לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 15 שנים. 9 באוגוסט 2008 בשעה 20:14

עוד סופ"ש עמוס עבר על כוחותינו והפעם הילדון ישן גם בחמישי וגם בשישי אצל הוריי.
בואנה, אפשר לחשוב שאנחנו הורים מזניחנים... אבל זה לא באמת ככה פשוט היו תוכניות לשישי ובחמישי שבאנו אליהם לקראת ערב הילד פשוט נרדם וכאב הלב להעביר אותו לסלקל. היה הכי פשוט וקל להשאיר אותו שם ולקחת אותו בבוקר לבריכה (הוא היה פשוט מקסים! נהנה ולא בכה בכלל גם אחרי 3 הצללות!). אחרי הבריכה החזרנו אותו להוריי ונסענו לקנות נעלי ספורט. קניתי זוג שאני נאלצת לנעול בחום הזה בגלל הפאקינג דורבן. כמה חבל שלדורבן זה אולי נח אבל הפלטפוס שלי צועק הצילו. שונאת נעלי ספורט! הן חונקות אותי אבל אין ברירה 😒

חזרנו להוריי וזו כבר ממש היתה התנחלות. אכלנו צוהריים וצפינו בטקס המרשים של הסינים עד שהתעיפתי וחזרנו הביתה כדי שאשן לפני היציאה. אוש שיחק מקס פיין.
ב9 נסענו לפאב-מסעדה-דאנס בר ונילי בת"א והיה לי נורא מוזר וקצת מאכזב. זו היתה יומולדת לחברה שלי וכמעט כל החבר'ה היו אך הבכיינים החננות הללו נטשו מזה מוקדם. העיקר הם טוענים שצריך לצאת ולשתות ולרקוד אבל כשסופסוף יש הזדמנות הם מחמיצים אותה וחוזרים מהר הביתה כדי להחליף את הבייביסיטר. פשוט חננות. אז מה כבר נותר לנו לעשות? רקדנו 2-3 שירים, ריירתי על הברמן שהיה פשוט אל נורדי, ריחרחתי את האויר שעשה לי חשק למסיבות וחשתי החמצה. החמצה שאי אפשר לבלות כמו שצריך עם הונילים וגעגוע עז למסיבות של הקהילה.
יותר מידי וניל עשה לי בררר. הרבה כוסיות שזה כבר מוזר P-:, לא כולם בשחור ואין ערך מוסף, אין מיניות באויר והנורא מכל אין תחושה של מסיבת כיתה בה כולם מכירים את כולם אז נחשו מה -
אוש הבטיח לי שביום חמישי נצא למסיבה של אייר ונחגוג לי מומולדתתתתתתתתתתתתתתתת!
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
שוברת את הראש מה ללבוש .
בכלל הולך להיות שבוע כייפי, בלימודים יש את המרצה המענין + סיור, בחמישי ברית ומסיבה, מחר אוש בחופש בגלל 9 באב, בשלישי המומולדת שלי והיד עוד נטויה!
אבל לא סיימתי את עלילותינו בסופ"ש :

חזרנו לא מאוחר ופתחנו טלויזיה. שודר איזה סרט לא SSC על פמדום ואוש התחיל לנחור.
לקחתי את הויברטור וביצעתי בו את זממי (חחח עכשיו שאני קוראת את זה זה נשמע מצחיק, הכוונה כמובן לוויב ולא לאוש הישן שהיה רוצח אותי אם הייתי מנסה לעשות לו משהו איתו 😄 )
בבוקר נסענו עם זוג חברים לפיז די שלוח לאכול ארוחת בוקר תחת לגפנים. נושי היה מקסים וישן מרבית הדרך (זו היתה הנסיעה הכי ארוכה שלנו איתו).
הרגשתי צורך לאוורר את החייך במעט גלידה מעולה כי ארוחת הבוקר לא היתה כזו שוס אז קפצנו לגלידריה האהובה עלי מתחת לבית של ונוס והשווצנו עם הנוש. הוא הריח מצויין (עד עכשיו הניחוח עולה באפי, גלה לי תסוד?) ואפילו ביקרנו לראשונה בביתה החדש של הבלונדה. חיבת לציין שנושי התלהב מאוד מהשיער שלה 😄
וזהו פחות או יותר.
כמובן ששוב חזרנו להוריי ושרצנו שם עד עכשיו כולל המשפחה של אוש.
בייביסיטר לחמישי ולשישי הבא עוד לא סגור לנו. מה שבטוח שמההורים שלי כבר ממש לא נעים לי לבקש...

אופק קסומה - איזה גלידריה יש מתחת לבית של ונוס ואיך זה שאין לי מושג על מה את מדברת? אולי לשם אני אסע?
לפני 15 שנים
אושה{אוש} - אין שם פירות טריים אבל יש אחלה גלידות פירות ואחלה גלידות בכלל
לפני 15 שנים
תהום - אין מה לעשות המשיכה לבלונד מגיעה להם עוד ביונקות.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י