צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוז הוא החיים

בלוז בשמונה תיבות, בלוז בשתים-עשרה. בלוז מטקסס, לואיזיאנה, מיסיסיפי או שיקאגו
גיטרה, מפוחית, בס, תופים. אולי פסנתר, או כלי נשיפה. העיקר הנשמה.
לפני 14 שנים. 18 בינואר 2010 בשעה 17:03

אני טובל את היד בכוס מים קרים שהוכנה מבעוד מועד ומזה מים על ישבנה, טיפה אחת בכל פעם. טיפת המים הראשונה גורמת לה לצרוח. השניה והבאות אחריה לרעוד קצת. אני מפשיל לה את התחתונים (מה שכרוך בחילוץ החוט מבין פלחי העכוז) ומחליק שלש טיפות מחיבור של הישבן והגב התחתון ובמורד הישבן. הרגשתי איך גופה מתקשח ורועד, החזרתי את התחתונים למקום והוריתי לה לרדת לרצפה. הושבתי אותה על הרצפה, על הברכיים כשהן מפוסקות,הישבן על העקבים והוריתי לה לשים את הידיים מאחרי הראש. נתתי לה לשבת כך כעשר דקות וכשחזרתי, מתגנב כחתול, היה בידי מגלב קטן. שנים עשר זנבות עור, לא ארוכים ורכים מאוד. יותר צעצוע ממשהו שיכול להכאיב באמת. הצלפה ראשונה לרוחב הגב. היא צרחה ונאנחה. היא הרימה את הישבן מהעקבים בניסון לקום.
"ניסית לקום?" שאלתי (הצלפה) "לא" היא עונה. (הצלפה) "לרגע היה נדמה לי שהרמת את הישבן" (הצלפה) אני מורה לה לחזור על כל מילה שאני אומר,ובין מילה למילה מצליף בה לרוחב הגב "אני [אני] (הצלפה] עושה [עושה] (הצלפה) וכו' -
אני עושה רק מה שהאדון מורה לי. רק מה שהאדון מורה לי. אני לא עושה כלום בלי רשות.
אני מורה לה לקום על רגליה והיא משחררת את הידים מאחורי הראש ונעזרת בהן כדי לקום. שוב מושיב אותה על הרצפה,שוב מצליף. "לא אמרתי לך לשחרר את הידים, אמרתי לך לקום"
שוב המשפט מלווה בהצלפות כמו קודם (אני עושה רק מה וכו') ושוב הוריתי לה לקום. הפעם היא קמה עם הידים שלובות מאחורי הראש.
מעמיד אותה שוב בתנוחת לחץ, הפעם עם הידיים מאחורי הראש, ומשאיר אותה כך למשך כחצי שעה. אחרי חצי שעה הצלפתי בה על החזה, די בעדינות, וראיתי שהיא נושכת שפתיים. אחרי כמה הצלפות הבאתי את המעיל הארוך שלה ואת הסנדלים. הלבשתי אותה ואמרתי לה לבוא איתי. חזרנו אל האוטו ונסענו לעבר חורשה קטנה. הגענו לחורשה ושאלתי אותה (היא, כמובן, לא ידעה איפה אנחנו) אם היא צריכה לשירותים. היא הנהנה בחיוך נבוך. הסרתי לה את כיסוי העיניים, נתתי לה שקית וגליל ניר טואלט, והולכתי אותה, ברצועה בחורשה. הגענו לפינה נסתרת ונוחה ואמרתי לה "או קי, כאן זה המקום , עשי מה שאת צריכה". היא הסתכלה עלי במבט ספקני אבל הבעת פני, ככל הנראה, הבהירה לה את רצינות כוונותי. היא הפשילה את המעיל ואת התחתונים והשקתה את העץ שבצילו היינו. כשהיא סיימה חזרנו לאוטו, כיסיתי לה את העיניים וחזרנו אל הבית.
