לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוז הוא החיים

בלוז בשמונה תיבות, בלוז בשתים-עשרה. בלוז מטקסס, לואיזיאנה, מיסיסיפי או שיקאגו
גיטרה, מפוחית, בס, תופים. אולי פסנתר, או כלי נשיפה. העיקר הנשמה.
לפני 14 שנים. 15 בינואר 2010 בשעה 23:28

מישהי שמצויה בסוד העניינים שלחה לי מייל. "יש לי מישהי להכיר לך, בחורה חמודה, סקרנית וחושבת שהיא בעניין" שלחתי לך בחזרה- "קשרי בינינו".
שלשה ימים אחרי מייל ארוך למדי שראשיתו התנצלות על ההתמהמהות וסופו מספר טלפון.
שיחה קצרה בטלפון והיא אומרת לי "בא ניפגש".
קבענו בבית קפה קטן רחוק יחסית ממקום מגורי. אמרתי לה ללבוש חצאית קצרה, חוטיני, גופיה בלי חזיה ומעיל ארוך.
נפגשנו. בחורה קטנה, נראית ילדה. לבושה כפי שהורתי לה
לחיצת יד מתוחה ונכנסנו לקפה.
שותים. שיחת חולין, מה עושה כל אחד, לימודים וכו'.
אני שואל היא עונה. היא שואלת אני שואל בחזרה. מספר מה שאני רוצה.
מזמין לשנינו יין. כשהיין הגיע שלחתי אותה לשירותים והוריתי לה לחכות לי.
אחרי כמה דקות קמתי והלכתי גם אני לשירותים.
תא גדול, מרווח ונקי. נעלתי את הדלת מבפנים.
"אני מפחדת". היא אומרת. "בצדק, אני עונה. יש ממה לפחד. אבל אין מה לדאוג, מילה שלך- ושנינו הולכים הביתה. נגדיר מסגרת ולא נחרוג ממנה בשום אופן. אם תרגישי לא נח- תגידי". היא מהנהנת ואני אומר לה להתכונן לבדיקה. "בדיקה של מה?" היא שואלת- ואני מסביר לה שאני רוצה לבדוק ד כמה היא ממושמעת. אני מורה לה לעמוד עם הידיים מאחורי הראש. היא מבצעת.
מרים לה את החצאית. ישבן חמוד, חלק, נתון בחוטיני קטן והולם. מעביר את היד על הגב שלה. אין חזיה. אני משבח אותה והיא רועדת. מניח אצבע על המצח שלה ומחליק אותה לאט לאט במורד הפנים,דרך גשר האף אל השפתיים. היא מפשקת את השפתיים ומוצצת לי את האצבע. אני מרחיק את היד ומורה לה להתכופף עם הידיים על הברכיים. מרים את החצאית ומפליק לישבן. "אני לא זוכר שאמרתי לך ללקק לי את האצבע או למצוץ אותה". אני אומר ומפליק בשנית. את לא עושה דבר בלא הוראה. אל תבקשי .(ספאנק) אל תזמי (ספאנק) ואל תנסי לנחש מה יבוא (ספאנק). ברור? היא מהנהנת בראשה ואני מורה לה להזדקף.
יופי.
שוב מחליק אצבע מהמצח למטה, דרך השפתיים אל הסנטר, הצוואר, החזה הבטן ומגיע לקו החגורה, היא רועדת כעלה ואני ממשיך. מעל החצאית במורד האגן ואל תוך החצאית. מגומי התחתונים אל הכוס, שמרגיש לח כבר בשלב זה, וחזרה למעלה.
חזרה אל השולחן ואל היין.
"רוצה להמשיך?" אני שואל והיא מהנהנת.
שותים את היין בשתיקה ואחרי כמה דקות שאלתי אותה "למה את כאן?" היא עונה "כי אמרת לי"
"למה פנית אלי?" אני מקשה. והיא מספרת לי שהיא היתה עם חבר מאז גיל 15. אחרי שמונה שנים הם נפרדו והיא החליטה לנסות דברים חדשים. "הייתי עם אישה, עשיתי סטוץ, הצטרפתי לזוג נשוי, אבל זה לא היה זה, והידידה המשותפת שלנו (האישה שהייתי איתה) שאלה אותי אם אני בעניין- אמרתי לה שכן- אבל אני לא רואה את עצמי נשלטת על ידי אישה".
"ואת רוצה להמשיך?" שאלתי, והיא הנהנה.  
"אנחנו נלך אלי הביתה. מרגע שנכנס אלי הביתה יהיו חוקים ברורים. את הולכת לחוות דברים שטרם חווית. זה לא סטוץ . אני אפילו לא יודע אם יהיה מין, אני לא יודע בדיוק מה יהיה. מה שאני כן יודע זה שמרגע שנגיע אלי הביתה את תהיי ברשותי". היא מהנהת. חיוך מתוח, זעה על המצח ופטמות זקורות דרך הגופיה.
הולכים לאוטו שלה. "אני אנהג" אני מכריז והיא מציתת. היא מתיישבת בכיסא הנוסע ואני מכסה לה את העיניים. היא רועדת כעלה נידף ואנחנו יוצאים לדרך. חלונות סגורים, מוזיקה ואני נוסע בסיבובים, עושה כל מני עיקופים וחיתוכים כדי שלא יהיה סיכוי שתדע איפה אנחנו.
אנחנו מגיעים אלי הביתה. אני מוביל אותה אל הדלת ומכניס אותה פנימה. "מעכשיו אנחנו מתחילים" אני אומר והיא מהנהת.
(אמשיך לכתוב מחר, התעייפתי קצת...)

האזוקים - מאוד עושה חשק ל....
מחכה בסקרנות :-)
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י