ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישנה באלכסון

ערבוביה של פנטזיות וחוויות
לפני חודשיים. 22 ביוני 2024 בשעה 20:06

 

אני ממש רעבה. כבר שלושה שבועות שלא אכלתי אותך.

אני שולחת לך תמונות שלי, כאלה שכל גבר שפוי בעולם היה רץ אלי באותו רגע שהוא רואה אותן. אני יודעת שאנייפה וסקסית בטירוף ואני משתמשת בזה. אני רעבה. אני צריכה סיפוק להתמכרות שלי אלייך. 

אני מנסה לעשות לך טיזינג עד שהמוח שלך יימס. לא מבינה איך אתה נשאר אדיש. גם אם אתה לא יכול לבוא באותו רגע, בא לי שתתלהב, שתכתוב לי מחמאות, שתרים לי על התמונות, שתגיד לי כמה אתה רוצה לזיין אותי. ואז בלילה, אני אהיה מאושרת ואעשה ביד כשאני מפנטזת עלייך. אתה לא מבין את הקונספט? אבל המקסימום שאני מוציאה ממך זה ״וואו״.

אז בינתיים אני מפנטזת לי. אני נכנסת למעלית.

עולה לקומה האחרונה. מטפסת עוד שני גרמי מדרגות ויוצאת מהדלת. השמש שוקעת. אני שולחת לך סלפי שלי מהגג, עם רקע של שמים בכתום וסגול. 

אני נשענת על מעקה הזכוכית, מתבוננת בשקיעה ומחכה להודעה ממך. 

פתאום אני שומעת את הדלת נפתחת. בבהלה אני מסתובבת לאחור ורואה אותך עומד בפתח הדלת של הגג. 

הלב שלי פועם בחוזקה וגל חום שוטף את הגוף שלי. 

״הפתעה״ אתה אומר לי וחיוך רחב על פנייך היפות. 

אתה מתקרב אלי לאט, והרגליים שלי רועדות, אני נושמת בכבדות. אני לא יודעת למה בכל פעם שאני רואה אותך הגוף שלי מגיב אלייך ככה אבל אני מכורה להרגשה הזאת. 

חיבוק חם וארוך, אנחנו ממש מסניפים אחד את השנייה, שואפים פרומונים עמוק לריאות. 

ואז בסנכרון מושלם אני מסתובבת למעקה, נשענת עליו עם הידיים, צופה לנוף, ואתה מחבק אותי מאחור. אנחנו מביטים בשקיעה ביחד עד שהשמש נעלמת בין הביניינים כשזרועותייך עוטפות אותי. זה כל כך נעים.

אבל בתוכי יש סערה, הגוף שלי צועק אותך.

מתקשה לשלוט בעצמי, מתחילה להזיז לאט את האגן שלי ולהתחכך בך, לעורר אותך. אנחנו מתחילים לזוז ביחד.

אתה מתחיל לנשק אותי באוזן. אתה מתנשף ברכות ואני מצטמררת. מסתובבת אלייך ומנשקת אותך. אנחנו מתנשקים דקות ארוכות, נושכים שפתיים, מוצצים לשונות.

אני כל כך רטובה בשלב הזה. אתה שולח יד לחצאית שלי, מנסה להגיע למערה הקדושה.

אני מחליטה לקחת שליטה.

דוחפת אותך ממני ותופסת אותך ביד. בלי מילים, אני מתחילה ללכת, גוררת אותך אחרי. אני מחפשת על הגג פינה נסתרת, שלא יראו אותנו.

אני מתיישבת, שעונה על קיר ומצביעה לך לעמוד מולי.

אני מתחילה לגעת בעצמי. מועכת את הציצים שלי, שולפת אותם מהגופייה ונוגעת עם הציפורניים הוורודות והארוכות שלי בפטמות. אני צובטת, חזק.

אתה זז, כאילו עומד להתקרב אלי ואני מסמנת לך לא לזוז עם היד.

אני מפסקת רגליים לאט לאט. מרימה את החצאית. אתה מביט בי במבט הכי חרמן שראיתי בחיים שלי וזה מדליק אותי עוד יותר.

אני מזיזה את החוטיני הסגול שלי לצד, חושפת כוס יפה, שחום וחלק עם פירסינג מוזהב בדגדגן.

שתי אצבעות על הדגדגן, מזיזה את העגיל מצד לצד. גלים של עונג שוטפים אותי והראש שלי נזרק אחורה, תוך כדי שאני צוללת למקום הזה שמשאיר אותנו בחיים.

אני מגבירה את הקצב מדקה לדקה, בזמן שאני מסתכלת לך בלבן של העיניים אני דוחפת את האצבעות שלי יותר למטה, לחור. הגוף שלך נדרך לזנק עלי כמו חיה טורפת ואני עושה לך ״לא״ עם הראש.