כשהגענו הוריתי לה להסיר את המעיל ואת הסנדלים ולהמתין לי בסלון. חזרתי אחרי כחמש דקות וראיתי שהיא שוכבת על השטיח ונוגעת בעצמה.
"מה את חושבת שאת עושה?" היא הפסיקה והתיישבה בישיבה מזרחית, ואמרה לי שהיא מאוד מחורמנת ושהיא מצטערת אבל היא חייבת. שאלתי אותה אם היא רוצה להפסיק וללכת הביתה. היא נדה בראשה לשלילה. החזרתי אותה לתנוחת לחץ- הפעם בכריעה מעל העקבים אם הידיים מאחורי הראש. שוב חזר המגלב ושוב חזר הטקס בו אני מפרק משפט למילים, היא חוזרת עליהן ומקבלת הצלפה בין מילה למילה.
השארתי אותה בתנוחה לעוד כמה דקות וכשראיתי שהרגלים שלה רועדות הזרתי אותה לזחילה על ארבעותיה- והולכתי אותה לחדר השינה. הוריתי לה לעלות על המיטה וכשהיא סיימה לטפס עליה היא נשכבה על המיטה והתחילה להתייפח.
הבאתי את הבגדים שלה הסרתי ממנה את כיסוי העיניים ואמרתי לה "או קי. לכי להתרחץ, יש מגבות בארון באמבטיה. התרחצי, התקלחי אם בא לך, התלבשי וחזרי למטבח. אני ממתין שם.
כשהיא חזרה מהמקלחת, אני כבר הייתי באמצע כוס הקפה שלי. היא הכינה אחת גם לעצמה.
"ברור לך למה סיימתי את התרגיל, נכון?" שאלתי. היא הנהנה.
א: (אני) כמה זמן היית פה, לדעתך?
ה: (היא) לפחות חצי יום, אולי אפילו ארבע עשרה שעות.
א: פחות משש שעות.
ה: וואו. לא להאמין.
א: מה היה לך הכי קשה?
ה: להשתין לידך בחורשה. הרגשתי כמו כלבה שמוציאים אותה לטיול.
א: לא מפתיע במיוחד. מה עודהיה לך קשה?
ה: להתוודות בפניך על הבגידה. חוץ מהחבר של החבר אף אחד לא ידע על זה.
א: ולמה סיפרת?
ה: הרגשתי שאני לא יכולה להסתיר ממך כלום. הרגשתי שאני רוצה לספר לך את זה.
א: ומה שבר אותך?
ה: לא נשברתי
א: שכבת על המיטה ובכית.
ה: הבנתי שאם נמשיך אני לא אוכל לחזור לחיים רגילים. זה שאב אותי פנימה.
א: והבנת שאת לא באמת רוצה את זה?
ה: הבנתי שאני רוצה את זה יותר מדי. זה היה ממש מפחיד. הייתי מגורה כמו שלא הייתי מגורה בחיים. רציתי שתעשה בי כל העולה על רוחך, רציתי לברוח ולהישאר.
א: זה מה שחשבת שיקרה?
ה: לא. חשבתי שזה יהיה כמו זיון- אבל עם כאב
א: יותר מדי אנשים חושבים כך.
שתינו בשתיקה ואחרי כעשרים דקות אמרתי לה שאחזיר אותה אל בית הקפה. שוב כיסיתי לה את העיניים, שוב נסעתי בסיבובים, והחזרתי אותה אל בית הקפה.
נפרדנו לשלום ורגע לפני שירדתי מהאוטו ונעלמתי אל תוך החשכה היא אמרה, "תודה. זה היה שיעור מאלף. אני שמחה שעצרת את זה בזמן."
לא אמרתי כלום, החלקתי החוצה מן המכונית והלכתי בצעד מהיר ונחוש אל בין הצללים.

