לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המצברים שלי

המירוץ אחר האושר
לפני 17 שנים. 18 באפריל 2007 בשעה 11:22

אריאל אקטע, כמעט בת שלוש, נולדה רגילה ובריאה. בגיל שלושה וחצי חודשים אובחנה כחולה בתסמונת על שם ווסט, מחלה נדירה שגרמה לה לנזק מוחי, התפתחותי ואף בריאותי.
על מנת לשפר את מצבה ולתת לה סיכוי לאיכות חיים סבירה, נבדקת האפשרות לנתחה במוחה. הוריה, תמיר ולימור מוסיקאים ונגני חצוצרה מציעים למכירה דיסק בשם ``ילדות``, אותו יצרו יחד, לשם גיוס כספים שיאפשרו את ביצוע המהלכים הרפואיים הדחופים להם אריאל נדרשת.
``הגענו למקום בו השאיפות לגבי ילדתנו מקבלות משמעות אחרת, מקום בו ההישג ההתפתחותי הקטן ביותר הוא גדול הניצחונות שניתן לתאר, מקום בו האופטימיות אינה המלצה כי אם צו, שהוא הסיכוי היחיד עבורה``, הם אומרים.
``אנו יודעים שגם אם אריאל תוכל לעבור את הניתוח היא לא תהיה ילדה רגילה, אך לפחות מבחינה בריאותית מצבה ישתפר ויהיה לה הסיכוי לחיים".
תמיר, בוגר מגמת המוסיקה בבית הספר ``תלמה ילין``, שירת כנגן חצוצרה בתזמורת צה``ל, שם פגש לראשונה את לימור, נגנית חצוצרה גם היא.
בשנתיים האחרונות ישב תמיר בין מסדרונות בתי החולים ויצר דיסק בו הוא חושף את רגשותיו העמוקים ביותר. כתיבת המוסיקה לדיסק החלה כפורקן בתהליך ההתמודדות הארוך והמתיש והמשיך כפרויקט שלם המגויס בימים אלה עבור אריאל.
כיום המטרה שלהם היא לגייס סכום כסף שיספיק לכסות את עלויות הטיפול באריאל ואת עלויות הברור הרפואי המקיף שעליה לעבור (שחלקו מתבצע בחו``ל) בכדי לבדוק האם ניתן לנתחה ולשפר בכך את איכות חייה.
חייבים לעזור לאריאל לפני שיהיה מאוחר מדיי.
אנחנו מודים מראש לכל מי שיעזור לקידום העניין הזה ולרכוש את הדיסק בכתובת הבאה:
http://www.localsale.co.il/product.asp?productid=2941&CatCode=193
לכתבת וידאו מאתר Nrg :
http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=410&ar=714228&ak=null

לפרטים נוספים ניתן לפנות לתמיר ולימור אקטע במייל הבא:akta@012.net.il
או בפלאפונים הבאים: 050-8758254/3.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י