בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזוקה באזיקים

#FF1493
לפני 16 שנים. 31 ביולי 2007 בשעה 16:37

זו לא הפעם הראשונה שאני כותבת על כך, ובכל זאת, התחדד משהו בענייני מציאת זוגיות.

כאן, מטבעו של האתר יש זרקור גדול על עניין הבסמ. מזה מתחיל הכול. זה מועיל בסינון ראשוני, אבל מעוות את המציאות כאשר מה שאת מחפשת זה זוגיות. הבדסמ קודם לכל השאר, לטעמים ולהעדפות האחרים, ומקבל משקל אדיר, באופן שהוא לא פרופורציוני למשקל שלו בחיים שלי ובמה שאני מחפשת בבן זוג. הבדסמ בהחלט חלק מחיי, חלק בלתי נפרד אפילו, אבל לא המוקד שלהם. וברגע שהקלפים הבדסמיים מונחים על השולחן, קשה מאוד לשים אותם בצד ולתקשר סתם כך, לצאת לדייטים סתם כך.

באתרים הווניליים בעיה הפוכה. אין דרך לדעת אם קיימת התאמה מהבחינה הזאת, וגם שם להתייחס לבדסמ במופגן יהפוך זאת למרכיב העיקרי בתיאור העצמי, במקום רק חלק מתוך מכלול. ההתאמה הבדסמית (שהיא עבורי מרכיב מהותי בהתאמה מינית) הופכת לעניין של מזל.

ולסיכום: אוף.

Whip​(שולט) - שתי האגורות שלי אומרות שעדיף להתחיל פה.
כי פה מבינים מה זה קשר זוגי, ובתשדורת הנכונה ובאוווירה המתאימה - אפשר לשוחח עם האדם שמולך ולהבין מה רצונו העתידי (מלבד לסשן אותך עוד חצי דקה. ומחרתיים. ועוד שבוע).
ולראייה - יצאו מפה חתונות וזוגות לא מועטים,
בעוד שבוונילה לא מבינים מה זה בדסמ
והסיכוי למצוא מישהו שהוא באמת שולט בארון ולא רק משחק אותה למענך (וזה לא מספק. שמעתי מכמה שעברו את החוויה) - קטן ביותר.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - בגדול אני מסכימה איתך, ולכן עדיין פה. אולי הסוד הוא באמת להבהיר בבירור מה מעניין אותי ומה לא. נראה.
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - אכן כן. אפשר להתחיל מההתאמה הבדסמית ואח"כ לדבר על העתיד
(בכלל, עם גברים עדיף לדבר על העתיד כמה שיותר רחוק. האידאל הוא לקבוע איתו בגן אירועים מבלי שהוא יידע שמחכים לו רב, טבעת שקנית לפי טעמך, חליפה, משפחה משני הצדדים, וצ'קים לחתום בסיום האירוע. היתרון: הוא לא נלחץ ואת מקבלת טבעת ב-ד-י-ו-ק לפי הטעם שלך, פלוס אופציה יכולה 'לשכוח' חברים שלו שאת לא סובלת :) )
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - :-)

אבל כן, העתיד רחוק. יש דרך ארוכה בין פגישה ראשונה ומשהו רציני שיצא ממנה. ברוב המקרים לא יוצא כלום, או שיוצא משהו קצר וחולף. ככה זה. זה לא שבאמת אפשר לדעת מראש. מצד שני, מישהו שמראש מצהיר שמעוניין בסשן חד פעמי או בסטוץ ולא בשום דבר אחר, לא רלוונטי לגביי, ולמה לבזבז את הזמן של שנינו.
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - מצד שני...
לא פעם מישהו הולך למפגש חד פעמי, ונתפס לו הלב.
ואת הולכת משם, ומגלה שהוא ממשיך להתקשר, בגלל שחסרה לו חתיכה מהלב.
היחידים שהייתי פוסל במקומך היו הלא פנויים. כל השאר...לכי תדעי.
יש לי חבר מהצבא שכמעט מהגיוס תכנן לעלות על המטוס ברגע שהוא משתחרר
ובמסיבת שחרור, כמה ימים לפני הטיסה, ניגשה אליו מישהי ולחשה לו שהרבה זמן יש לה קראש רציני עליו.
את חושבת שהוא נסע? פחחחחחח
ראיתי אותם לפני שנה, מרחוק...זוג ועגלה וילדים... :)
אז אולי לא שווה לפסול.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - זה נכון. בהחלט התלבטות. מצד שני, להיכנס למשהו כשהצד השני מצהיר במפורש שקשר רציני לא מעניין אותו כרגע, מתוך התקווה שאולי הוא ישנה את דעתו, נראה לי מעשה של ייאוש. ותודה לאל, אני עדיין לא מיואשת, ומעדיפה לוותר על הסיכוי הלא גדול הזה כדי למנוע אכזבה חוזרת.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י