בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תובנות רגעיות

היא רוקדת בצד במועדון. מניעה את גופה לצלילי המוזיקה. היא עוצמת את עיניה ונותנת לרעל של אליס קופר לחלחל אל עצמותיה. הוא נצמד אליה מאחורה כמו שהיא אוהבת. הריח שלו אופף אותה והראש שלה מסתחרר קלות, היא מחייכת חצי לעצמה וחצי אליו. הידיים שלו מטיילות על גופה בהתאמה לשיר, חודרות מתחת לחצאיתה המתנופפת מעלה מהריקוד וצובטות לה את הירכיים והתחת. הוא משחיל את ידיו מתחת לחולצתה במיומנות ומחלק צביטות לפיטמות הזקורות שלה. היא לא מעיזה להסתובב אליו, רק סופגת את נוכחותו. מדי פעם הוא מגניב גם צביטה לדגדגן והיא פולטת זעקה קטנה מעוצמת ההפתעה. היא מקווה שאף אחד לא שם לב ומתפלאת כשהרגשה חמימה עוברת בה בתגובה, אולי היא כן רוצה שמישהו ישים לב.
לפני 13 שנים. 2 במרץ 2011 בשעה 5:58

התכתבתי איתה במהלך השבועות האחרונים. כשדיברנו בטלפון, כבר בדקות הראשונות התגלגלנו מצחוק. כשהזכרתי מסיבות בדסם, היא נרתעה אך לאחר שסיפרתי לה קצת על העולם האפל, היא אמרה שהייתה רוצה לנסות- אך עם אשה בפעם הראשונה.

אז קבענו.

הגעתי לדירתה ודיברנו על כמעט הכל. על עבודות, שותפים, מפגשים מהאינטרנט (לא יאומן כמה בנות חוטפות רגליים קרות ולא נפגשות), החיים...ואז כמובן השיחה גלשה לסקס. היא סיפרה לי שקרה לה משהו לפני ארבעה חודשים שבעקבותיו היא לא מצליחה לגמור בסקס, רק עם עצמה. חייכתי אליה ואמרתי "אני לוקחת על עצמי את האתגר". כתגובה, היא התלוננה בקול מתפנק שקר לה אז עברתי לספה איתה והתכרבלנו יחד מתחת לשמיכה. היד שלי התחילה להחליק על גופה, נוגעת לא נוגעת. נשכבתי מאחוריה והעברתי את האצבעות שלי על הבטן שלה בתנועות מעגליות, מגיעה לקו המכנסיים שלה אך לא עוברת אותו. ביקרתי גם את הצוואר והירכיים ואף רפרפתי לרגע על התחת, אך לא מעבר. הקטנטונת נפטרה מהסוודר והתחילה לעשות קולות מתרפקים אך הזווית לא אפשרה לה לגעת בי. היא התמרמרה ואמרה שגם היא רוצה. "בואי נעבור לחדר שלך, שם יהיה יותר מקום".

בחדר שלה, זרקתי אותה על המיטה ועליתי מעליה, מורידה ממנה את החזייה. חזה גדול ומלא ששמח להשתחרר קרץ אלי. רכנתי אליו, מנשקת ונושכת אותו. באותו רגע, הרגשתי דגדוג מוכר למטה וידעתי בדיוק מה אני רוצה ומה היא צריכה. בעוד אני יושבת עליה, הוצאתי מהתיק את האביזרים. אזקתי אותה למיטה וקשרתי את עיניה, מנשקת אותה ברכות וחותמת עם נשיכה קלה על השפתיים, סימן ההיכר שלי. הורדתי את בגדיי כשהיא שוכבת על הגב בצייתנות. הורדתי ממנה את המכנס ופישקתי את רגליה, ממקמת את עצמי בנוחות על אחת הרגליים שלה.

הנוצה הייתה הדבר הראשון. התחלתי בעורף ועברתי לידיים, משרטטת נתיב דמיוני ומלטף אל החזה שלה ומשם אל הבטן ולמטה יותר, דבר שהוציא ממנה גניחה קטנה. המשכתי במסלול שלי על גופה עד שהחלטתי לעבוד לדבר השני.

הוצאתי את השוט שלי והעברתי את רצועות העור הרחובות עליה. היא קפאה לרגע אך כשהעברתי את הזנבות בין הרגליים שלה, זה הפסיק להפריע לה. הורדתי לה את התחתונים אך חזרתי לנוצה ולא התעכבתי על אף אזור יותר מכמה שניות. המסכנה התחילה להתפתל ואמרה משהו על לגעת בי אבל התעלמתי ממנה וחזרתי לשוט. הפעם, התחלתי להצליף בה קלות. ההצלפות העדינות הרעידו את החזה שלה אך כשהן עברו למטה, היא זו שרעדה.

חזרתי לנוצה אך הפעם, כשהנוצה הגיעה למטה, לשוני החליפה אותה לרגע. ברחה לה גניחה מופתעת ואני עברתי שוב לשוט. מצליפה בזהירות על החזה ומתבלנת עם נשיכות קטנות. את השביל אל בין ירכיה עיטרתי בנשיכות והתחלתי ללקק אותה. הכנסתי אליה אצבע ועוד אצבע, מרחיבה אותה כשהלשון שלי מלקקת אותה במרץ. האצבעות שלי מצאו בקלות את נקודת הג'י והיא התפרקה לי לאלף רסיסים סביב היד, גונחת וצועקת.



לפעמים, ניסים קטנים מתרחשים.


*זה לא היה סשן בדסמי אקסטרימי או מקורי במיוחד. סתם ונילי עם פצפוצים, רך ומלטף סטייל "יומני הנעל האדומה" - אבל אני נהנתי והיא נהנתה וזה מה שמשנה לי כרגע 😄 *

Brida​(נשלטת){DDDOM} - הופה :-)
ניסים קטנים.

יפה לך ככה,
תהני ותבלי }{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י