לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 7 שנים. 24 בספטמבר 2016 בשעה 18:04

עוד סופ"ש פרוע. ככה אני אוהבת אותם.

בחמישי חגגנו יום הולדת לחברה במסעדה ובחדר בריחה ובשישי התכנון היה להגיע לאלכסיי. כמעט כל החבורה אמורה היתה להגיע והצלחתי לשכנע עוד כמה יפיפיות להצטרף.

אני מסוג האנשים שבילויים ושופינג דוחים אצלם כל כאב ועיפות ולכן התעלמתי מהכאב הגרון הטורדני, העיפות הממוטטת והבעל המצוברח (רק כי אמר שאין בעיה ונצא בכל מיקרה) , שמתי עלי את שמלת הויניל המשגעת שחברה העניקה לי (אחרי לבטים קשים, מדידות אינסופיות ושליחת דוגמיות סלפי לחצי עולם) וכמיטב המסורת, עקבים ואודם אדום.

הגענו יחסית מוקדם לאלכסיי וישר קלטתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. קיבלתי תגובות לוהטות על הציצי ובכלל.. ואפילו זכיתי למבטים אוהדים מזרות וזרים.

אמרתי לאוש שאם הייתי רווקה אני דווקא חושבת שהייתי מצליחה להשיג זיון והוא צחק.

האמת שלהשיג זיון עם בחורה אני לא חיבת להיות רווקה. דווקא קלטתי מישהי שנראתה מעונינת אבל לא היתה לי אף הזדמנות לגשת ולברר. ומדוע?

קודם כל כי הייתי מוקפת חברים וחברות אהובים ולשם כך בעצם נתכנסנו.

דבר שני אוש לא היה במיטבו. בניגוד לאופיו לא רקד, היה עייף, מותש ומבואס. גם נעלמתי לו שלא בכוונה ליותר מידי זמן והוא התבאס עלי. ניצמדתי אליו. אני לא אוהבת שהוא כועס. המטרה היא קודם כל להנות מהביחד ואם הוא לא מתחבר אפשר לוותר וללכת.

הוא החליט אחרת.

כן תיקשרתי ורקדתי והתחבקתי אבל לא יותר מזה. לא התנשקתי עם אף אחד או אחת בגלל הגרון ובגלל סיבות אחרות אבל בהחלט נהנתי ליצור קשרים חדשים עם היפיפיות הסקסיות ולתחזק את האהבה העצומה שיש לי למכשפות שלי.

 

אבל מסיבת בדסמ היא לא מספיק מסיבת בדסמ ללא הבדסמ...

לא יוצא לי להביט בהופעות ובסשנים של אחרים. אני זוכה לחוות ולעוף בחסות השולט המדהים שלי. שהוא נכנס לזה – הוא ממש נכנס לזה. כשהוא איתי הכל מתפוגג והבטחון שצבר הוא הצלחה כבירה.

פעמיים הוא העיף אותי אתמול, על הכלוב בסמוך לבמה :

 

  1. ישבתי על הכלוב. קשר את רגליי וידיי בחבלים אל הברזלים. מושך אותי קדימה ואני נופלת יחד עם הכלוב ובשניה האחרונה הוא הודף ומחזיר למקום. חוסר השליטה מפחיד אבל ככה לומדים לסמוך. ולעוף.

    העביר על כולי את גלגל הכאב וחשף את יריכיי. המקום השנוא עלי ביותר לכאב אבל אין לי שום אפשרות להתנגד והוא מנצל את זה. בידיו ובמכשור הכאיב לי בטירוף ויש לי סימנים כהוכחה.

    שחרר אותי והפך אותי. נשענתי על הכלוב אך ידיי עדין קשורות זו לזו. התחת נחשף והוא התחיל להכות בו. בספאנקר ובידיו.

    לפתע תחושה זרה, ידיים של אחר. הקואובוי הצטרף לחגיגה והוא כולו מוצף באנרגיה. התחת שלי הפך לתוף טמטם. מוסיקה קצבית ברקע והוא מתופף עלי לפי הקצב המהיר. הבנתי שזה היה חתיכת חזיון...

    כשאוש החליף אותו כבר עפתי, כל ספאנק הביא אותי לעבר הספייס המיוחל והאצבעות שהכניס לתוכי הוציאו ממני נוזל. שלולית עשיתי שם מתחתיי...

 

לאחר הפסקה קצרה הוא החליט שהוא מוכן להמשיך להתעלל בי

 

  1. הפעם השכיב אותי על הגב. קשר את ידיי ורגליי לברזלי הכלוב וחשף את שדיי. לא ראיתי דבר אבל הבנתי שהפעם יש לנו יותר קהל. גם הרגשתי יד נשית מלטפת ושורטת כמו שאני אוהבת. הוא המשיך במלאכת הקודש הצליף הספינק ושרט עם הגלגל. הפך אותי ושוב חשף והתעלל. עשה בי כרצונו עד שלא התאפשר יותר בגלל הופעת יום ההולדת הסמוכה.

 

איזה כייף ומרומם זה לקבל מחמאות כפי קיבלתי. אני כל כך מעריכה את זה.

איזה כייף ומדהים שיש לי בעל שמענג אותי ככה גם שההתחלה קשה.

 

ush​(שולט){אושה} - כרגיל כיף לשחק וסשן סקסית שכמותך
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י