סוג של אפילוג:
אחרי שלשה ימים קיבלתי מייל מהידידה. היא אמרה לי שהבחורה הנ"ל באה אליה, חיבקה אותה וביקשה לישון איתה. בלי סקס, רק לישון. בבוקר היא הודתה גם לה על השידוך. היא אמרה לה שהיא צריכה לחשוב מחדש על החיים שלה- ושהיא החליטה לטוס לאחיה בטורונטו- כדי להתנתק מהכל.
בסיום המייל היא שאלה "מה עשית לה?" "סיפור ארוך", עניתי.
הנה, באיחור ניכר, התשובה.

הערה לסיום
לכל החרמנים שחיכו לתאורי סקס גראפיים, עמכם הסליחה. יש מספיק אתרים שיכולים לספק לכם את היצר.
הערה שניה ואחרונה
המפגש התרחש לפני כמה וכמה שנים. העליתי אותו לרשת דווקא עכשיו כי עשיתי סדר בחפצים שלי- ומצאתי את המחברת שבה היה תיאור של המפגש. חשבתי שהוא עשוי לעניין את חלק מהפוקדים את האתר.

לפני 14 שנים. 17 בינואר 2010 בשעה 6:45

"או קי" אני אומר לה, "אנחנו מתחילים. קודם כל אני רוצה שתחתשבי קצת."
אני מעמיד אותה בתנוחת לחץ. הרגליים מפוסקות מעט יותר מרוחב הכתפיים, הברכיים כפופות, כפות הידיים צמודות בגובה החזה כשהמרפקים בתשעים מעלות. "לא לזוז" אני מורה לה. מרכיב לה אזניות שחוברות לרדיו- על תדר שמספר רעשים סטאטיים- סוג של רעש לבן. שני חושים (ראיה ושמיעה) מנוטרלים. אני הולך לענייני וחוזר מדי פעם רק לוודא שהיא לא זזה. אם התנוחה השתנתה ולו במעט אני מחזיר אותה למצב המקורי בתקיפות. בכל פעם שאני נוגע בה היא נרתעת- שהרי היא לא יודעת מתי אני לידה. אחרי כשעה וחצי אני מזהה דמעות מבצבות מבעד לכיסוי העיניים. הידיים והרגליים רועדות מעט. המתנתי רבע שעה נוספת והסרתי ממנה את האוזניות. הוריתי לה לרדת על ארבעותיה וענדתי לה קולר. חיברתי לו רצועה והולכתי אותה אל חדר השינה. הוריתי לה לעלות על המיטה. היא הזדקפה והניחה ברך על המיטה. משכתי בחזקה ברצועה והוריתי לה לחזור לריצפה. "אני לא זוכר שהרשתי לך לעמוד, עלי על המיטה כך". היא טיפסה על המיטה ונשארה על ארבעותיה. "יופי, עכשיו, ידיים פשוטות לפנים, ראש בין הידיים, ישבן מתוח לאחור". היא מבצעת ואני מתייצב מאחוריה, מפשיל לה את החצאית ומפליק לה בישבן. "זה כי עמדת בלי רשות" (ספאנק) "את לא מבצעת דבר ללא רשות" (ספאנק) "את עושה כל מה שני אומר" (ספאנק) ורק את מה שאני אומר" (ספאנק) "ברור"? היא מהנהנת. אני מנתק את הרצועה ומורה לה להוריד את החולצה. את החצאית אני מוריד בעצמי. אני משכיב אותה על המיטה, מפסק את רגליה וקושר אותן לפינות המיטה. את הידיים אני קושר לפינות הנגדיות. תנוחת הכוכב החביבה. מחזיר לה את האזניות וחוזר לענייני. באינטרוואלים לא קבועים אני פוקד אותה, מוודא שהיא לא ישנה, מפליק לה עם הציפורן על אחת הפטמות, מסיר את סנדליה, מדגדג לה את כפות הרגליים או מלטף לה את השיער. אחרי כשלשת רבעי השעה אני מתיר אותה, מחבר את הרצועה ומורה לה לרדת מן המיטה. הפעם היא יורדת כמו שצריך- ואני מוליך אותה אל הסלון. בסלון אני מורה לה לעלות על הספה- מתיישב בעצמי ומורה לה להניח את ראשה על ירכי.
"איך את מרגישה?" אני שואל "בסדר,מבולבלת, הגוף שלי כואב, ואני עדיין מפחדת, אבל בסדר".
"כמה זמן עבר מאז שהגענו לכאן?" אני שואל והיא משיבה שלדעתה עברו כשש שעות.
"ואת רוצה להמשיך?" "כן, בבקשה". היא עונה.
אני מלטף את שיערה ברכות ואומר לה "אני הולך לשאול אותך שאלות אישיות עכשיו. אני רוצה שתעני לי בכנות." היא מהנהנת ואני מושך אותה מעלי עד שהישבן שלה נמצא מעל ירך ימין שלי.
א (אני): למה את כאן?
ה (היא): כי אני רוצה לחוות הכל
א: עם כמה גברים שכבת עד היום?
ה: שישה
(שישה ספאנקים חזקים, אחד לכל גבר, היא סופרת בקול רם)
א: עם כמה נשים היית עד היום
ה: שלש
(שלשה ספאנקים חזקים, היא סופרת בקול רם)
א: על מה את מתחרטת?
ה: בגדתי בחבר שלי עם חבר שלו כשהוא היה בצבא
א: כמה פעמים?
ה: (אחרי התמהמהות) שתים עשרה פעמים
(שנים עשר ספאנקים חזקים, היא סופרת בקול רם)
א: האם החבר שלך יודע מזה?
ה: לא.
א: האם את מרגישה שמקומך למטה, שאת ראויה לעונש?
ה: לא. כן, לא, לא בדיוק. אני מאוד מצטערת על מה שעשיתי.
א: בת כמה היית?
ה: שבע עשרה
(שבעה עשר ספאנקים, היא סופרת בקול רם)
הישבן שלה אדום למדי, והיא נרעדת למגע הקל ביותר. צפוי אחרי שלשים ושמונה ספאנקים. וזו לה הפעם הראשונה.
(שוב התעייפתי, המשך יבוא)

