סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שבועיים. יום שלישי, 9 ביוני 2026 בשעה 3:51

הרגשה מוזרה כזו בימים האחרונים.

נכון רשום לי בפרופיל בחורה שאוהבת לצחוק וכ׳ו

וזה באמת נכון,

אני צוחקת ולרוב חיוך על הפנים כשתיראו אותי,על פניו נראית מלאה בשמחת חיים.


אבל יש לי את השדים שלי שאני נלחמת בהם.

פוסט טראומה מורכבת וזה .

בימים האחרונים אני כמעט ולא יוצאת מהבית, מסתגרת. חסרת מוטיבציה. אני לא יודעת למה אפילו זה פשוט המצב וההרגשה.

שינה עם יקיצות, סיוטים .

יש לי חשק עז לדרוך למישהו על הראש, להשפיל אותו עד היסוד . (זה לא חיפוש יש לי כבר) 

ואני חרמנית.

זה אשכרה דודא .

יש לי דודות . 

להיות סוויצית כל כך מוזר לי לפעמים,

לפעמים אני אומרת הלוואי שלא הייתי סוויצית ופשוט מקובעת על משהו אחד זה הכי קל,

מרגיש כמו פיצול אישיות לפי מצבי רוח.

ואי אפשר באמת לנהל קשר רציף כי פעם בא לי ככה ופעם בא לי ככה.

ואני לא יודעת לשלב , אין לי את זה 

או שחור או לבן.

או שאני במוד של כנועה או שאני במוד של מלכה . לא יכולה להיות בשניהם באותו הזמן .

אני סוויצית על מלא ואוהבת את 2 הצדדים בטירוף .

מצד שני זה גם כיף להנות מכל העולמות . 

אני נהנת גם מסקס וונילי וגם מסקס בדסמי מבלי להרגיש סתירה ואני טוטאלית מאוד בבדסם שלי .

בטוחה שיש עוד המון כמוני למרות שתמיד מדברים על זה כאו זה או זה .

אני לא רואה את הגבול כזה חד  כמו 2 דברים נפרדים אלא כמו רצף כזה שיש אנשים בקצה אחד ויש אנשים שממש בקצה השני ויש כאלה שאיפושהו שם באמצע . 

ואני גם שמחה מזה.

כי אני כן שואפת לזוגיות שלא תהיה בה היררכיה ״נורמטיבית״ מונוגמית, אבל קינקית עם משחקים וגיוון .

לכן אני משתדלת לשלב גם קשרים וונילים בחיים שלי בכוונה כי בדסם זה מאוד ממכר ואני לא רוצה  לאבד את ההנאה גם מווניל . בכל זאת נורא קשה למצוא זוגיות בעולם הזה. קהילה קטנה. 

לא יודעת איך מדיכאון הגעתי בכלל לבדסם.
בקיצור אני חרמנית .

ומרגישה מלכה. ובא לי מסאז׳ ברגליים פינוקים ופאפי שמשתחווה מולי ומוסר לי את נשמתו.

ביי 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י