ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 15 שנים. 11 בדצמבר 2008 בשעה 20:14

אני יודעת שהבטחתי לעצמי לכתוב רק כאשר יש לי משהו לאמר ולא סתם כשמתחשק לי לתאר את קורותיהם של האושונים אבל היה היום כזה יום מקסים שחשקה נפשי במזכרת.

ב8 ורבע איכשהו קמנו, בטח מבכי ולא זכרנו שהשעון צילצל. היות וגם ככה אוש אמור היה היום לצאת מוקדם בגלל השקיפות, הוא ויתר לגמרי על יום עבודה משמים ונשאר איתנו בבית.
מוחו הדגול נזכר בשובר לארוחת בוקר, מזכרת אחרונה משממדוקס שקיבלתי ליום הולדת 29 ושבאה אל תוקפה בסוף חודש זה. החלטנו לנצל את הזדמנות הפז ושמנו פעמנו לבית הקפה שבפארק כפ"ס החדש והיפה. ארוחת בוקר פשוטה ביותר שטעמה היה כארוחת מלכים נדירה.
ככה זה שעידן ןעידנים לא התפנקנו לנו ככה. נושי ישב יפה בכיסא הגבוה וזלל ציפורים (פירורי לחם עם חמאה/ריבה).
אחרי האוכל שמנו אותו בנדנדה והצחוק שלו התגלגל יותר ויותר ככל שנתנו לו תנופה חזקה יותר. בעגלה הוא כבר נירדם ונהנו לנו שנינו בטיול רומנטי ברחבי הפארק תוך כדי ויכוח סוער על רוחות השמיים. אני טענתי שההרים מולנו הם מזרח והוא דווקא דרום. לא ברורה האמת עד עצם היום הזה.

נסענו לירקונים שם השתמשנו בשובר בצומת ספרים ורכשנו 4 במאה + 1 ב25. לעת זיקנה התחלתי לקרוא ספרים. זה קורה לי אחת לכמה שנים, במיוחד שניגמר מלאי הסודוקו..
בטויז אר אס רצינו לרכוש מתנת יומולדת לילדון שהוזמנו למסיבתו שבוע הבא ולא מצאנו כלום.
כל רובוט או מכונית דמיקולו עולים לפחות כמעט 80 שקל. דחינו את התענוג.
במחלקת הברביות נדהמתי שברטס עדין על המדפים וגם שהברביות היום הן לא הברביות של פעם.
או שהן נסיכות מהאגדות או בחורות פשוטות מראה. איפה שמלות הנשף סטייל דיינסטי?!

בבית ניסיתי לנוח והתקשתי. אני מרגישה מאד לא טוב היום ומדרדר אבל המצב רוח מרומם וזה מה שחשוב. בת"א איבדנו 400 שקל ב20 דקות וקיבלנו בתמורה תמונה של חייזר או חייזרית קטנה.
עוד חודש אולי נדע יותר.
אוש פינטז לו לנצל את המצב ולחגוג בסרט טוב. דבר שלא עשינו בסוף אבל שגרם לנו להיזכר בקושי מה היה הסרט האחרון שראינו בקולנוע (כנראה מלחמת העולמות) ולהצטער שאנחנו לא זוכים לתענוג הזה תדיר. אולי בעוד סופ"ש או שניים או שלוש. לא ידוע לי על סרט טוב. לכם?

אצל הוריי התענגנו מארוחת ערב משובחת עם הבייגלה הירושלמי שאני כל כך אוהבת ועוד גנבתי הביתה. הנוש משעשע כתמיד ומחר יום חדש. חיבת לסדר ולנקות ולאפות עוגה. הזמנו זוג חברים כי באמת אי אפשר להיות נזירים לאורך זמן.

אה ועוד משהו. סיימתי את הקורס השבוע.
הללויה!

BaL BaL​(אחרת) - אני לא מבינה ! כל פעם בסיפורים ה..... שלך את שוכחת לחלוטין שכל זה לא היה מתקיים ללא השמרטפית והדודה הכי מושלמת בעולם...
אני מבקשת תיזכור פעם הבאה!

באמת הללויה שסיימנו את הקורס!
לפני 15 שנים
אושה{אוש} - הללויה שיש לי אחות כזאת!
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י