לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בזוקה באזיקים

#FF1493
לפני 16 שנים. 4 במאי 2007 בשעה 2:33

איזו מתיקות יש פתאום בדייט ראשון עם בחור ונילי. פה הכול חשוף כל-כך. כל-כך הרבה קלפים מונחים על השולחן מיד בהתחלה. אבל שם, בגישושי ההיכרות הראשוניים והמפגש המהוסס, אני ניצבת מולו וחושבת לעצמי: "יש כל-כך הרבה שאתה לא יודע עליי. יש כל-כך הרבה שאני יכולה לעשות". כמו ערמה סודית של מתנות שמחכות בסבלנות לרגעים שאבחר. הן לא עומדות בחלון הראווה בקופסאות שקופות.

Succubus​(אחרת) - איך אנחנו חושבות דומה. :-)
http://www.thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=75672&blog_id=12930
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - אנחנו? חושבות דומה? השמצות מרושעות!
לפני 16 שנים
Succubus​(אחרת) - טוב, לא, לא! אנחנו נורא שונות! בכלל לא דומות! בכלום!
לפני 16 שנים
רחב אופק - מערכות היחסים שאני יותר אוהב, הן הפתוחות, אלו שלא תלויות בכללי נימוס וקודים חברתיים.
למי יש כוח למשחקי חיזור, או משחקים בכלל, טקסים למיניהם וכדומה, כשאפשר לברר מכנים משותפים, ולגשת לעניין עצמו.
וזה לא משנה אם "העניין עצמו" הוא קירבה אינטימית, סקס, זוגיות, שליטה, או כל דבר אחר. עצם היכולת לחתור אליו בקו ישיר ולא פתלתל ומוסווה, זו מתנה גדולה יותר מאשר אלו שעטופות בעטיפות אטומות.
לפני 16 שנים
pinktonette​(נשלטת) - למרות שאני לא מאמינה במשחקים מהסוג של "אם אחכה X ימים עד שאתקשר זה ייתן לי יתרון מסוג Y", בכל הנוגע למערכות יחסים רציניות אני מאמינה שבגישה הישירה לחלוטין מהרגע הראשון יש משהו דורסני, עד כמה שהיא נשמעת יפה על הנייר. כל קשר שהוא, ואינטימיות בפרט, זה משהו צומח שדורש מרווח נשימה. כשאתה דוהר קדימה ובגלוי בשם הכנות, אתה לא ממש לוקח בחשבון שיש בן אדם מולך, שאולי כדאי לתת לו להתקדם בקצב שלו. אפילו במפגשים הנדירים האלה שיש קליק מיידי, ואינטימיות מיידית, יש בזה מידה מסוימת של אשליה: זה מקום טוב להתחיל ממנו, אבל צריך לקחת בחשבון שזו באמת רק התחלה ולא באמת מכירים את הצד השני. "העניין עצמו" בקשר רציני לא נבנה מעצמו, ודורש סוג של רגישות שישירות בוטה כזאת עלול לרמוס אותה, לדעתי.

לכן היכרות רצינית דרך הכלוב היא בעייתית. הקצב העדין הזה מופר, ומוחלף בהצהרות בוטות. אז כן, מבחינה סטטיסטית זה משפר את סיכויי ההתאמה בהמשך, אבל זה גם מציב על בימה באור הזרקורים אספקטים מסוימים של הקשר, ובגלל היותם מגרים ומסעירים זה מקשה להביא לכדי ביטוי את האספקטים האחרים, שהם אולי אפורים יותר אבל לא פחות חשובים.

וזה לפני שהתחלתי לדבר על כך שהרבה דברים סקסיים הם לא ישירים: פיתוי, מסתורין, בניית ציפיות, כמיהה, רעב, טיזינג, חוסר ודאות, מתח. לא הייתי רוצה לוותר על כל אלה.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י