לפני 14 שנים. 15 בינואר 2010 בשעה 23:28

מישהי שמצויה בסוד העניינים שלחה לי מייל. "יש לי מישהי להכיר לך, בחורה חמודה, סקרנית וחושבת שהיא בעניין" שלחתי לך בחזרה- "קשרי בינינו".
שלשה ימים אחרי מייל ארוך למדי שראשיתו התנצלות על ההתמהמהות וסופו מספר טלפון.
שיחה קצרה בטלפון והיא אומרת לי "בא ניפגש".
קבענו בבית קפה קטן רחוק יחסית ממקום מגורי. אמרתי לה ללבוש חצאית קצרה, חוטיני, גופיה בלי חזיה ומעיל ארוך.
נפגשנו. בחורה קטנה, נראית ילדה. לבושה כפי שהורתי לה
לחיצת יד מתוחה ונכנסנו לקפה.
שותים. שיחת חולין, מה עושה כל אחד, לימודים וכו'.
אני שואל היא עונה. היא שואלת אני שואל בחזרה. מספר מה שאני רוצה.
מזמין לשנינו יין. כשהיין הגיע שלחתי אותה לשירותים והוריתי לה לחכות לי.
אחרי כמה דקות קמתי והלכתי גם אני לשירותים.
תא גדול, מרווח ונקי. נעלתי את הדלת מבפנים.
"אני מפחדת". היא אומרת. "בצדק, אני עונה. יש ממה לפחד. אבל אין מה לדאוג, מילה שלך- ושנינו הולכים הביתה. נגדיר מסגרת ולא נחרוג ממנה בשום אופן. אם תרגישי לא נח- תגידי". היא מהנהנת ואני אומר לה להתכונן לבדיקה. "בדיקה של מה?" היא שואלת- ואני מסביר לה שאני רוצה לבדוק ד כמה היא ממושמעת. אני מורה לה לעמוד עם הידיים מאחורי הראש. היא מבצעת.
מרים לה את החצאית. ישבן חמוד, חלק, נתון בחוטיני קטן והולם. מעביר את היד על הגב שלה. אין חזיה. אני משבח אותה והיא רועדת. מניח אצבע על המצח שלה ומחליק אותה לאט לאט במורד הפנים,דרך גשר האף אל השפתיים. היא מפשקת את השפתיים ומוצצת לי את האצבע. אני מרחיק את היד ומורה לה להתכופף עם הידיים על הברכיים. מרים את החצאית ומפליק לישבן. "אני לא זוכר שאמרתי לך ללקק לי את האצבע או למצוץ אותה". אני אומר ומפליק בשנית. את לא עושה דבר בלא הוראה. אל תבקשי .(ספאנק) אל תזמי (ספאנק) ואל תנסי לנחש מה יבוא (ספאנק). ברור? היא מהנהנת בראשה ואני מורה לה להזדקף.
יופי.
שוב מחליק אצבע מהמצח למטה, דרך השפתיים אל הסנטר, הצוואר, החזה הבטן ומגיע לקו החגורה, היא רועדת כעלה ואני ממשיך. מעל החצאית במורד האגן ואל תוך החצאית. מגומי התחתונים אל הכוס, שמרגיש לח כבר בשלב זה, וחזרה למעלה.
