שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים הטובים

לפני שנתיים. 30 בינואר 2022 בשעה 16:26

בשעה כמעט הכי קרה. 

נשארנו רק עם תחתון שנינו ויצאנו החוצה לרחבה מאחור.

שמים טיימר לשבע דקות על השעון. 

אוויר קר עוטף אותנו, קור מקפיא עד כאב  אחרי 3-4 דקות זה כבר הופך בלתי נסבל, אבל לא נשברנו. 

הדקה האחרונה כבר נראתה כמו שעה, קצות האצבעות וכמובן הפיטמות הרגישו כאילו מועכים אותם במלחציים אימתניות. 

ואז נכנסים למקלחת משותפת וחמה. 

עד החורף הבא......

לפני שנתיים. 21 באוגוסט 2021 בשעה 10:39

להכין קפה בשבת בבוקר בלי תחתונים. 

כי ברגע שהוא גילה את זה הוא החליט שגם התחתונים שלו מיותרים.

אבל הוא בהחלט הרוויח את הקפה שלו ביושר.....

לפני 3 שנים. 21 בנובמבר 2020 בשעה 5:55

אז הוא מניח אותי על ההדום הגדול. ידיים אזוקות מאחורי הגב. 

"פשוט תשתחררי כי את לא תלכי מפה בזמן הקרוב" ומכניס לתחת שלי פלאג. מתיישב על הספה מולי עם הזין שלו שלוף.  ותוך שניות הוא כבר עמוק בגרון שלי. 

הוא מגורה ותוך כמה רגעים הוא משפריץ כמות נכבדה על הפנים שלי.  

הוא משאיר אותי ככה ומכין לעצמו קפה. חוזר אחרי מספר דקות עם זקפה חדשה ומשופרת.

הפעם הוא מוציא את הפלאג ומכניס את הצינור שלו בתחת שלי. הפעם הוא לוקח את הזמן. כותש עמוק וחזק את תחת שלי.  עד שבסוף אני מרגישה את הזרם החם שלו נפלט בתוכי.

משהה את עצמו עודקצת בתוכי כאילו לוודא שאף טיפה לא תתפספס. רק אז הוא מוציא את עצמו מתוכי ואני מרגישה את הנוזל מטפטף לאט מתוכי ונוזל על רגליי.

כל זה בנוסף על המטחהראשון שעדיין מתייבש על פני.

אני מביטה בו, הוא מחייך אלי ואומר.

"תשתחררי, אמרתי לך שייקח עוד זמן את שתשוחררי...."

לפני 3 שנים. 18 בספטמבר 2020 בשעה 5:35

אני שוכבת על המיטה והוא מצמיד את הלשון שלו  לתחת שלי, אני אוהבת שהוא עושה לי רימינג ארוך עם לשון ארוכה ורטובה.

אז אני מסתובבת ודוחפת אותו לשכב על הגב. מתיישבת על הפנים שלו עם כל המטען הכבד שלי. הוא בקושי מצליח לנשום והלשון שלו מחפשת את דרכה בתוך החריץ שלי. מתכופפת קצת קדימה והוא מפסק את הישבנים שיוכל לנשום ולענג.

עוד כמה דקות הוא יעבור לחור מקדימה ולא יפסיק עד שאני אגמור........

לפני 3 שנים. 19 ביולי 2020 בשעה 8:36

אנחנו כבר מתערבים על מיני דברים שנים. לרוב על שטויות (כמו על מכבי שהוא אוהד שלהם), לפעמים על דברים יותר משמעותיים אבל העניין הוא תמיד הפרס (או העונש).

בדרך המפסיד נדרש לעשות משהו עבור המנצח. לרוב זה בתחום הקולינרי אבל מדי פעם עובר לאתגרים או משימות יותר מעניינים.

בפעם הקודמת שהפסדתי לבשל והגיש לו ארוחה של שלוש מנות אבל לכל אורך הבישול ועד סיום הארוחה להיות עם נעלי עקב מאוד גבוהים וחוץ זה כלום.

 

הפעם הוא הזהיר אותי לפני ההתערבות שהוא הולך להשאיר לי מכרת לכמה ימים. הוא אפילו הראה לי מעטפה סגורה עם העונש ואמר לי שאני יכולה לוותר עד שנדע מי ניצח.

 

ברגע שהבנתי שהפסדתי בהתערבות הוא כרגיל אמר לי שאני אפנה בשבילו כמה שעות.

