סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזוקה באזיקים

#FF1493
לפני 17 שנים. 27 בינואר 2007 בשעה 23:27

מין כעס כזה על היקום, שמונע ממני את מה שאני רוצה וצריכה (ונודה, בגדול, שמרגישה שמגיע לי). סוג של רגרסיה לגיל חמש אולי, אבל בלי הממתקים והאופקים הבלתי נגמרים.

והכעס הזה מוצא מיקוד, איכשהו, באנשים ששולחים הודעות העתק-והדבק. ומתוכם במיוחד באנשים ששולחים הודעות העתק-והדבק שמתחזות להודעות אישיות. כאלה שמהללים את הפרופיל שלך, רק שלך, כמה שהוא מקסים/מסקרן/מיוחד/רגיש/סקסי/מה שזה לא יהיה, וכמה שאת מקסימה/מסקרנת/מיוחדת/רגישה/סקסית/מה שזה לא יהיה.

בדרך כלל קל מאוד לזהות הודעות כאלה. בטח הודעות שמהללות את הכרטיס, כי נדירים המקרים שמישהו מהלל את הכרטיס ולא ממשיך ממנו לבלוג (יופי. עכשיו נתתי להם עוד נשק. להעמיד פנים שקראו גם את הבלוג). אני חושבת שאולי פעם אחת נפלתי בפח. אני גם לא טורחת לענות, בדרך כלל. אבל בזמן האחרון הן כל-כך מכעיסות אותי. וכל-כך מכאיבות לי. מעציבה אותי ההתרגשות שדעכה מאדומות חדשות. מעציב אותי לראות את הכנות שבה כתבתי את הכרטיס (שהוא מאוד אני) זוכה ללעג הזה של ההודעות המשוכפלות המתיימרות לייחודיות. אני יודעת שזה לא מכוון נגדי. אבל כל-כך נמאס לי מהן.

איש אחד, דווקא באתר ונילי, כתב לי שהוא מת על השיער הוורוד שלי ואם יש סיכוי שיזכה לראות את הצבע האמיתי. אני מעדיפה אלף מונים הודעה ישירה כזאת, על הודעה שמתיימרת להיות רגישה ורומנטית, כשכל מה שמייחד אותי באמת באותו רגע היא העובדה שהופעתי ברשימת המחוברים כרגע.

Succubus​(אחרת) - אני כל כך מזדהה אתך, אבל את הכעס שהיה בי פעם כלפי אלה החליפה חמלה. הם כל כך רוצים, כל כך מחפשים, וכל כך לא יודעים איך. הדבר היחיד שהם מסוגלים לו זה לשלוח יד מושטת עילגת ופתטית שכזאת, לכל מי שתואיל בטובה לענות.
לפני 17 שנים
pinktonette​(נשלטת) - החמלה קיימת אצלי גם בלב הכעס. לכן ברור לי שהכעס לא בא מהם, אלא מהמצב שבו אני נמצאת, מהתסכול. אבל לא קשה לכעס להתגבש סביבם.
לפני 17 שנים
Succubus​(אחרת) - האמת, זה היה לי ברור. אצלך תמיד יש חמלה. אני הייתי צריכה לגדל אותה...
כן. זה לא בסדר. זה לא הוגן. זה מכעיס. וכן, מגיע לך יותר. לגמרי.
לפני 17 שנים
סאנדיי​(נשלטת) - כן, זה פשוט נורא. ז"א, פעם כל מה שהבוטים ידעו לעשות היה חיפוש על "נשלטת+מחובר עכשיו" (או במקרים קיצוניים "נקבה+מחובר"), אבל מאז שפותח להם מנגנון חיפוש התוכן בפרופיל הרבה יותר קשה למסנני הספאם לקלוט אותם.
לפני 17 שנים
Kyrie​(שולט) תחזירי להם ספאם - למשל, כל יום הודעה : "שלום, כאן שירות היומן האלקטרוני שלך. היום יום..... שני !"
ואז כשהם מתרגלים, תכתבי להם יום לא נכון.
לפני 17 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אכן שולט אכזר :-)
לפני 17 שנים
Kyrie​(שולט) - וידויים של מוח מסוכן ;) אבל אל תספרי לאף אחד, בהתחלה אני מנסה לשכנע אנשים שאני נחמד.
לפני 17 שנים
הלשון הבוערת​(נשלט) - היי,

קראתי את הבלוג שלך ומאוד התחברתי לתוכן ולדברים שנאמרו. אם תרצי לדבר המסנג'ר שלי הוא hamessengersheli@messnegersheli.com.
לפני 17 שנים
pinktonette​(נשלטת) - וואו. איזו שנינות מדהימה הצליח לייצר אצלך העצב שלי.
לפני 17 שנים
Grey / Green - הלו, אל תרביצי לו. הוא רק מנסה לעודד אותך.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י