לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

געגועים

לא עוד להיות או לא להיות
כשהיא רואה את הדמעות שבעיני
בחיוכה מעניקה לי משמעות
לפני 10 שנים. יום שני, 18 ביולי 2016 בשעה 4:15

אז מה לעשות, , ,

זוהי שאלה המאפיינת את איש המערב.

 

הודי היה שואל מה להיות.

מתחלף, נשלט, אולי שולט....

אבל השאלות הגדולות באות אחרי התשובה,

האם אני יכול להיות כל יום מישהו אחר.

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י