בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גן עדן פרטי

כל מה שיש לי לומר לך מלכתי...
לפני 14 שנים. 25 ביולי 2009 בשעה 15:49

ביום שישי בבוקר.. עשר וחצי בערך.. קיבלתי את הודעת ה"בוקר טוב" שכ"כ ייחלתי לה.. ידעתי שהיא לא התעוררה בשעה הזו, אלא
נתנה לי קצת את הזמן שלי לישון.. ולהתעורר.. ולהיות מוכן לבוא אליה..

"בירה, שמש, ים" היא כתבה לי.. אלה היו התכניות שלנו לזמן המוגבל שעמד לרשותנו. היא אפשרה לי להגיע בלבוש מעט קליל יותר.. לא השחור הרגיל ולא מכופתר או אלגנטי.. היא אפשרה לי להרגיש נוח לבוא רגיל.. בכל זאת חם שם ליד הים.. וחם תמיד בנוכחותה..

נכנסתי לרכב.. חלונות פתוחים.. לא אוהב מזגן. אוהב אוורור טבעי.. הוצאתי את מילות השיר שרשמתי כמה דקות קודם והתחלתי ללמוד ולשיר לעצמי..
הנסיעה עברה מהר.. בדרך עצרתי לקנות לה מים, כפי שביקשה.. מסטיקים כבר היו ברשותי. והרשיתי לעצמי גם לקנות את הסיגריות שהיא אוהבת. עדיף שיהיו ברשותי למקרה הצורך..

הגעתי למקום בו היא חיכתה, לובשת שמלת סאטן אדומה מרשימה. אדום עושה לי את זה. היא עושה לי את זה. באדום. או בכל צבע. או בכל לבוש. היא מעוררת בי את הדחפים הכי כנועים שלי. את הרצונות הכי כמוסים. את הפנטזיות הכי אמיתיות.
ראיתי אותה צועדת באדום לכיווני.. התקרבתי עד אליה עם הרכב.. למרות שהיה אסור.. למי אכפת.. היא התיישבה. נשקתי לידה. והתחלנו לנסוע. לים.
כן. כמו שקבענו. מראש. בדרך עוד הספקנו לחלוק קצת חוויות מהלילה שעבר. אני אוהב לדבר איתה. תמיד מעניינת אותי. תמיד מצחיקה. ותמיד.. כשצריך ואני לא נזהר.. היא יודעת להחזיר אותי לדרך הישר..

התיישבנו על ספות נמוכות במסעדת חוף שמשקיפה על הרוחצים והעוברים והשבים.. למי אכפת החול שנדבק לכל פינה.. לכל פיסת עור חשופה..
הרגשתי כ"כ שייך.. זכרונות הקולר מליל אמש.. זכרונות ההתמסרות הכי כנה שלי.. זכרונות המלכה שלי שולטת בי ומקרבת.. הרגשתי כ"כ קרוב איתה שם בים..
היא ביקשה שאניח עליה את ראשי.. שאשכב ואניח את ראשי עליה.. מהמקום הזה הכ"כ קרוב.. התחלתי לשיר לה.. את מה שלמדתי רק כמה דקות קודם בע"פ.. לא ראיתי את עיניה. הן היו מכוסות במשקפי שמש.. אך ראיתי את חיוכה.. את הבעות פניה.. וידעתי שהיא אוהבת. אוהבת שאני שר לה.

הזמנתי לה את המשקה שהיא אוהבת ולי בירה. ישבנו. דיברנו. כבר אמרתי שאני אוהב לדבר איתה? שהיא מעניינת אותי? שהיא מצחיקה? ואז נהיה לה חם.. חם מהסוג שצריך לחפש מקום קצת לבד.. מבודד.. לא היה בנמצא באיזור והצעתי לה שנלך למקום שאני מכיר.. לא היה לנו הרבה זמן, אבל..
לא כל יום היא ואני מתראים.. שאר העיסוקים יחכו.. היא החשובה לי ביותר. המלכה שלי.

בדרך למקום ההוא אצבעותיי התקרבו אליה.. ניסו לפתות.. היא לא התנגדה.. הרשתה לי לפתח קצת עצמאות.. ככה.. כשמדובר בעונג שלה.. אני מאושר
לגרום לה אושר.. לראות אותה מתענגת.. נהנית..
עוד מעט.. כבר מגיעים.. נכנסים.. נועלים את הדלת אחרינו.. היא ואני לבד. במקום שמאפשר ללבד שלנו להיות הכי אמיתי. כמו שעוד לא היינו. לבד.

