לפני כחצי שנה. יום שלישי, 8 ביולי 2025 בשעה 1:37
היה לי סשן מדהים איתו, והצלחתי להגיע לשיאים שלא ידעתי שקיימים בי
אומנם לא הייתי בדיוק הטיפוס שלו, אבל נראה שהוא מספיק נהנה כדי להמשיך לחנך אותי כפרוייקט צד
ואז בשבוע שעבר הוא כתב לי
"וסורי, יש קצת תקופה עמוסה אז פחות אהיה זמין, עד איזור יום שני"
ובאמת שהתאפקתי ממש לא לכתוב כלום, ולהראות שאני בסדר עם זה ולא כלבלב נואש ומיוחם (למרות שהייתי לגמרי מיוחם)
וגם בשני התאפקתי ממש, אפילו לא שלחתי "הי, מה המצב?"
והנה הגיע שלישי. ואני משתגע מבפנים. לחכות עוד יום ולשמור על איזה פאסון, או להתרפס כבר עכשיו?
אוף, אני לא טוב בזה..

