לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פורשת כנפיים

לפני 9 שנים. 8 בפברואר 2015 בשעה 14:07

כל אחד ואמונתו. מי שמרגיש אחרת, לכו על זה. לי יש בעיה במהות הדבר עם נשואים המחפשים נשלטות לקשר 'עמוק'.

פעם העולם שלי היה שחור לבן ולא הבנתי אנשים אשר מחפשים קשר מבחוץ לנשואין. הייתה הבטחה, מישהו אחר משנה את חייהם על סמך ההבטחה הזו, ואם לא מתאים, תגיד ותמשיך הלאה. אני עשיתי כזאת כשהגיע תורי. עד שהיה גט ביד, לא נפגשתי עם גברים. היום אני רואה שיש גוונים, שיקולים פיננסיים, שיקולים של ילדים, וגם, לא כל מי שנמצא כאן סובל בבית, אך לא רואה שיכול להתיחס לאישה שלו כמו שמתיחס לנשלטת.  יתר על כך, החיים דינמיים.  הייתי עם שולט נשוי, שבמהלך התגרש. הייתי עם שולט גרוש שבמהלך התחתן. ואז יש החלטות. אני/אנו החלטנו להמשיך. אני לא מצדיקה או אומרת שזה נכון. אבל עובדות בשטח מדברות עבור עצמם.

ובכ"ז, בעקרון, אני נגד להיות עם נשוי בתור אישה פנוייה. אני מקבלת הרבה פניות מנשויים אשר נשבעים שהם יתנו קשר עמוק, מהותי, מה זה איכותי. אבל זה קשר מוגבל.  זה קשר מיני. תסתכלו בפרופילים של הנשויים, כמעט תמיד הלינקים לאתרי מין.  כי הם לא מגיעים לכאן לעוד צרכים (לרב), כבר יש ילדים, ומי לשתות איתם כוס קפה ולשוחח על היום. אין ולא יכול להיות השקעה הדדית רגשית. הוא לא פנוי, לא בשעות של ..., לא בימים של ....  קשר עם נשוי לא יכול להיות קשר זוגי.  יתכן מאד שיש אימון, יש ריגוש, יש אינטימיות כלשהו. אבל הוא מתחיל ונשאר כקשר מיני. 

למי שזה מתאים, סבבה. יש נשואות שגם לא רוצות הרחבת קשר, ובעיני אחד משלים צורך של השני.  אבל כשמתחילים עם הצעירות, זה מעכב תוכניות חייהם. הן מתמסרות, ולא מתקדמות במה שצריך להתקדם.  בחירה חופשית, בסדר, הן בוחרות. אבל שולט שאמור להיות אחראי עלינו, או אכפת מאיתנו, יש טעם של ניצול.  ואם בגילי, מה יש להם להציע? זיון סוער? big fucking deal . מילים של אכפתיות כאשר אסור להיות בקשר בערב, אסור לצאת לציבור שמה יראו את הרכב, או אותו. זה קשר עמוק?  4 שעות במיטה כמה פעמים.

זה קשר המוגבל במהותו. קראו לזה מה שזה. אם תחליטו, תעשו. אבל בציפיות התואמות למציאות. וכל השכנועים שזה יהיה מיוחד, שלא אבין עד שאעשה כמה שמפסידה, וכו, לא עובדים. אתה נשוי. יש התחייבויות ורצונות ויצרים לאישה אחרת.  אנו סוג של הסחה, של לעזור לשרוד את שגרת הנישואין, מענה לצרכים מאד ספציפיים, סוג של השלמה.

ואני רוצה להיות העיקר.   נחכה.

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י