צהריים טובים אורח/ת

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 16 שנים. 25 במאי 2007 בשעה 7:01

במהלך היום החלפתי מיילים משעשעים ופלרטטנים על בעלי. הדפסתי לו איזה ספר עב כרס ויצאתי עם הבטחה לזין ותחת אדום, אך לפני הפלז'ר מגיע הביזנס ואני הרי בעסקי צומי.
היא הגיעה אלי לעבודה, התלהבה מהשולחן המבורדק וצילמנה אותו. אחרי מסע רגלי תוך קיטורים שלי על סחיבת הספר עלינו על האוטובוס בו קישקשנו בקול רם על ענייני סטיות ומיניות. סקארלט המקסימה היתה קצת בשוק איך אני מברברת בקול רם ושמה ז' על העולם. כזאת אני -
פרה קשקשנית.

כשהגענו הביתה סידרתי לנו צלחת מפוצצת במטעמי גבינה מתוקה - קוגל, בלינצ'ס, מלאי ועוגת הגבינה המסורתית. אני טרפתי והיא נתנה ביס וחצי בעוגה. לא סתם רזות הן רזות ופרות הן פרות.
הראתי לה את אלבום החתונה המעוצב שלי והיא התרשמה. כמה שאנחנו יפים שם - כפרה עלינו!
אוש הגיע הביתה וגילה לנו היכן מסתתרות התמונות הסוטות במחשב. היא העתיקה תמונות של הציצים שלי ועוד כהנה וכהנה היילייטים ממסיבות העבר (דן-ג'ן ומסיבת הפיג'מות של שיר) שוב, בעיקר הציצים שלי כיכבו שם.

היא רצתה לצלמן אותי בחיי היומיום - גולשת בכלוב, תולה כביסה, מכינה לאוש טוסט, מתאפרת, ובוחנת את מגירת הצעצועים. באותה בחינה ראיתי בה משהו חדש - זוג שרוכים לבנים שקניתי לאוש שלא התאימו לו בסוף (שרוכים שמופיעים במערכה הראשונה - סופם שיצוצו גם במערכה האחרונה...).

עכשיו אני קולטת שלא הסברתי מה פשר הצלמונים הללו. מסתבר שאני הופכת להיות פרת סלבריטי, כוכבת עבודת הגמר של סקארלט (טוב.. נו.. אני לא הכוכבת היחידה. אבל כן הפרה היחידה!)
היא ביקשה לצלם אותנו גם באינטראקציות סוטות. התחלנו בקטן - נשיקות, אני יושבת לרגליו, הוא מתעסק לי עם החזה, מושך בשיער. לבסוף השעין אותי על כורסת העור המפורסמת והצליף בי תוך כדי תקתוק המצלמה. עם הפלוגר החטיף לי בציצים ואני קרנתי מאושר.
שתי דקות אחרי זה אישתה המקסימה הגיעה, חבל שפיספסה את האקשן, הכנתי טוסט וסלט, צפינו בטלויזיה ושוב נדהמנו כמה אישתה ובעלי דומים (באופי! הוא חתיך הורס והיא כוסית על).

אחרי שהלכו מאיתנו הבובותיים התפנתי לרפת ולבבלס. אך חיש קל נטשתי אותם לטובת התארגנויות "שינה". התקלחתי ולבשתי פיג'מה חמה מידי. התכוונתי להתפשט כשאגיע למיטה - אך לא הגעתי לשם...
האוש עצר אותי בדרך וסישן את האמאמא שלי :-))))))))))))))
השעין אותי שוב על הכורסה, הספינק בכל הכל, הוביל אותי על 4 לחדר ואני טענתי שחם לי מידי.
הרים לי קצת את החולצה, הוריד לי קצת את המכנסיים והוביל אותי כך למרפסת.
רוח קרה נשבה והוא זיין אותי מאחורה לעיני כל.

הגענו שוב לחדר והוא שלף מהמיגרה כיסוי עייניים ושרוך לבן ארוך. קשר את ידיי וכיסה את עיניי.
סובב אותי שוב ושוב לתחושת אי התמצאות. הוביל אותי כך בבית. חששתי נורא אבל הלב שלי בטח בו בבטחון גמור. סובב אותי שוב ושוב והוביל אותי למרפסת הכביסה. חשף אותי לעיני האיש ממול שעובד על הגג (אין לי מושג אם נכון הדבר, עיניי היו מכוסות אך הוא הסביר שרואים אותי, את השרמוטה שהיני).

מצאתי את עצמי על 4 על המיטה, מוצלפת ומזויינת קשות. הצלילים שיצאו מפי היו לא ברורים. לא יכולתי לדבר. לבסוף ביקשתי מים והוא נעלם. תיארתי לעצמי שמביא קרח כי הרי יש מים ליד המיטה אך הוא חזר עם כוס והשקה אותי. לאחר שלגמתי חשתי בקרח. הוא העביר את הקוביה על כל גופי והשאיר אותה להינמס בחריץ התחת שלי. אחרי שהיא נמסה הוא פתתח בחוזקה את התחת, את הכוס ובחן. הנזילות היתה כמעט חסרת תקדים והוא הוכיח לי כמה אני שרמוטה מזדיינית, נימפומנית רטובה.
זיין אותי עוד ועוד ואני גמרתי שוב ושוב.
לאחר שהוא גמר והלך להתקלח המשכתי לשחק עם עצמי.
הוא הביא לי בטריות לוויב, עינגתי את עצמי, גמרתי ונרדמתי במייד.

שתהיה לכולםםםםםםםם שב"ש!!

Venus in Furs - מה שיפה באוש זה שלמרות שהוא לגמרי ונילי, הוא יודע להעמיד פנים ממש מעולה ((( ;
לפני 16 שנים
Rainbow - אוהב את הפוסטים שלך, אל תפסיקי לכתוב.....
}{
מיסטר נייס​(שולט) - אחלה פוסטים שבעולם :)
לפני 16 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - גרררר על סלב העל..
scarlettempress{L} - טוב, אולי עוד לא ממש סלבריטי, אבל בואי נקווה שבזכותך הפרויקט שלי יקבל עוד נקודות :)

אני חייבת לציין שאוש מקסים לחלוטין במציאות אפילו עוד יותר מאשר בתיאורים שלך בבלוג, ושמחתי סוף סוף לדבר איתו (מה שהמפגשים בדאנג'ן לא ממש איפשרו).

היה נורא כיף לראות אתכם ביחד (אוף אתם כזה זוג מושלם!) ותודה, תודה, תודה על העזרה :)))