סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים הטובים

לפני 3 שנים. 20 ביוני 2020 בשעה 10:14

אז אחרי חצי יום של מריבה די מטופשת כבר לילה ואני פחות טעונה. הוא ניגש אלי ומחבק אותי חזק אליו. מנשק אותי. כל כך הייתי זקוקה למגע הזה ואני נמסה ברגע ואני יודעת שאני הולכת להתמסר אליו לגמרי לכל מה שירצה. 

הוא מנשק אותי ויורד לצוואר. מרגישה את החום של הגוף שלי עולה ואפילו האוויר הקר של המזגן כבר לא עוזר. מצמיד אותי בכוח לארון הבגדים. הידיים שלו יורדות לאורך הגוף שלי. בדרך למעלה חזרה הן מרימות את החולצה והיא נזרקת על הריצפה . שאר פרטי הלבוש מוצאים את דרכם אל הריצפה ואני יומדת מולו עירומה, חשופה,פגיעה ורטובה. 

הוא מסובב אותי אל הארון ונצמד אלי מאחור. גופו הלבוש נצמד לעורי החשוף. צובט לי את הפיטמות ואז מחליק שתי אצבעות לתוכי. הוא לא אומר מילה אבל אני יודעת שזה סוג של עונש עם הרבה הנאה . 

הוא מכופף אותי קדימה. נשענת על הכורסא בחדר. מתחתי ערימת בגדים שעדיין מחכה אחרי כביסה למצוא את דרכה לתוך הארון. ידו מלטפת את האחוריים שלי ובבת אחת הוא מנחית ספנק חזק על על הלחי השמאלית של התחת שלי. עוד לא מספיקה לקחת נשימה ועוד אחת ניחתת על צד ימין. מנשק את התחת שלי קלות וממשיך בסידרה מתוזמנת על שני הצדדים במקביל. אני לא יכולה לראות אבל מרגישה שהצבע של התחת שלי מתחיל להתחלף לאדום. 

הפסקה קצרה והוא מניח עלי כיסוי עיניים. עדיין בתנוחה שהוא השאיר אותי.  הפסקה ושקט ששורר בחדר. הוא עדיין לא מוציא מילה. נותן לתחושות ולמחשבות שלי להתערבב. 

שתיים שלוש דקות חולפות וכאב יותר ממוקד מפלח את התחת שלי. עוד פעם פעמיים ואני מבינה שהוא משתמש בחגורה. הפעם זה כאב יותר חד וממוקד והתחת שלי כבר ממש מחליף צבעים.

הוא מושיב אותי יל המיטה (קצת קשה לי לשבת אבל לא מתלוננת), שולף את הזין שלו ואני מכניסה לפה שלי. מחזיקה בידיים את הזין שלו ומלטפת את הביצים תוך כדי שהוא מכניס ומוציא אותו מתוכי. העיניים שלי עדיין מכוסות והוא צובט את הפיטמות שלי חזק עד שאני משחררת צעקת כאב שמפרה את השקט.

הוא מעמיד אותי מולו. לוקח את החגורה וכורך אותה סביבי כולל הידיים בצורה שאני פתאום לא יכולה להזיז אותן. פתאוםשתי מכות נוחתות על השד הימני ואחריהן שתיים לשמאלי. אני נדחפת למיטה. הוא מרים את התחת שלי כלפיו בזמן שהראש על המיטה. מפסק את הישבן שלי ומתחיל לזיין אותי בדוגי חזק. מרגישה את הזין שלו בתוכי וכבר רטובה לגמרי. הוא ממשיך ואני יודעת שהוא לא יפסיק עד שאני אגמור. 

רק אחרי הגמירה השניה שלי הוא מרשה לעצמו לשחרר לגמור גם. 

בבת אחת כל הקשיחות שלו נעלמת והוא משחרר אותי ואוסף אותי אליו בחיבוק גדול . עוד מקלחת חמה וקפה וכל הלילה אני נצמדת אליו. 

הבגדים של שנינו נשארו כמובן עד הבוקר על הריצפה....


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י