חזרה אל השולחן ואל היין.
"רוצה להמשיך?" אני שואל והיא מהנהנת.
שותים את היין בשתיקה ואחרי כמה דקות שאלתי אותה "למה את כאן?" היא עונה "כי אמרת לי"
"למה פנית אלי?" אני מקשה. והיא מספרת לי שהיא היתה עם חבר מאז גיל 15. אחרי שמונה שנים הם נפרדו והיא החליטה לנסות דברים חדשים. "הייתי עם אישה, עשיתי סטוץ, הצטרפתי לזוג נשוי, אבל זה לא היה זה, והידידה המשותפת שלנו (האישה שהייתי איתה) שאלה אותי אם אני בעניין- אמרתי לה שכן- אבל אני לא רואה את עצמי נשלטת על ידי אישה".
"ואת רוצה להמשיך?" שאלתי, והיא הנהנה.  
"אנחנו נלך אלי הביתה. מרגע שנכנס אלי הביתה יהיו חוקים ברורים. את הולכת לחוות דברים שטרם חווית. זה לא סטוץ . אני אפילו לא יודע אם יהיה מין, אני לא יודע בדיוק מה יהיה. מה שאני כן יודע זה שמרגע שנגיע אלי הביתה את תהיי ברשותי". היא מהנהת. חיוך מתוח, זעה על המצח ופטמות זקורות דרך הגופיה.
הולכים לאוטו שלה. "אני אנהג" אני מכריז והיא מציתת. היא מתיישבת בכיסא הנוסע ואני מכסה לה את העיניים. היא רועדת כעלה נידף ואנחנו יוצאים לדרך. חלונות סגורים, מוזיקה ואני נוסע בסיבובים, עושה כל מני עיקופים וחיתוכים כדי שלא יהיה סיכוי שתדע איפה אנחנו.
אנחנו מגיעים אלי הביתה. אני מוביל אותה אל הדלת ומכניס אותה פנימה. "מעכשיו אנחנו מתחילים" אני אומר והיא מהנהת.
(אמשיך לכתוב מחר, התעייפתי קצת...)

לפני 17 שנים. 13 בנובמבר 2006 בשעה 22:21

בנות עם שיער קצר עושות לי את זה
הן עושות לי את זה אבל יש בעיה
בהרבה מקרים בנות עם שיער קצר
עושות את זה אחת לשניה

לפני 17 שנים. 8 באוקטובר 2006 בשעה 21:51

בשביל כוס חלב אתה לא צריך פרה
בשביל סתם זיון לא צריך חברה
בשביל כוס מים- אתה לא צריך באר
אבל אם אתה נופל- טוב שיש חבר

בשביל לישון אתה לא חייב מיטה
בשביל טירוף אתה לא צריך שיטה
בשביל להיות לבד אתה לא צריך חברה
אבל בשביל להגיע אתה חייב מטרה

וכמו כולם אתה רוצה משכורת, גדולה
וראש פטור מדאגות
וכמו מתאגרף אתה עומד בזירה
וסופג את המכות

ולמרות שבשביל ביחד- צריך לפחות עוד אחד
בשביל לחוש בדידות- אתה לא צריך להיות לבד
בשביל הכסף- אתה צריך לעבוד
אבל כדי ליפול- אתה לא צריך למעוד.

