ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נגיעות של אונס

הטיפטופים המוגלתיים מתוך שלפוחית האונס שלי
לפני 18 שנים. 5 במאי 2006 בשעה 8:58

בתגובה ל- http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=14437

דבר ראשון, תודה על האזהרה.
לא אוהבת להכנס ולקבל בעיטה במקום הרך שלי.. אבל בשילוב עם האזהרה והכתיבה הרגישה
שלום למקומות הרכים שבי.

הרצון הזה קיים בי, להגיד מאיפה הוא מגיע או למה מורכב כבר הרבה יותר.
ויש את המסקנות הברורות רק שאני לא חושבת שבמקרה הזה ההסבר הכי פשוט הוא הנכון. נושא שבגלל שהוא כל כך קרוב בראש ובהרגשה שלי לתקיפה שעברתי מלווה בהמון אשמה נוספת, בפחד ובנגיעות שמביאות לאיבוד בעבר ההוא. זה משחק מאוד עדין על הקו הזה.

אני לא באה להגיד איך צריך, רק אומרת ששימוש רק במילת הביטחון עשוי להגביל את שני הצדדים. אבל זה תלוי מאיזה מקום רוצים לממש, אני מוצאת שאצלי המקום הזה הוא מחוץ למערכת המוטיבים של יחסי השליטה שאני מקיימת. בצורה של שווים שאחד הופך ל*תוקף* והשני ל*קורבן* ושתי ההגדרות הללו הן קשות לנשיאה. מימוש כזה צועד על הסף ועל קו עדין שבין חזרה לתקיפה שבאמת חוויתי לבין עונג של החוויה הזו בסיטואציה שונה לחלוטין, שנובעת ממקום אחר לחלוטין. מכאן שיש צורך במוטיבים מגדירים אחרים.
השימוש רק במילת ביטחון המביא לעצירה מוחלטת וחדה לא מתאים לי.
אני חושבת שיש צורך במערכת מוגדרת של מילות ביטחון. שהשימוש בהם יותר קליל, עם יד קלה על ההדק. סימנים להקלה וסימנים לקושי וסימנים שיראו את הדרך הזו על הסף. כי יש שם משהו עוצמתי לשני הצדדים ומפחיד לשני הצדדים.
סיורי הכרות מסומנים עם השטח הזה עשויים לעזור לממש בסופו של דבר עד לרמה שבה יש רק מילת ביטחון אחת. אבל לשני הצדדים יש ידע, אותו ידע שמצטבר אחרי הכרות עמוקה. אותו ידע שמצטבר אחרי הכרה כשולט ונשלט בתוך היחסים. זה אותו הידע רק בהתמחות שונה.

אני עוד לא מביאה את עצמי לשם.
בי עוד יש יותר מידי אשמה וקושי והסף הזה עודנו מחובר במפרצים רחבים מידי לתקיפה. אבל באופן אישי לחלוטין, מקל עליי לדבר על הרצון הזה ולמצוא דרך לקיים אותו מבלי ליפול. כך שכל האמור לעיל נובע ממוחי הקודח ולא מניסיוני.

דנדיליון​(שולטת) - זה העסיק ומעסיק אותי מה שכתוב בפוסט ההוא.
שמחה לקרוא אותך באותו עניין.
לפני 18 שנים
נגע. - שמחה שקראת ובאותו עניין.
זה לא חומר קל.
לפני 18 שנים
דנדיליון​(שולטת) - לא קל ובועט בבטן הרכה.
מספק חומר למחשבה.
לפני 18 שנים
Bent - משחק מהסוג הזה הוא לכול אחד.

יותר מזה יש מי שצריך להמנע ממנו.

תצורת המשחק שאת מציעה ימנע את הקטרזיס של הנתינה לרוב האנשים.

כשיהיה מי שתסמכי עליו עד כדי כך, הוא גם לא יזדקק למילת הבטחון.

נשיקה
לפני 18 שנים
נגע. - אני פשוט חושבת שמשחק מהסוג הזה צריך להתקיים במסגרת שונה מהמסגרת של השליטה, אולי מכיוון שהצד הנשלט מגיע לשם מתוך התמסרות ולא מגובה עיניים שווה.
ולכן יש להערכתי צורך ב"כללי" משחק שונים. כאלו שיאפשרו גם את ההתנגדות הזו כמו גם את הלקיחה.

לפני 18 שנים
Stranger - אני חושב שכל אדם צריך למצוא את הנתיב הנכון והמתאים עבורו.
אני אישית מאמין ב''סיורי הכרות'' רבים שיעשו לפני, כמו גם בהדרגתיות, אבל לא חושב שעבורי (ולא משנה מאיזה צד) יכול להתקיים או להתאים שימוש במערכת שלמה של קודים ומילות ביטחון.
אותי אישית, כזו מערכת תרחיק ממימוש החוויה ועוצמותיה כפי שאני רואה אותה. ללמוד ולהכיר לעומק? וודאי. אבל ברגע שיש כניסה לאותו מקום, אני מאמין בדרך
חזקה ומוחלטת פנימה.

אני לא לגמרי בטוח שהבנתי למה התכוונת ב
''...צריך להתקיים במסגרת שונה מהמסגרת של השליטה...'' ואשמח לרדת לסוף דעתך בעניין.

סוף שבוע נעים,
S
לפני 18 שנים
נגע. - אני חושבת שכל אחד מוצא את הדרך שלו שמתאימה לו.
אני חושבת שחלק נכבד שמאפשר הגעה למיקומים מהסוג הזה הם הכרות עמוקה של בן הזוג , גם הכרות ב"מיני" מצבים של קצה (סיורי ההכרות).
באשר להתקיימות במסגרת שונה מהמסגרת של השליטה -
הכוונה היא לא שאי אפשר לבצע זאת מול בן הזוג שלנו שאיתנו במערכת יחסים של שליטה. אלא שהביצוע או המימוש צריך להתקיים שלא כחלק מסשן, שלא כחלק מההגדרה של שולט ונשלט. כי לטעמי יש הגעה ממקום שונה. יש בעמדה הזו המון נתינה התמסרות כניעה (כל אחד והשליטה שלו) יש רצון עמוק מהצד הנשלט לרצות בדרך כלל. והמיקום הזה בסשן אינו שווה. מכאן נובע הצורך שלי לקיים את ה"לקיחה הכוחנית" במסגרת שהבאים אליה לא מגיעים מעמדה של שולט נשלט, אלא מעמדה שווה, שכזו מאפשרת את הלקיחה ולא הנתינה ואת ההתנגדות והנגיעה במקומות בצורה של דחיפה לקצה.

מקווה שעכשיו הצלחתי להיות יותר ברורה ומפורטת. :)
לפני 18 שנים
Stranger - אכן הצלחת...תודה (:
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י