צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צד לי את מה שאת הכי רוצה להסתיר...

משקיע בו את המינימום הנדרש כדי להפיק את המקסימום המספק.חולצת המזל Kamiza Negra
לפני 15 שנים. 3 באוגוסט 2008 בשעה 13:53

רצתי קצת לספר על מה שעובק לי ברגש בלב בראש בזמן האחרון...
הזוגיות שנרקמה לה ביני לבין שימושית עושה לי כ"כ טוב שפשוט כיף לי.
כיף שבא לצעוק. אני מאסטר מאושר!
ומה שעושה לי עוד יותר להיות מאושר זה שגם לה זה עושה טוב..
הינה מה שהיא כתבה בבלוג שלה בתפוז..
תגידו לי אם אני לא צריך להיות מאושר?(:


תוכן
אני מטורפת עליך.


--------------------------------------------------------------------------------


פורסם ב2 באוגוסט 2008, 22:19


חמישי-ערב
קבענו שיוצאים למסיבה.. חברה שלי אפילו באה איתנו.. הרבה דיבורים היו על המסיבה הזאת.. הבטיחו שהפעם.. יהיה אחרת.. יהיה טוב..
התלבשתי כמו שאתה אוהב חצאית קצרה שחורה.. וגופיה קטנטונת.. לא צריך הרבה דמיון כדי לדעת מה יש מתחת.. אפילו נעלתי את הנעליים המיוחדות לכבודך.. רק כי אני יודעת שאתה אוהב אותן..
איך שנכנסנו זה הרגיש אחרת... היה משהו באוויר.. נתת לי לשתות.. לרקוד כמה שבא לי.. מסתכל עליי.. גאה בי.. באיך שאני רוקדת.. איך שכולם מסתכלים עליי ושנינו יודעים.. שאני שלך.
התחיל סשן על הבמה.. כרגיל מצועצע ולא מעניין.. החלטת לקחת אותי לצד.. לעשות לי סשן קטן.. הנחת את ידיי על המתקן.. תופס בשערי ומוריד לי את הראש..מרים.. ונותן לי נשיקה.. יודע שאני לא אאכזב אותך.. הצלפה ראשונה.. אני לא זזה.. שנייה שלישית.. ואני גאה בך.. הישבן שלי בוער.. מושך בשערי .. מסתכל לי בעיניים בודק.. הכל בסדר.. אני מהנהנת בהסכמה.. ואתה ממשיך.. יודעת שצופים בנו.. הפסקה.. מרגישה אותך הולך מסביב לא מעיזה להרים את הראש.. ההצלפה נוחתת.. מלטפת באופי המיוחד שלה.. נחושה לא לאכזב.. באמת.. השתדלתי לא להתפתל יותר מדיי.. לא לצעוק.. אפילו שאני יודעת שלא באמת אפשר לשמוע מבעד למוסיקה הרועשת.. סחרחורת החלה אופפת אותי.. ריחוף קל.. ואתה ממשיך.. אני נהנית.. מסיטה מבט.. רואה אותך נותן למישהי אחרת להצליף בי.. זה הימם אותי.. אבל הרגש החזק הזה.. לגרום לך להיות גאה בי רק גואה.. לא זזתי אפילו מילימטר.
אספת אותי אליך מחבק אותי חזק.. מנשק.. אוהב אותי.. ואני אותך.. דמעות ניקוות בעיניי.
המסיבה ממשיכה.. המוסיקה משתפרת.. ואני.. ממשיכה לרקוד.. פגשנו במאסטר ערן שנראה נלהב לפגוש אותנו ולהכיר לנו את השפחה שלו.. יפיפיה אמיתית... לחשת לי באוזן.. הוא רוצה לעשות לה סשן.. ושאת ולולי תחזיקו אותה.. התרגשתי קלות מהמעמד.. בכל זאת.. אני חדשה בקהילה.. נעמדתי לימינה.. מלטפת את שערה.. והוא התחיל.. היא התפתלה תחת ידינו.. תחת נחת זרועו.. צורך עז דחף אותי לחבק אותה.. ללטף אותה.. והיא בתגובה.. קברה את ראשה בתוכי.. אוחזת בידי בחוזקה.. כמעט בכיתי.. מהתרגשות בשבילה.. מנשקת אותה ברפרוף על צווארה.. מלטפת את שערה.. חוויה חזקה ביותר.