 

ושהגעתי אליו הוא חיכה לי עם המעטפה. הוא נתן לי אותה בחיוך כזה שמיד הבנתי שהוא כבר הכין לי משהו זדוני.

אני פותחת את המעטפה ומוציאה את הדף. בכיתוב אדום הוא רשם: "התחת שלך הוא להיות בצבע הזה ואפילו יותר מזה"

"במשך השעות הקרובות התחת שלך לרשותי"

 

הוא הביט בי באותו חיוך לעומת ארשת המסכנה שניסיתי לעטות ולא הרשימה אותו במיוחד. "תתפשטי"

הוא מיד אזק אותי עם הידיים לצדדים והשעין אותי קדימה.

במשך שעתיים הוא גרם לתחת שלי להחליף צבעים בכל צבעי הקשת עד סגול כהה. 

מיותר לציין שהצעקות שלי רק דירבנו אותו יותר.......

לקינוח הוא גם חדר לתוכו עד ששיחרר את אונו פנימה.

 

אחרי זה הוא שיחרר אותי למקלחת קרה (חמה לא באה בחשבון) וגם דאג לשים לי משחה להרגעה והכין לי קפה.

מיותר לציין שבמשך יומיים שלושה לא ישבתי........

 

 

לפני 3 שנים. 20 ביוני 2020 בשעה 10:14

אז אחרי חצי יום של מריבה די מטופשת כבר לילה ואני פחות טעונה. הוא ניגש אלי ומחבק אותי חזק אליו. מנשק אותי. כל כך הייתי זקוקה למגע הזה ואני נמסה ברגע ואני יודעת שאני הולכת להתמסר אליו לגמרי לכל מה שירצה. 

הוא מנשק אותי ויורד לצוואר. מרגישה את החום של הגוף שלי עולה ואפילו האוויר הקר של המזגן כבר לא עוזר. מצמיד אותי בכוח לארון הבגדים. הידיים שלו יורדות לאורך הגוף שלי. בדרך למעלה חזרה הן מרימות את החולצה והיא נזרקת על הריצפה . שאר פרטי הלבוש מוצאים את דרכם אל הריצפה ואני יומדת מולו עירומה, חשופה,פגיעה ורטובה. 

הוא מסובב אותי אל הארון ונצמד אלי מאחור. גופו הלבוש נצמד לעורי החשוף. צובט לי את הפיטמות ואז מחליק שתי אצבעות לתוכי. הוא לא אומר מילה אבל אני יודעת שזה סוג של עונש עם הרבה הנאה . 

הוא מכופף אותי קדימה. נשענת על הכורסא בחדר. מתחתי ערימת בגדים שעדיין מחכה אחרי כביסה למצוא את דרכה לתוך הארון. ידו מלטפת את האחוריים שלי ובבת אחת הוא מנחית ספנק חזק על על הלחי השמאלית של התחת שלי. עוד לא מספיקה לקחת נשימה ועוד אחת ניחתת על צד ימין. מנשק את התחת שלי קלות וממשיך בסידרה מתוזמנת על שני הצדדים במקביל. אני לא יכולה לראות אבל מרגישה שהצבע של התחת שלי מתחיל להתחלף לאדום. 

הפסקה קצרה והוא מניח עלי כיסוי עיניים. עדיין בתנוחה שהוא השאיר אותי.  הפסקה ושקט ששורר בחדר. הוא עדיין לא מוציא מילה. נותן לתחושות ולמחשבות שלי להתערבב. 

שתיים שלוש דקות חולפות וכאב יותר ממוקד מפלח את התחת שלי. עוד פעם פעמיים ואני מבינה שהוא משתמש בחגורה. הפעם זה כאב יותר חד וממוקד והתחת שלי כבר ממש מחליף צבעים.

הוא מושיב אותי יל המיטה (קצת קשה לי לשבת אבל לא מתלוננת), שולף את הזין שלו ואני מכניסה לפה שלי. מחזיקה בידיים את הזין שלו ומלטפת את הביצים תוך כדי שהוא מכניס ומוציא אותו מתוכי. העיניים שלי עדיין מכוסות והוא צובט את הפיטמות שלי חזק עד שאני משחררת צעקת כאב שמפרה את השקט.

