אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 30 ביוני 2024 בשעה 19:31

אני שרועה על הספה בסלון, יום שישי בצהריים. שנינו לבד בבית. אנחנו מארחים חברים בערב ואתה מחליט לתפוס את תפקיד השף ומבלה שעות במטבח בזמן שאני נחה לי מהשבוע הארוך שהיה. אני מסתכלת עלייך מתקלט על הסירים, קוצץ ירקות ומפזר תבלינים. כל הבית ריחות של בישול. ואני רעבה. אלייך.

לראות אותך עובד קשה, משקיע ומאפשר לי קצת לנוח, ממש עושה לי את זה.

אתה בלי חולצה, לובש מכנס קצר ספורטיבי ואני מתבוננת בגב שלך בתאווה בזמן שאתה לש בצק. השרירים שלך זזים ומתפתלים. אתה נוצץ מזיעה, משקיע את כל הנשמה שלך בבצק הזה.

פתאום הגוף שלי זז מעצמו. רגל אחת יורדת מהספה, אחריה הרגל השנייה. הגוף שלי מתרומם, מתיישר עצם אחרי עצם. במין אינסטינקט חייתי שכזה. אני מוצאת את עצמי על ארבע, על השטיח בסלון. אני לבושה בשמלה ארוכה עם כתפיות דקות והדפס אוריינטלי צבעוני. יד אחת שלי מרימה את השמלה, חושפת ישבן שעובר דרכו פס שחור של חוטיני.

אתה שקוע במלאכת הלישה כל כך. אני ממתינה בשקט שתסתובב אלי.

הכתפיים המקועקעות שלך עולות ויורדות, כל הגוף שלך עובד עם הבצק הזה. אני שומעת סטירות. אתה מגלגל את הבצק לכדור וטופח עליו, נשמע מאוד מרוצה מהתוצאה. אני רוצה סטירות כאלה על הישבן שלי.

מרגע לרגע רמת החרמנות שלי עולה. אתה מסתובב אלי וקולט אותי על הרצפה, בתנוחה הזאת שלא משאירה שום מקום לספק. אני רואה איך המוח שלך נכבה ברגע אחד והזין שלך מתעורר.

״שנייה אני צריך… אני…״ אתה שוכח מה רצית לעשות. לוקח לך שנייה להתאפס ובתנועות מהירות, אתה מחפש במגירות מגבת, מבולבל ונרגש ממה שעומד לקרות כאן ועכשיו.

אתה לוקח את כדור הבצק, מניח בקערה משומנת היטב ומכסה במגבת. כשאתה שוטף ידיים משאריות הקמח והבצק, אני רואה את הזין שלך עומד קשה, מרים את המכנס מעט.

אתה מנער את הידיים שלך מהמים, לא אכפת לך מהכתמים שזה עושה לרצפה ומורח אותן על המכנס, בלי טיפת מחשבה שיש לידך על השיש מגבת מטבח.

אני ממתינה כמו ילדה טובה, מחכה לראות מה תעשה. אתה לוקח את הזמן ומסתובב סביבי, אני מרגישה שאתה בוחן אותי. אני מתמחת עוד ומתפתלת באיטיות מנסה לפתות אותך עוד יותר כשאני מפשקת את הרגליים והישבן מורם כלפי מעלה והכוס שלי פתוח, מחכה לזין שלך.

פתאום ספאנק חזק ומפתיע על הישבן השמאלי שלי, כל כך חזק שהעור שלי בוער. צורת כף ידך נצרבת עלי. אני אוהבת את זה.

שוב מוצאת את עצמי ממתינה לך במתח דקות ארוכות. המחשבה על מה הדבר הבא שאתה עומד לעשות לי גורמת לי לרעוד ולהתנשם בכבדות.

אני מסובבת אלייך את הראש ורואה אותך פשוט עומד ומסתכל עלי בידיים שלובות במבט משועשע. אני מתחממת יותר ויותר.

״קדימה, תעשה בי מה שאתה רוצה״ אני מתחננת אלייך.

