות כל כך חזק שיוצאות ממני גניחות של כאב והנאה. כל כך חזק שגם אחרי יומיים אני מרגישה אותן כאובות ואני אוהבת את זה. כמו מזכרת של כאב שהשארת על גופי.

ואז אתה מרים לי את הרגליים וחודר אלי, מחליק לתוך הרטוב והחם, עולם שכולו טוב. אתה מסתכל לי ישר בעיניים ומזיין אותי בקצב שהולך ומתגבר, פורק עלי כל עול. ברגעים האלה הגוף שלנו הופך לאחד. אני נושמת אותך, מסניפה את הריח שלך כשהשפתיים שלי על הצוואר שלך ואז אתה מסובב את הראש ומנשק אותי בלהט.

״תוציאי את הצעצוע שאמרתי לך להביא״ אתה פוקד עלי בקול הגברי שלך שמדליק אותי עוד יותר.

אני שולחת יד לשקית ומוציאה את יונק הדגדגן החמוד שלי, מפעילה אותו ומצמידה לדגדגן בזמן שהזין שלך בתוכי ממשיך לפמפם אותי.

היונק הזה פוגע בדיוק בנקודה הנכונה, אין מילים להסביר את התחושות של העונג שעוברות לי בגוף, זה גורם לי לגמור שוב ושוב ושוב. ואז בסוף, אני גומרת כל כך חזק שכל הגוף שלי רועד בלי שליטה ואנחנו ממשיכים עוד ועוד ואני כבר לא יכולה לשאת את זה ואני נזרקת אחורה על הגב, והכוס שלי מתיז נוזלים לכל עבר.

מסתכלת עלייך המומה ממה שקרה פה עכשיו, מבינה שגם אתה גמרת מתישהו ובכלל לא הרגשתי את זה.

אתה נשכב מעלי בחיבוק חם ומזיע, ושנינו מרחפים בעננים של דופמין.