"תתפשט וזחל אליי". יושבת על המיטה בשמלה האדומה ובעקב הדקיק.. מהפנטת. ממכרת אותי ביופייה. בשליטתה. בנוכחותה. זוחל אליה.. מלקק את רגליה.. מלקק שאריות חול שנדבקו בה מהים.. כל הרגל.. לכל האורך. מוצץ את אצבעות רגליה. מנקה את כולה. באהבה גדולה. בתשוקה. שומע אותה
נאנחת ומבקש את אישורה.. לגשת למלאכת העינוג האוראלית.. יכולת שנבדקה רק בקטנה.. והרגשתי שוב את הרצון להראות לה שאני ראוי.. לגרום לה הנאה... למלכה.. שלי..
טעימה לי כל-כך. לא רציתי להפסיק. לשון ואצבעות נדחפו יחד ולחוד. היא גמרה. מהר. ושוב ושוב ושוב.. לא יודע.. כמה.. יודע רק שעם כל גמירה
הרגשתי יותר שלה..
היא השכיבה אותי על גבי. על הרצפה הקרה. במקום הראוי לי.. התיישבה מעליי.. סטרה לאיברי.. נתנה לי ללגום אותה. הכל. עד הטיפה האחרונה. חלילה שלא תנזל.. שלא יטפטף מחוץ לפי..ואז היא זיינה את עצמה עליי.. ואני השתדלתי לעמוד בקצב.. ללקק הכל.. כמה שהיא היתה רטובה.. ככה אני הייתי צמא.. וכמה שנראה היה שהיא נהנתה, נהנתי אני.. ההנאה שלה - העונג שלי..
רגע לפני שרציתי לבקש את רשותה לגמור, היא הכניסה אותי אליה.. "אם תעז לגמור ללא אישורי -תיענש". לא זו הסיטואציה בגללה רציתי להיענש.. נזהרתי.. היא עשתה בי כרצונה.. זיינהו אותי.. גמרה עליי.. החדירה בי אצבעות.. אוףףףף.. כמה הייתי זקוק לה.. כמה רציתי שתבוא כבר.. והיא באה.
הכי עוצמתית.. הכי טובה לי.. הכי מלכה. שלי. כ
שהיא איפשרה לי לגמור סוף סוף.. כמה שרציתי.. כמה שהייתי שלה.. איתה..

הזמן תם.. צריך ללכת.. מתנקים.. מזדרזים לארוז.. להכנס לאוטו.. לנסוע.. בדרך אמרה לחברה "תגידי לי מזל טוב. הרגע סיימתי לאנוס אותו".. מזל טוב לך מלכה שלי? מזל טוב לי! מזל טוב לנו.. שזו רק ההתחלה.. שיש לנו עוד המון..

כמה אושר היא גורמת לי.. מוציאה ממני את מה שהיה כלוא שנים.. והתממש רק לעיתים.. ורק בקטנה.. כנראה שדברים טובים באים ברגע שאנחנו הכי לא מצפים.. כשנדמה שכבר הפסקנו לחפש..

מלכה שלי! תודה!
על סופשבוע נפלא!!

עדן בלי צנזורה​(שולטת) - אלוהים כמה אתה כל פעם מפתיע אותי מחדש...אין לי מילים לתאר לך מה שאתה גורם לי...
לפני 14 שנים
under_u​(נשלט){עדן בלי צנ} - כמה חיכיתי שכבר תגיעי ותקראי את כל הפוסטים הארוכים האלה..
3 ימים ארוכים שהיית פה.. קצת רחוקה מהמחשב..
מאוד קרובה אליי..
וידעתי שכשתגיעי - תקראי אותי.. דרך עיניי וליבי..
לפני 14 שנים
Madame T​(שולטת) - עכשיו אני מבינה למה לא רצית, שסוף השבוע הזה ייגמר...
שמחה לקרוא, שטוב לכם יחד :)
לפני 14 שנים
under_u​(נשלט){עדן בלי צנ} - :-)

נחמד שבאת לבקר..
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י