אני מאוננת ומרימה מבט לכוכבים שמתחילים לצוץ בשמיים. אני ממש בטראנס. כל הגוף שלי מתפתל באיטיות ואני גונחת, לא אכפת לי שישמעו אותי מהביניין או מהרחוב. זה אפילו מדליק אותי עוד יותר.

אני מגדיל את הפיסוק ברגליים, יד אחת מותחת את הכוס והשנייה מנסה לחדור עמוק עמוק עם האצבעות.

אני חוזרת לדגדגן ומשפשפת אותו בחוזקה. עונג מטורף מציף את הגוף שלי ואתה מבין וצופה בי גומרת, נוטפת מיץ לבן שמבצבץ בין השפתיים.

״תרד על ארבע״ אני מצווה עלייך ותוך כדי מצביעה על הכוס שלי. אתה מייד מבין מה אני רוצה, יורדת על הברכיים ומתחיל ללקק לי את הכוס, מלמעלה עד למטה, שואב את הנוזלים של הגמירה שלי.

אני תופסת לך את הראש ודוחפת חזק, אני רוצה שתאכל אותי עד שאני אגמור שוב. אני זזה מצד לצד כשהפה שלך פתוח והלשון שלך בתוך החור, מזיינת לך את הפרצוף. ״עוד… חזק…מהר…״ אני גונחת.

ואז זה קורה שוב, אני גומרת עוד יותר חזק ממקודם. כל הגוף שלי רועד. אתה מרגיש את הכיווצים האלה על הלשון שלך. אני דוחפת אותך אחורה ונשכבת על הרצפה שמלאה בחרא של יונים ולא אכפת לי מכלום. כשאתה שוכב שם לידי, על הגג המעופש הזה בין קולטי השמש, אני נושמת עמוק, מנסה להסדיר את הנשימה שלי.

אחרי כמה דקות אתה כבר לא יכול לשלוט בעצמך ואתה שולח את היד שלך בהיסוס לציצי שלי, תוהה אם אני רוצה להמשיך.

היום אני שולטת. אני שמה יד על העורף שלך. ומושכת את הפרצוף שלך לציצי שלי עד שהוא נמעך עלי בחוזקה. ״תנשוך לי את הפטמה״ אני לוחשת לך באוזן.

אתה נושך ואני פולטת צווחה של כאב. הכאב הזה מחיה אותי. עכשיו אני מכוונת את הראש שלך לציצי השני שלי ״גם את הפטמה הזאת בבקשה״ אני שוב לוחשת.

אתה נושך ומושך אותה אחורה, השד שלי נמתח ושוב אני צווחת מכאב ועונג. יש יותר סקסי מזה?

״שב״ אני פוקדת עלייך. אני שולחת יד לג׳ינס ופותחת כפתור אחרי כפתור. מלטפת את האיבר הזקור שלך. אני מוציאה אותו החוצה ולופתת אותו חזק בין כפות הידיים שלי, רואה את הכיפה מתנפחת ומאדימה. אתה גונח והראש שלך נזרק אחורה ואני תוהה אם גם אתה מרגיש כמו שהרגשתי קודם, כשעינגת אותי.

אני מתיישבת עלייך, ישר על הזין. הוא מחליק לתוכי, חם ומענג. אני מתחילה לרקוד עלייך, ריקוד אירוטי. מזיזה את האגן בתנועות מעגליות. מרגישה את האיבר שלך מעסה אותי מבפנים. הפירסינג שלי מתחכך באגן שלך, מה שגורם לי לגמור עלייך שוב, ושוב ושוב.

אני נהנית מהזיקפה שלך כל כך, מדי פעם מתעללת בך ועוצרת כדי שלא תגמור.

אני מניחה את כפות הרגליים שלי על הרצפה ודוחפת את עצמי מעלה מטה, מתחילה לקפוץ על הזין שלך, מגבירה מהירות. הציצים שלי קופצים וחובטים לך בפרצוף תוך כדי שאתה מלקק ומנשק אותם. במקביל, אני שולחת יד אל הדגדגן שלי ומשפשפת אותו חזק חזק ומהר ואז זה קורה, אני משפריצה בזרם חזק ישר על החולצה שלך.

אתה תופס אותי באגן ומשחיל את הזין שלך שוב לתוכי ותוך כדי אנחנו מתהפכים, אני על הגב, ואתה מעלי. מפמפם אותי. חזק. ממש מתנגש בי. בום. בום. בום.

60 שניות ואתה גומר.

אנחנו נשארים לשכב שם על הרצפה ומסתכלים על השמיים זרועי הכוכבים במשך שעה שלמה. מרחפים.

 

Stronger - אחד החזקים, כתוב מעולה
לפני חודשיים
Blue eyesavi - וואוו😈
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י