״תסתכלי קדימה ואל תעיזי להשמיע ציוץ״ אתה גוער בי ואני מצייתת לך. אני מביטה לכיוון השיש שבמטבח. בצק השמרים, שיש לו חיים משל עצמו, טיפס מעלה והגיע לחצי מהקערה. פתאום אצבע מפלחת את הכוס שלי. גל של עונג נשלח משם לכל הגוף וגורם לי להתנתק מהמציאות. לשכוח מי אני. אתה משחק עם האצבע, עושה תנועות עיסוי מענגות, מוציא אותה ומכניס אותה שוב, משחק ברטיבות שלי, אני מתחילה לגנוח חזק יותר ויותר, עוד רגע גומרת. אתה דוחף לי את האצבע הרטובה הזאת לצד של הפה שלי ובצורת קרס אתה מושך את הלחי שלי לכיוונך. הראש שלי מסתובב ישר מול הזין הזקור שלך. אתה לא מפסיק להפתיע אותי. אני בולעת את כולו בתאווה. מעבירה את הלשון הרטובה שלי על הביצים שלך.

פתאום אני מרגישה שתי אצבעות חודרות לתוכי בזמן שהזין שלך עמוק בגרון שלי. אתה מגשש, מחפש את הנקודה הנכונה ואז בתנועות מהירות אתה משפשף אותה. אתה יודע בדיוק מה אתה עושה. במקביל האגודל שלך על הדגדגן שלי, לוחצת חזק. אני גומרת כמו חיה שואגת ומתפתלת, מרטיבה את השטיח בהשפרצה חזקה.

אבל זה לא נגמר. אתה דוחף לי אצבע שלישית. האצבעות שלך מתפתלות בתוכי ואני בטראנס, בעולם אחר. אני מתהפכת על הגב ברצון שתזיין אותי חזק עם האצבעות שלך. אתה מתרצה, ודוחף לי את האצבע הרביעית. מוציא, מכניס בהתחלה באיטיות ולאט לאט אתה מגביר את המהירות. הפה שלי כבר יבש מרוב גניחות. העיניים שלי מתגלגלות בלי שליטה. בדיוק ברגע הזה, אתה מצמיד את השפתיים שלך לדגדגן שלי ומתחיל למצוץ אותו. אני לא מאמינה באלוהים אבל ברגע הזה כל מה שעובר לי בראש זה ״אלוהים ישמור״

אחרי כמה דקות כאלה, אני מרגישה שאתה מנסה להחדיר את האגודל. אני מפסקת עוד יותר רגליים, מותחת את הכוס שלי בעזרת הידיים ועוזרת לך. אתה מצליח להכניס את כל היד.

אני נטרפת. אתה מסובב את היד שלך בתוכי, מכניס ומוציא, ביד השנייה נוגע לי בדגדגן. איזה טירוף.

אני כבר לא יכולה לעמוד בעוצמות של העונג הזה. עונג שאי אפשר להסביר במילים. אני גומרת חזק, כמו שבחיים לא גמרתי. אני נראית כאילו נכנס בי דיבוק ברגע הזה, רועדת ומפרכסת מאורגזמה מטורפת כשהיד שלך כולה בתוכי.

אני שולחת מבט אל קערת הבצק ״הבצק גולש מהקערה!״ אני צועקת.

אתה מזנק מהרצפה ורץ למטבח. אני שוכבת על השטיח הרטוב, בעיניים עצומות, הדופק שלי על 200 ואני מרגישה שאני מרחפת בעולם אחר, כאילו עישנתי עכשיו ג׳וינט, אבל אחד ממש חזק.

״הכנת אחלה של חלה לשבת״ אנחנו יושבים לצד השולחן בארוחת הערב עם החברים שמנשנשים את החלה שלך, ומחייכים אחד לשניה.

 

גבר וירטואלי - כבר שנים שכל חמישי בלילה ושישי אני מבשל לשבת מפה ועד שם.. עוד לא חיכו לי מחרמנות.. אחד השווים
לפני חודשיים
fantasy goddess - אין הערכה אה… 😋
לפני חודשיים
RoBoCock - וואוו...לא תיארתי לעצמי שטקסט יכול לחרמן ככה. את כותבת נהדר!
לפני חודשיים
Blue eyesavi - אין לתאר כמה הכתיבה שלך מהממת וברור שמחרמנת😍
פשוט ואווווו❤️
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י