אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 7 ביולי 2024 בשעה 20:13

אתה קושר אותי למיטה עם חבל. אני לא יכולה להזיז את הידיים ואת הרגליים שלי. אני חשופה ופגיעה לחלוטין, שמה בידייך את כל הבטחון שלי.

אני מתגרה רק מלראות אותך קושר אותי, מתאמץ ומזיע, דואג שהקשרים יהיו מספיק חזקים שלא אוכל להשתחרר.

הריח שלך מטריף אותי. הגוף שלך. אני כמו חיה שרעבה למזון. כל דקה איתך מעוררת בי את כל החושים.

אתה לוקח צעיף וקושר אותו סביב העיניים שלי, מוודא שלא אראה דבר. זו שעת לילה ואור הירח מאיר אותנו.

אני שוכבת שם, בציפייה גדולה למגע שלך. אין לי מושג מה הולך לקרות.

פתאום מים קפואים על הבטן שלי. כל הגוף שלי מצטמרר ואני פולטת צווחה של הלם. אתה מעביר את היד שלך על הבטן הרכה שלי, מלטף בחוזקה, עובר לשדיים שלי ומעסה אותן. פתאום אני מרגישה קור בפטמה. אתה מצמיד לי קוביית קרח לפטמה, והיא מתקשה כמו אבן. אתה לא פוסח גם על הפטמה השנייה.

אתה מעביר את הקוביה על הגוף שלי באיטיות, מטייל איתה על החזה שלי, על הצוואר שלי, מאחורי האוזניים, לזרועות, משם יורד למטה בין השדיים שלי עד לדגדגן. אני מתכווצת כולי מהקור. אני מתענגת.

ואז השפתיים החמות שלך עוטפות את קוביית הקרח הצמודה לדגדגן שלי, אתה מזיז אותה עם הלשון מצד לצד, עד שהיא נמסה לחלוטין.

אני מרגישה אותך יורד לי, יונק אותי, בתאווה, לוחץ עם הלשון בנקודות ששולחות גלים של עונג מהכוס לכל הגוף שלי. כשאתה מכניס שתי אצבעות ולוחץ כלפי מעלה, משפשף את נקודת הג׳י במקביל ללשון שלך, אני גומרת כל כך חזק שכל הגוף הקשור שלי רועד ומתפתל. אתה לא עוזב את הכוס שלי. אוכל אותי עוד ועוד, שותה את המיצים שניגרים ממני. הכל רטוב כבר.

אתה לוקח את הויברטור החדש שלי, זה ויברטור טלסקופי, שזז קדימה ואחורה ומזיין אותי במהירות ובעוצמה שלא הכרתי. אתה מחדיר אותו לתוכי ומדליק אותו. הויברטור רוקד בתוכי, אתה דוחף אותו חזק, לפעמים מוציא אותו ומכניס אותו, משגע אותי עד שאני צורחת. אני מושכת את הידיים והרגליים כמו נאבקת נאבקת בחבלים האלה, אבל נהנית מכל רגע של התמסרות ואובדן שליטה. שנייה לפני שאני גומרת שוב, אתה מכבה אותו, משאיר אותו בתוכי ויוצא מהחדר.

אני נשארת שם קשורה, הכוס שלי פועם ומתחנן לעוד. זה נראה לי כמו נצח. אין לי תחושת זמן. כל הגוף שלי בוער ואני מרגישה את הדגדגן שלי נפוח וקשה, מחכה לפורקן.

פתאום אני מרגישה צביטה חדה בפטמה. אתה שם לי מצבטי פטמות. זה חזק וכואב ומעורר אותי לחיים.

שרשרת מחברת בין שני המצבטים.

אתה מניח את האגודל שלך על הדגדגן שלי ומתחיל לעסות אותו, ללחוץ עליו ולשפשף אותו. אני רואה כוכבים. אתה ממשיך במשך דקות ארוכות של סבל ועונג ביחד. פתאום אתה מדליק את הויברטור ואני מרגישה חבל נכרך סביבי, מהדק את הויברטור לתוכי.

שוב אתה יוצא מהחדר, משאיר אותי לבד עם ויברטור דלוק שמפמפם אותי ממש חזק במהירות מטורפת. אני מתפתלת ונאבקת בחבלים, מתנשמת וגונחת בטירוף, גומרת שוב ושוב עד אובדן תחושה, משפריצה לכל עבר. הכוס שלי נפוח ובוער ואדום. אתה משאיר אותי ככה, רבע שעה שלמה.

כשאתה חוזר, אתה מגביר את המהירות של הויברטור, אני מרגישה אותך מטפס למיטה ודוחף את הזין שלך לתוך הפה שלי. אני נחנקת ממנו, בקושי נושמת בזמן שאני גומרת שוב ואתה דוחף אותו עוד יותר, מזיין לי את הפה במהירות.

אבל זה עוד לא נגמר. אתה עוצר, וחוזר לטפל לי בכוס. אתה משחרר את הויברטור מהחבל ומתחיל לשחק איתו. אתה מוציא ותן החוצה ומעביר לי אותו על כל הכוס, מלמעלה למטה. מצד לצד. הוא רוטט עלי חזק ומשגע אותי. די, די, אני צועקת בגניחות. אתה ממשיך כי לא אמרתי את מילת הביטחון שלנו. אתה יודע שאני רוצה עוד ועוד, שתביא אותי לקצה של היכולת, לגמור כמו שבחיים לא גמרתי. אתה מצמיד את הויברטור חזק לכוס שלי וחודר לתוכי. אתה נשכב עלי והויברטור משתולל ונלחץ חזק בין האגן שלך לדגדגן שלי. הזין שלך חם וקשה ומענג. אתה מנשק אותי ומושך את השרשרת של מצבטי הפטמות ומזיין אותי באיטיות, יוצא עד הסוף, מחכה כמה שניות ואז נכנס חזרה. וואו. זה מעיף אותי לשמיים. מגרה את כל החושים שלי. ואז אתה מרגיש שאני מתכווצת חזק, גומרת. הגוף שלי בטראנס מטורף, אני רוקדת שם קשורה על המיטה בעיניים מכוסות וכשאתה מזהה את האורגזמה שאי אפשר לפספס, אתה יוצא ממני ומצמיד את הפה שלך לכוס שלי ואני משפריצה ישר לתוכו את הנוזל החם והמתוק שלי.

תל אביבי איכותי{דום מענג } - ואוו
את נשמעת סופר מטריפה
לפני חודשיים
גשם חם -
זיון כל כך מדוייק!
מלא באמוציות ורעב שלא ניתן להשביע לעולם.
לפני חודשיים
Blue eyesavi - אחד הדברים הכי סקסים ומחרמנים שקראתי כאן!.🙏
לפני חודשיים
למעלה ולמטה​(מתחלף) - יפה ומדויק
כלבבי
לפני חודשיים
דני-אלי - זה מושלם❤️
לפני חודשיים
Temptation Life - כתיבה מטריפה 🔥
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י