הוא מעמיד אותי מולו. לוקח את החגורה וכורך אותה סביבי כולל הידיים בצורה שאני פתאום לא יכולה להזיז אותן. פתאוםשתי מכות נוחתות על השד הימני ואחריהן שתיים לשמאלי. אני נדחפת למיטה. הוא מרים את התחת שלי כלפיו בזמן שהראש על המיטה. מפסק את הישבן שלי ומתחיל לזיין אותי בדוגי חזק. מרגישה את הזין שלו בתוכי וכבר רטובה לגמרי. הוא ממשיך ואני יודעת שהוא לא יפסיק עד שאני אגמור. 

רק אחרי הגמירה השניה שלי הוא מרשה לעצמו לשחרר לגמור גם. 

בבת אחת כל הקשיחות שלו נעלמת והוא משחרר אותי ואוסף אותי אליו בחיבוק גדול . עוד מקלחת חמה וקפה וכל הלילה אני נצמדת אליו. 

הבגדים של שנינו נשארו כמובן עד הבוקר על הריצפה....

לפני 3 שנים. 12 ביוני 2020 בשעה 16:46

פתאום באמצע היום אני רואה אותו. הסתכלתי שוב לראות שאני לא טועה אבל החיוך שלו הבהיר לי שזה הוא. הוא היה שכבה מעלי בתיכון. הוא היה החתיך של השכבה או אולי אפילו של כל התיכון. הוא היה החלום הרטוב של כל הבנות (חוץ מנועה שמשום מה תמיד בחרה כל מיני מוזרים וגילה שפשוט אהבה לפתוח את הרגליים לכל אחד)

אפילו יותר הופתעתי שהוא זיהה אותי ומייד בא לדבר איתי. גם היום אחרי 30 שנה וקצת שיערות לבנות הוא עדיין נשאר הורס. אותן העיינים הכחולות עם המבט החודר הזה. שומר על עצמו,תפקיד חשוב ובכיר במשהו. חלומה של כל אמא פולניה (וגם של המרוקאית). 

חוץ מפעם אחת אחרי הצבא לא ראיתי מאז התיכון. אז הספקנו לשוחח כמה דקות והוא היה חייב לרוץ לפגישה חשובה להציל את העולם אבל לפני שהוא הלך הוא נותן לי כרטיס ביקור. "תתקשרי, חייבים להיפגש לקפה ובקרוב. לא לחכות עוד שלושים שנה"

הוא נשאר כל כך יאמי........

לפני 3 שנים. 6 ביוני 2020 בשעה 12:30

שניהם שוכבים משני הצדדים שלי. כל אחד מחזיק שד ביד. השני מקרב את הראש ומוצץ לי פיטמה. החוקי מנשק אותי ועם היד השניה מגרה אותי בין הרגליים. 

עוד רגע והוא מוצאאת דרכו עם הלשון בין הרגליים שלי בזמן שהשני מוצא את הזין שלו בפה שלי. זה מרטיב אותי. אני משכיבה אותו ומתיישבת עליו. החוקי עדיין מאחור והלשון שלו בחריץ שלי. עכשיו אני רוצה את שניהם בתוכי בחדירה כפולה. נותנת להם למלא אותי.

עכשיו אני על ארבע והם יזיינו אותי בדוגיאחד אחרי השני עד שהם יגמרואבל הם יודעיםשזה רק אחרי שאני אגמור לפחות פעם אחת עם כל אחד. 

בקיצור שיעשו מה שרוצים, העיקר שאני נהנית.......

לפני 4 שנים. 24 בפברואר 2020 בשעה 8:47

אני רוצה שתסתכל לי בעיניים שאתה מזיין אותי.  היום אני לא רוצה רק להרגיש אותך מאחור. אני רוצה לראות את המבט שלך בזמן שאני מתיישבת על הזין הגדול שלך. 

הוא גדול ואני מרגישה שעוד רגע הוא יגיע לי לגרון מלמטה ודווקא שאתה ממלא אותי המבט הזה שלך שהוא בין מחורמן לבין כוחני פשוט מרטיב אותי. אני רוצה שתביט בי מתפוצצת עליך ותרגיש אותי נוזלת עליך ואז לראות את המבט שלך שאתה מתפוצץ בתוכי. 

לפני 4 שנים. 23 בפברואר 2020 בשעה 19:06

אם לא הבנת את זה בשבע הודעות האחרונות שלא עניתי לך אז אסביר לך בצורה שתבין:

לא!!!