לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 16 שנים. 30 באוקטובר 2007 בשעה 14:44

איך זה תמיד שאני לובשת משהו בהיר, שאני אוהבת, נקי מהכביסה הוא מתלכלך?
המכנס הכי נח שלי, שגם ככה חיכה זמן רב לכביסה כי לא היו לי מספיק לבנים, סופסוף כובס ונלבש ואיך התעלמתי מהדבר ההגיוני ביותר - שמזרקת שוקולד תלכלך אותו.
לא פלא שהגיסים שלי נוהגים להתערב על כמה זמן אני אלכלך את הבגד...

עכשיו אני כבר בבית לובשת סמרטוטים אחרי בוקר כייפי וספונטני למדי עם חברתי הד"ר ברננים.
את הרפת נטשתי אתמול ב2 בלילה, פחדתי ללכת לישון שאני לא מוטשת מעייפות פן אתגעגע לאושאוש. פתחתי טלויזיה, אוננתי ובמקום לשמוע את הנחירות האהובות שלו שמעתי את החרחורים המעצבנים שלי עצמי. ב9 בבוקר היא העירה אותי וטוב שכך. לא התראינו המון זמן כי היא בילתה ירח דבש ארוך באוסטרליה וישר קפצה לתורנויות המתישות בביה"ח.
זו היתה הזדמנות נפלאה להתעדכן, להתקשקש ולהתרענן (מלשון רננים כמובן).

ברמי לי סופסוף מצאתי ג'ינס כהה וניפרדתי מכמה ג'ובות רציניות.
עוד מספר פרוטות הלכו על גרבי פרה, שביבי סבון לארון ושטויות בחנות האיפור הזול.
ידעתי שזה מה שיקרה שהצעתי לה להיכנס לשם כדי לחפש סרט לשיער שחשקה בו.
אספתי לי מברשת איפור, צללית כתומה מזעזעת כי בבוקר שלבשתי כתום לא היה לי עם מה להתאפר כראוי, קליפסים לשיער, ריח לאמבטיה ומברשת פודרה שתודה לאל שהמוכרת השוויצה בה שהיא עושה נצנצים מדהימים אז ויתרתי עליה. אני מנצנצת מספיק בלי עזרים.

ישבנו בבית קפה, בופה בראנץ', הצלחות התמלאו עוד ועוד וכבר התפוצצנו, גם מאוכל וגם מצחוק.
שתהיה בריאה היא והסיפורים שלה. מרוב שצחקתי פוקסי התחיל לעשות לי סלטות בבטן.
אמרתי לה שהיא חיבת לכתוב לי לבלוג - כאלו סיפורים מוזרים על הבעל המג'נון שלה שזה פשוט קומדיה דל ארטה.
היא טוענת שכל פעם שחוזרת מתורנות היא מוצאת אותו עם שיגעון חדש שעלה לא מעט כסף.
יש להם תוכית מדברת שהתוכי שאמור היה להכניס אותה להריון (רופאה רופאה אבל בטוחה שתוכים נכנסים להריון...) לא ביצע את מלאכתו נאמנה ולכן הבעלול המג'נון שלה החליט להחליפו תמורת אקווריום בגודל של מיטת נוער. כולה הם גרים באיזו דירת 3 חדרים ישנה בחולון אבל כלוב פנטהאוז לתוכית ואקווריום ענקי יש, כי זה היה ממש "מציאה".
אחרי שהאדון הנכבד החליט למלאו במים מלוחים, אחרי שהם זנבו סלעים מחוף הים, אחרי שרכש דגי נימו חמודים הוא גילה שהאקווריום על סף קריסה.
חיש קל רוקן את האקווריום באמצעות צינור שהזרים מי מלח על הדשא בחצר (שכמובן קמל), שם את הדגים באקווריום שהביא מהמחסן ואת הסלעים המסריחים עם המים המבואשים שם בדלי בצד.

חודש ימים היא מתחננת אליו שיעיף את הסלעים המסריחים. הוא נזכר לעשות זאת רק שעה לפני הטיסה שלהם לאוסטרליה... ועוד איפה?! במקלחת!
כשחזרו לארץ אבא שלו אומר להם: "אל תשאלו מה קרה! התפוצץ לכם צינור ביוב באמבטיה אבל תמורת 500 ש"ח האינסטלטור תיקן את זה!" הם העדיפו לא לספר לו את האמת...

וזו רק אנקדוטה אחת מיני רבות. כמעט השתנתי במכנסיים תוך כדי סיפור ובאמת לא היה לי כבר נעים - כל שניה הרצתי אותה לשירותים בקניון. פוקסי כנראה אוהב להתמקם לי ישר על השלפוחית.
חוץ מזה אוש חיפש אותי בתירוץ וכעס שאני לא עונה לו. בחיים לא סיננתי אותו פשוט לא שמעתי 😒
כמו שחשבתי - צה"ל קמצן ואת 24 ימי המילואים הוא חותך לשניים.
אבל לאוש לא בא ללכת לעבודה אז הצליח לשכנע אותם לעשות את כל התקופה ולקבל 2 חופשות מרוכזות. אחת סופ"ש במיוחד לתחילת קורס ההכנה ללידה שלנו ואת השניה מתישהו באמצע השבוע כדי שנתחיל להתארגן עם החדר של פוקסי.

זהו פחות או יותר.
עכשיו אני מתכוננת לשעות שריצה בכלוב.
את ניקיון הבית שוב אדחה, עצלנית שכמותי (בטח הוא יחזור מהמילואים, יקרא את הבלוג ויצקצק בלשונו. מה?! עבדתי נורא קשה היום! 😄 )


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י