ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 27 ביוני 2024 בשעה 19:52

אני פותחת את הספה הנשלפת בסלון שהופכת אותה למיטה ומניחה עליה שמיכה אדומה. הבית נקי וריחני אחרי ספונג׳ה.

תחילת יולי, חום אימים בחוץ והמזגן על 22 מעלות.

אצלי קריר ונעים, מפלט מהסחוניה שבחוץ.

אנחנו מתכתבים מהבוקר. שלחתי לך תמונות סקסיות שלי, שלא משאירות מקום לדימיון. “אני לא מצליח להפסיק לחזור להסתכל על התמונות המטריפות ששלחת לי״

אני מאוד נשית סקסית ואני יודעת איך להשתמש בזה כשאני רוצה ועכשיו אני רוצה אותך.

אתה מספר לי כמה אתה מת שאני אשפריץ על הזין שלך. אני מזמינה אותך לבוא אלי עכשיו ולחוות את זה.

אני מספרת לך שיש לי מכונת סקס. כזאת כמו בסרטונים שאתה שולח לי. זה מדליק אותך ממש.

אני מספרת לך שאני לבד בבית, שוכבת עירומה על הספה. אחרי 3 דקות אתה כותב לי  ״אני עולה במעלית עכשיו״

את השמיכה האדומה שמתי הבוקר כי תכננתי וידעתי שאתה לא תעמוד בטיזינג שלי ותבוא. קראתי שהצבע האדום מאוד מעורר מינית. מכונת הסקס כבר במקומה, מחוברת לחשמל עם הדילדו האהוב עלי.

אני מחדירה לכוס שלי צעצוע רוטט בצורת u שצד אחד שלו נכנס לנרתיק והשני מונח על הדגדגן. במקביל אני מחדירה בעדינות פלאג אנאלי, מכינה את עצמי לכבודך.

אני מדליקה אותו ומתחילה לגעת בעצמי, מלטפת את הגוף, את השדיים, את הבטן הרכה, יורדת למטה לאט לאט. הלב שלי פועם בחוזקה בזמן שאני מסתכלת על דלת הכניסה, ממתינה שהיא תיפתח.

ואז היא נפתחת. לאט. אתה מסתכל עלי, מחייך מאוזן לאוזן. מתקרב אלי לאט לאט. מסתכל עלי, סורק כל ס״מ בגוף שלי, מתעכב על הכוס המושלם שלי. אני רואה איך אתה רוצה לטרוף.

אתה מתחיל להתפשט. מוריד חולצה, פותח את הכפתורים של המכנס שלך. חולץ נעליים. פושט תחתונים. ערום מולי.

אני אוהבת את הגוף שלך.

אתה ממשיך לצפות בי מענגת את עצמי. אתה מתיישב על כיסא מולי. אני חרמנית ברמות קשות.

הראש שלי נזרק אחורה ואני שוקעת לעונג, נהנית מהידיעה שאתה יושב שם. ״תצלם אותי״ אני מבקשת ממך. אתה שולף את הטלפון שלך ומתחיל לצלם.

אני מביאה לך את השלט הרחוק של הרוטט שבתוכי. אתה לוחץ על הכפתור והרטט מתחזק. כל הגוף שלי נשטף גלים של עונג, אני מתפתלת, גונחת, מתנשמת כמו חיה.

פתאום אני מרגישה את השיניים שלך על הפטמה שלי, אני פוקחת עיניים ורואה אותך רוכן מעלי בלי לגעת בי, נושך חזק יותר ויותר. עובר לפטמה השנייה גם. אני מושכת את הראש שלך לכיוון הפנים שלי ומנשקת אותך. הטעם שלך, הריח שלך. שיכרון חושים.

אתה חוזר לכיסא. אני מתיישבת בקצה של הספה ברגליים פשוקות מכוונת את החור שלי לדילדו. אני מסמנת לך להתקרב, להפעיל את המכונה. ״לאט״ אני אומרת לך, מוודאת שלא תפעיל בטעות על מהירות גבוהה על ההתחלה ותקרע אותי.

אתה מסובב את הכפתור על העוצמה הכי חלשה. אני מרגישה איך הדילדו חודר אלי באיטיות, מפלח את החור שלי. אני רואה אותך מתבונן במבט רעב. חרמן. פתאום אתה קם, מניח את הטלפון על השידה ממול ומכוון את המצלמה אלי ואז רוכן מעל המכונה ויורד על ארבע, מתקרב אל הדגדגן שלי ומתחיל לרדת לי. הלשון החמה והרכה שלך לוחצת לי על הדגדגן ומזיזה אותו מצד לצד, למעלה למטה. ואז אתה מוצץ לי את הדגדגן בזמן שמכונת הסקס מזיינת אותי ותוך כדי היד שלך על השלט של המכונה, מגבירה את המהירות לאט לאט. זה כל כך טוב שאני גומרת בצרחות ורעידות תוך כדי שאני תופסת לך את הראש ומצמידה אותו עוד יותר חזק לכוס שלי שתאכל את כל המיץ שנוטף ממני.

אתה מתרומם אלי, מנשק אותי עם הנוזלים שלי בתאווה מטורפת. הזין שלך קשה בטירוף ואתה מכניס לי אותו לפה. המכונה עדיין מפמפמת אותי בזמן שאני מוצצת לך ומלטפת לך את הביצים, מפנקת אותך מכל הלב, מדי פעם גונחת ומתמסרת לתחושות שעוברות לי בגוף.

ואז רגע השיא. אתה זז אחורה, ומכוון את הזין שלך לחור שלי, כן כן, יחד עם המכונה. אני מפשקת עוד יותר את הרגליים והאיבר שלך מחליק פנימה. הכוס שלי מתוח ורטוב ואתה זז בתוכי, ביחד עם הדילדו, פנימה והחוצה שוב. ושוב. ושוב.  אחרי כמה דקות אתה עומד לגמור ואני מפסיקה. עוד לא סיימנו. אתה חוזר לעמדת הצופה ונעמד מולי. אני שולחת יד לצעצוע הבא, פרח שיונק את הדגדגן. אני מצמידה אותו לדגדגן שלי ותוך דקה אני חווה שרשרת של אורגזמות ומשפריצה בזרם אדיר שמגיע עד אלייך. אתה ישר נצמד אלי, תופס את הרגע ומחדיר את הזין שלך לתוכי, נרטב כולך.

אני מסתובבת על ארבע כדי שתחדור אלי עמוק עמוק. אתה משתולל עלי, עם יד אחת משחק עם הפלאג והיד השנייה תופסת לי את הציצי ואתה מזיין אותי חזק ןבפראות עד שאתה גומר עמוק בתוכי.

 

 

 

Blue eyesavi - ממממושלם😈
לפני חודשיים
fantasy goddess - תודה 😊
לפני חודשיים
Jo Pamper​(שולט) - כתיבה מהמם שמשאירה טעם של עוד
לפני חודשיים
fantasy goddess - איזה כיף, תודה
לפני חודשיים
Imike - הרגת
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י