בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תובנות רגעיות

היא רוקדת בצד במועדון. מניעה את גופה לצלילי המוזיקה. היא עוצמת את עיניה ונותנת לרעל של אליס קופר לחלחל אל עצמותיה. הוא נצמד אליה מאחורה כמו שהיא אוהבת. הריח שלו אופף אותה והראש שלה מסתחרר קלות, היא מחייכת חצי לעצמה וחצי אליו. הידיים שלו מטיילות על גופה בהתאמה לשיר, חודרות מתחת לחצאיתה המתנופפת מעלה מהריקוד וצובטות לה את הירכיים והתחת. הוא משחיל את ידיו מתחת לחולצתה במיומנות ומחלק צביטות לפיטמות הזקורות שלה. היא לא מעיזה להסתובב אליו, רק סופגת את נוכחותו. מדי פעם הוא מגניב גם צביטה לדגדגן והיא פולטת זעקה קטנה מעוצמת ההפתעה. היא מקווה שאף אחד לא שם לב ומתפלאת כשהרגשה חמימה עוברת בה בתגובה, אולי היא כן רוצה שמישהו ישים לב.
לפני 15 שנים. 20 ביוני 2008 בשעה 22:17

היום משמונה בבוקר עד חמש בצהריים הייתי במסלול אוטובוסים מפרך לת"מ ת"א ---> ת"מ ירושלים ---> בה"ח הדסה לבקר את אבא במחלקת קרדיולוגיה ---> ת"מ ירושלים ---> ת"מ ת"א ---> עבודה. הביתה כבר הלכתי ברגל. לפחות השותף לעתיד השאיל את הPSP שלו. Teken kicks ass and I like kicking ass.

לא כיף לראות את אבא נמצא בהשגחה עד שישתילו לו קוצב לב ולהפנים שאבא הוא לא בן אלמוות.

עוד יותר לא כיף, לדעת שגם אבא שלי מפנים שהוא לא בן אלמוות.

מפגינה שאננות ואופטימיות כדי לא להלחיץ את אבא וכדי לא להראות הזדקקות בפני אחרים למרות שכל מה שבא לי לעשות זה להטמין את הראש שלי בכתף שלו ולבכות עד שיגמרו הדמעות.

אתמול הבאתי צ'קים לדירה החדשה. זהו, אני באמת עוברת לגבעתיים. יאייקס.

חם לי.

קחו את עשרות האגורות שלי לעזאזל!

Tobias​(אחר) - שאני אספר לך את הסיפור על התקופה שעבדתי בתחנת דלק ומישהו שילם לי 150 שקלים בעשרות אגורות...(ובראש שלי אני נזכרתי בקטע מנשואים פלוס....אני ואשתי שמים עשר אגורות בצנצנת כל פעם שאנחנו עושים אהבה.......גררררררררררר)

ובנימה רצינית יותר.
אי אפשר לנצח את הזמן, אני בכל מקרה עוד לא הצלחתי...
תהיי חזקה, תהיי גמישה ופשוט תהיי...מילים בסופו של יום הם רק מילים ואת היא זו שנושאת את עול הרגשות.
אבל אם יש באהבת חברים איזו שהיא עזרה, אז את יודעת שהיא שלך מבעוד מועד, במועדים וחגים, ואפילו בין שתיים לארבע.
}{
לפני 15 שנים
סימן כחול​(מתחלף) - מזל טוב ומברוק על הדירה

מקווה שאבא ירגיש יותר טוב.. שיהיה רק בריאות
ושבוע טוב :)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י