לפני 17 שנים. 5 באוקטובר 2006 בשעה 23:17

כל בוקר אני קם והולך לעבודה,
חוזר בלילה מאוחר
כל בוקר אני קם והולך לעבודה,
חוזר כשכבר מחר

עובד בשביל ביטוח לאומי, מס הכנסה ובנק
עובד בשביל קופת חולים, העירייה ורק
ורק לי לא נשאר דבר מכל עמל היום
לא נשאר דבר מלבד שברו של החלום

וכולם כולם רוצים ממני כסף כל הזמן
לוקחים ממני באשראי, לוקחים במזומן
ומשמינים על חשבוני צוברים ממון והון
וכל יום נוסף עוד חוב על החשבון

וכל בוקר אני קם והולך לעבודה,
חוזר בלילה מאוחר
כל בוקר אני קם והולך לעבודה
וחוזר ככבר מחר

שאלות לדיון:

אז מה הפלא שאני מחפש להיות השולט, להיות למעלה?
מתי בתוך כל העבודה- יהיה לי זמן לזה?
הממממ....

לפני 17 שנים. 25 בספטמבר 2006 בשעה 20:22

- תגידי, ההיא עוד עם ההוא?
- לא יודעת, למה מה יש לך מהם?
- לא יודע, אבל אם היא לא עם ההוא אולי היא תוכל להיות איתי
- מה יש לך ממנה?
- בינתיים כלום, נקווה שיהיה
- לא נמאס לך ממנה?
- לא היה לי ממנה מספיק
- אתה עוד חושב עליה?
-מאז שראיתי אותה עם ההוא
- אז תשכח ממנה
- ואז מה?
-ואז תפגוש אותה לגמרי במקרה
- ואם לא אשכח אותה כליל?
- אז תצטרך לפגוש אותה בכוונה
- אבל זה אידיוטי, מה, להתקשר אל ההיא ולשאול אותה אם היא עם ההוא?
- אתה רוצה שאני אשאל אותה?
- אל תשאלי אותה, זה יהיה מביך
- וככה זה לא?
-ככה זה מביך רק אותי, לא את שנינו
- שלשתינו
- נכון
- אם תפסיק לחשוב על ההיא אולי יקרו בדרכך אחרות (היי חואן פקח עיניך, אתה עוד תיפול לתהום)
- את רומזת?
- לא
- לא?
- לא!
- בסדר
- למסור לה ד"ש?
- לא, תודה
- אז מה עכשיו?
- קפה
- בירה
- וויסקי
- עזוב, אני הולכת לישון
- לילה שקט עובר על כוחותינו בסואץ
- ומתנמנמת הדובה
- והיא עוד עונה לשם תקוה
- תתארו לכם

לפני 17 שנים. 24 בספטמבר 2006 בשעה 14:11

אני רוצה שתשפיל אותי, שתעשה אותי קטנה
שתהפוך אותי לבובה, לשפחה ומשתנה
שתזיין אותי חזק חזק מכל הכיוונים
שתקשור אותי, תכה אותי ותתן בי סימנים

אם את הכל את אוהבת והכל כבר ניסית
אם אין לך גבולות אז מה התכלית?
הכל בנאלי, הכל רגיל, הכל סתם מיותר
לפני שזה התחיל זה כבר נגמר

אני רוצה שתעשה בי כל מה שתרצה
שתכעס עלי ואחר כך תתרצה
אבל יש דברים שאני לא עושה
אוראלי,אנאלי, פאנלים וכביסה

אז איך אוכל לעשות בך כרצוני
את לא רואה שזה קצת לא רציני
את רוצה קשר ונילי בלא שום תוספות
את רוצה להרגיש שרמוטה ולשמור על הכבוד

* סיכום של שיחות בICQ עם בנות שכתבו שהן בעניין.