צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאה נשים של בדידות

כאן מספר מה עובר עלי, עליכן.
לפעמים ביחד.
לפני 17 שנים. 25 ביוני 2006 בשעה 21:53

שלד אחד נכנס לרופא , עכשיו באים ? הרופא אומר לו .

ילד וילדה שיחקו ברופא וחולה , האימא של הילדה תפסה אותם . מה הוא עשה לך היא אומרת ?
כלום הוא אמר שבלי טופס 17 הוא לא זז.

רופאת המשפחה שלי , ד"ר טוכשניידר ,היא בעקרון שמורת טבע , בכלל היא שייכת לאגף העתיקות . למצוא היום רופא משפחה דובר עברית צחה , ללא מבטא רוסי כבד היא משימה בילתי אפשרית . הד"ר מזמן הייתה צריכה להיות בפנסיה , מזמן , אלא שכנראה , נמרצותה והעובדה שהיה לה קהל מאמינים די אסרטיבי , מנעו את שילוחה לעבר ערבות הקרח .
בוקר אחד הנייד שלי צלצל , היא הייתה על הקו הודיעה לי חגיגית שהתרופות שלי עולות לקופת החולים המון כסף .ושאני חייב לבוא לקליניקה היום . הם רוצים לשלוח אותי לבדיקות , אולי ימצאו שאפשר להסתדר בתרופות יותר זולות . לא יכולתי לסרב לייקית החביבה וקשישה שהאמת , דאגה לי מכל הלב . היא גם הוסיפה בידענות , וכמובן שבמבטא ייקי כבד , אתה יודע, התרופות האלה עושות אימפוטנציה !!
רוצה לבדוק ? שאלתי , היא הטיחה אגרוף בשולחן , מה אתה לעשות אם אני אומרת כן ? אני נותן לך לבדוק , את יודעת . כאן עברה לגרמנית , schiesse הייתה המילה הבולטת , היא ידעה שאני דובר את השפה ולכן לא חסכה בשבט לשונה . עד היום לא הבנתי מאיפה הגיחה שותפתה לפסאודו פנסיה , הרופאה הרומנייה המטופחת ד"ר מרנצנקווטשר , שהמבט שלה הבהיר לכל אחד שהיא היא המנכ"ל המייסד, המפעילה והבעלים של קליניקה OFF ( שזה ההפך מקליניקה און , למקרים הפוכים ) הפנטזיה שלך זה נשים מאד מבוגרות היא שאלה , בנסותה ליצור מבט סקסי .. זה כבר היה יותר מדי . לקחתי את ההפניה לבדיקות ועפתי משם .. הן בנות שבעים ק. אמרתי לעצמי , אתה מתדרדר , ומהר .

אחרי יומיים מצאתי את עצמי בראשון מערב , עיר הקניונים , בקומה 8 של בנין משרדים .
מרפאה פרטית . פקידה נתנה לי למלא טופס , אחות עבת בשר וחייכנית בדקה לי לחץ דם , כרגיל לא ? האחות גם ביקשה לקחת דם , נתתי , כשהתכופפה , ראיתי את המחשוף ., נוף יפה שאלה ?
מאדדדדדדדד עניתי , חכה עד שתגיע לרופאה .. חייכה .

נכנסתי לרופאה . האחות צדקה . מאד צדקה .. את פני קבלה אישה קטנה בהירת פנים , בהירת שיער , מה שבלט היה זוג עיניים כחולות , עמוקות , בצבע מיוחד .. היא הייתה מצוידת בשני שדי ענק , שנראו לי , טבעיים , רכים. את חושבת שזה עוזר ליתר לחץ דם שאלתי אותה ? בטח היא אמרה , אתם נרגעים ישר .
אבל נראית לי לא רגועה ., למה ?
אני לא הנושא כאן , זה אתה .. אתה עם לחץ דם רב סיפרתי , אז כדאי לך לבדוק אותי לפני שאני מת , אמרתי , כך נעשה , אמרה . היא התקרבה אלי והחלה לשים את השרוול על ידי המגע שלה היה מיוחד מאד . עדין .. נגעתי חזרה . היא לא הסיטה את ידה , כי האמת התכוננתי לצעקה או לסטירה . הרגשתי שהיא נמתחת .
אז את לא רגועה נכון ? נכון גמגמה , מוכנה לספר לי למה
אני אוהבת גברים שעירים .ואתה כזה , יש לי כזו פנטזיה .. יש אמרתי , אחת ממליון ועוד יפה ורופאה
כל הזמן חשבתי , אם יתפסו אותנו מה אני אגיד שזה . Doctor's Order ?
המגע שלה היה עדין ונעים, היא מאד אהבה את המכות על הישבן שהשאירו סימנים אדומים של חמסה ( יד , יד ) אני חושב שהיא גמרה אפילו מהן . אני לא ידוע אם מה שהיא ידעה לעשות לומדים בבית ספר לרפואה , אבל , בשביל הקטע ביקשתי ממנה למדוד לי לחץ דם אחרי 120 / 80 אמרה , כמו בתולה .

אה התרופות ? לא, לא החליפו . למה שיחליפו ? יש איזו סיבה . העיקר הבריאות .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י