אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אושה לנד

כשאנחנו נוסעים באוטו הוא מסתכל עלי ZOOM OUT ויודע שאני באושה LAND- בארץ הפנטזיות
לפני 16 שנים. 20 ביוני 2007 בשעה 9:27

אחרי ההתקף בכי של אתמול, אחרי שניסיתי לשחק אותה פוליטיקאית מול הפקאצה בעצת אמא, לא יכולתי יותר ופרשתי ב3 הביתה. טרפתי מנת פלאפל שהתגלתה כשגיאה ענקית והלכתי לשים קצת את הראש. הטלפונים העירו אותי, התחילה לי צרבת אבל לא היתה ברירה - צריך להתארגן לחינה.
זוג חברים אספו אותי כי אוש היה קודם בחתונה בירושלים ונסענו לחדרה. התפלאנו היכן הכיכר הכעורה ומזה הקניון הגדול הזה שצץ משום מקום. הגענו למקום החגיגה ואת פנינו קיבלו החתן והכלה.

החתן, חבר מאד טוב של אוש עוד מימי בית הספר היה מאורס בעבר לבחורה מקסימה. היה כבר תאריך, אולם ותקליטן עד שהחליטה חברתו שלא מתאים לה. היום היא נשואה+ למישהו אחר. והוא? חיפש את עצמו. הוא הבחור הכי פעלתן שאני מכירה, מוכשר בטירוף אך נראה שאין בו שלווה. היתה לו מערכת יחסים מוזרה עם מישהי שלמזל כולם התפרקה ולבסוף התאהב בבחורה מקסימה שקטנה ממנו בכמה שנים טובות.
הם הכירו באחת הסדנאות המפורסמות הללו שתמיד איזה מכר משכנע אתכם להצטרף אליהם.
היא בת הזקונים במשפחה שכולה וזו להם השמחה הראשונה.

פעם ראשונה שלי בחינה (שלי לא נחשבת) והיה כל כך מבדח לראות את אותו הבחור, אשכנזיפט בכל רמ"ח אבריו לבוש ב4 סטים של תלבושות צבעוניות ומנסה לנענע לצלילי מוסיקה מרוקאית.
כמה שימחה, כמה אושר, מגיע לשניהם כל הטוב שבעולם.
אוש הגיע באיחור, מרייר מהבשר בחתונה וקצת לא מצא את מקומו. הוא אמר לי שאין מצב שהוא היה מסכים להילולה שכזו ובטח שלא לבגדים. גם לי היה קצת קשה להתחבר למוסיקה אבל שסופסוף נשמע שיר מבית סבתא (מברוק עליק) פיזזתי ברחבה עם הכלה שמצידה ניסתה להרים את מחשוף השימלה למעלה. מדובר בחתיכונת אמיתית עם חזה כמו שלי ואני בטוחה שהצלם שמח היותר לעשות עליה זום. אחר כך במכונית שדיסקסנו את ענייני הדקולטה אוש אמר שדווקא אחותה הגדולה והשמנמונת הרבה יותר לטעמו. איזה חמוד! הוא אשכרה אוהב מלאות! זה לא שהוא נמשך אלי כי אוהב אותי, זה באמת הטעם שלו. אני לומדת להפנים את זה...

כמובן שהחלק הכייפי ביותר הערב היה עת המתוקים. כפרה עליהם איזה מתוקים יש להם!
חברה שלי שעברה משהו דומה למה שאני עוברת דחפה אותי לכיוון אם הכלה שמרחה לי על היד חינה וברכה אותי בבריאות (מהפה שלה ל...). מישהו יודע איך מורידים את הכתם הכתום מהידיים?

בבוקר קמנו מוקדם ונסענו לתל השומר לבדיקות גנטיות. חזרתי ממש עכשיו ואני קרועה מעייפות. אולי אוכל קצת מהמתוקים של החינה וזה יתן לי אנרגיה?

devotion​(מתחלפת) - מצחיקולה

שיהיה לך יום טוב אושימושי }{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י