צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 7 שנים. 19 בספטמבר 2016 בשעה 7:25

היתרון במשחקים עם אחרים, במידה ולא חווים התקף קינאה מטורף והנפש מתכווצת הוא שזה כמו זריקת מרץ ליחסים. הוא דאג לשלוח אותי בחמישי להרפתקאת היומולדת שלי אהובה ומסופקת. שלרגע לא אשכח איזה אוצר יש לי בבית. ואני לא שכחתי לרגע.

מהרגע שחזרתי לא הפסקנו לעגוב זה על זו.

 

שמפתים ומתפתים זקוקים לעזרים אז הפעם קיבלתי השראה מחברה ורכשתי מספר זוגות תחתוני תחרה צבעוניים. יותר מידי זמן עבר מאז התחדשתי ולמרות שהוא איש של ציצים להישאר אדיש לחלק התחתון שלי הוא לא מסוגל אז שלחתי לו דוגמית...

ועוד כמה... קיבלתי דיק פיק בחזרה :-)

 

בערב לאחר מקלחת לבשתי את הזוג האדום והתאמתי חלק עליון. הוא בחר את הצבע הזה כדי שיתאם לתחת האדום שהולך להיות לי... מה חבל שהבית לא בילדים מנומנמים ואי אפשר להרעיש עם שוטים ועקרבים. “אחרת היית היום צועקת...”

 

מתחשק לו היום לשחק. “תזרמי איתי" אני תמיד זורמת...

משחיל חבלים מתחת למזרון ומורה לי לשכב על המיטה. קושר כל רגל בחבל ועל ידיי אזיקים שנקשרים גם הם. אני ספרד איגל על המיטה ועל עיניי כיסויי עיניים.

מעביר את גלגל הכאב בדרגה מעל נעימים ובוחש עוד קצת בתיק הציוד. מצליף בי קלות עם הספאנקר ועוד דברים טובים.

חברה קנתה לי צעצוע מזמזם חדש והגיע העת לחנוך אותו. הוא מזיז את התחתון, מפעיל ומזיז ומטריף אותי.

אצבע שלו נדחפת פנימה ואני משתגעת. רוצה את הזמזום הזה על הדגדגן שיגמיר אותי.

מנסה לזוז כדי לכוון בדיוק לנקודה הנכונה אבל אני קשורה בלי יכולת אמיתית לשנות את מצבי. הוא נהנה להתעלל בי ומלקק ואז חודל לחלוטין. שם על בפיטמה את מכשיר הואקום ואני מייללת שזה כואב מידי. תגובתו היא לחזק אותו יותר ולהמשיך לענג. “עכשיו כבר לא כואב נכון?”

העונג מסיח את דעתי מהכאב אך אני רוצה עוד. עודדדד

 

מוציא את הציוד הכבד ומהדק על הדגדגן. לוקח לי זמן לגמור, זה לא חדש אבל שאני לבסוף גומרת הוא ממשיך להפעיל עלי את ההיטאצ'י ולא נותן לי לסגור את הרגליים.

לא מסוגלת לעמוד בזה. אני לא מולטי קליטוראלית והגירוי חזק כל כך. אני מתחרפנת והוא לא מרפה. השליטה שלו עלי טוטאלית ואני מתחילה לעוף. חוסר האונים, הכניעה הכפויה מביאות אותי לספייס ואז הוא חודל.

 

הוא מנצל את ההפוגה כדי לצלם אותי כך, לשחרר לי את הרגלים, לחשוף את השד הנוסף ולשים גם עליו את הואקום. המראה של שתי הפטמות מנופחות ועומדות מטריף אותו והוא חודר אלי. ידיי עדין אזוקות אך את כיסוי העיניים הוא מוריד. “תסתכלי עלי שאני מזיין אותך"

דוהר עלי שהתחתונים עוד עלי עד שמחליט בן רגע להוריד אותם מעלי ולתקוע לי את התחרה האדומה בפה.

 

אחרי אני לא יכולה לזוז ולדבר. צריכה זמן התאוששות. מתכרבלת איתו ומרגישה הכי אוהבת ונאהבת.

 

זוג במלכה​(נשלט){עבד} - תקשרי דחוף אנחנו זוג נשלטים 0546809980
לפני 7 שנים
SPENKY{שייכת} - :-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י