מאסטר יקר שלי.. החלטת לשחק בי עוד קצת.. מבקש רשות ממאסטר ערן להשתמש בשוט שלו.. ידיים על הבמה.. ראש מורכן.. נתת הצלפה ראשונה.. איך זה שפחונת שלי.. ואני בחיוך.. כואב.. הישבן לא הספיק להתאושש מהשעה הקודמת.. ואתה בשלך.. אני.. לחלוטין שלך.. מתענגת.. כואבת.. מתפתלת כאשר הכאב ממוקד בנקודה אחת.. לחשושים מאחוריי.. והשוט מתחלף בקין.. איך זה מרגיש כלבה שלי.. אני קצת מרחפת.. עונה בחיוך.. גם כואב.. הצלפה אחרי הצלפה אחרי הצלפה.. הישבנים מחליפים צבעים.. מרגישה את זה.. אדום סגול כחול שחור.. צורב על העור.. מחמם את הלב.. מרטיב אותי לגמריי.. יודעת שאני לא אבוא לסיפוקי.. הגמירות שלי לעיניך בלבד.
מסוחררת.. ממשיכה לרקוד.. נכנסת לאקסטזה שלי.. השפחה של מאסטר ערן נעמדת מולי.. לוחשת לי באוזן.. תודה.. את מקסימה.. מקווה שלא הכאבתי לך.. מוציאה ממני בת צחוק.. מחבקת אותי.. נצמדת אליי.. מעיפה מבט אליך.. ורואה אותך ואת מאסטר ערן עומדים שלובי ידיים.. יודעת שיש לי אישור ממך.. חודשים שלא נגעתי באישה.. ועוד אישה יפה כלכך.. הידיים שלנו מתערבבות גוף אל גוף.. ונשיקה ארוכה ורטובה.. כל הזמן פחדתי.. שאתה מקנא.. שאני אשלם על זה.. אבל ידעתי בתוכי שאם לא היית מסכים.. היא לא הייתה ניגשת.. שקענו אחת בשנייה לחלוטין.. הידיים שלה נשלחות את מתחת לחצאית.. נותנות לי אישור לעשות בה מה שמתחשק.. היצר הלסבי שבי התעורר.. היא השעינה אותי על הבמה.. מנשקת ברכות נשית את פטמותיי.. מלטפת..אני אוחזת במותניה ומתמכרת לתחושה.. ידיי אוחזות בשדיה.. מרחיקה אותה מעט.. ונושכת קלות את שדיה.. הוא הוריד לה את הגופייה.. חשופה לעיני הכל.. שלחתי יד אל תחתוניה.. מגרה אותה.. מרגישה אותה מתפתלת ממגעי.. אני אוהבת את זה.. להרגיש אותן רועדות.. מבט הוסט אל המאסטר שלה.. אני מבקשת רשות לגמור.. היופי שבשליטה.. היופי שבכניעה.. הוא הסכים.. מניחה את ראשה עליי.. נאנחת.. מתענגת.. רועדת.. גומרת.. חיבקתי אותה קרוב קרוב אליי.. שמחה שגרמתי לה לעונג.. נשיקה.. ולחישה.. אני חושבת שהמאסטר שלך מתגעגע אלייך.. מסתכלת עליו בחשש.. רואה ניצוץ..בעיניו.. מחבקת אותו.. אוהבת אותו כלכך. סיום כלכך טוב למסיבה הזאת..
חזרנו הבית.. תאונני עליי כלבה.. לא מגיע לך לקבל אותי.. מצווה עליי לגמור.. השליטה שלך בי מהפנטת.. גמרתי.. תגמרי שוב.. מנסה להלחם.. עכשיו כלבונת.. גומרת שוב.. רועדת כולי.. מוריד אותי אליך.. תמצצי.. משפשף באיברך תוך כדי.. לעזאזל איתי.. אולי אני ממש גרועה.. גומר לי בפה.. כלכך אוהבת שאתה גומר.. פעם ראשונה שבפה שלי.. לא ידעתי מה לעשות עם זה.. אז פשוט.. בלעתי.. הסיפוק שלך הוא האושר שלי.

שישי-שבת
העברנו אצלי בדירה.. נהנים מהפרטיות שלנו.. היה סופשבוע מתיש.. מאסטר.. הישבן כואב.. חשק מטורף בך.. לא נתן לך להניח לי לנפשי.. בכל הזדמנות.. צובט אותי.. מושך לי בפטמות.. סוטר על לחיי.. סוטר לי בין רגליי.. צובע אותי בגוון כלכך אהוב ומוכר..
הכנתי לך ארוחה.. שעשוע קל מצידי.. תפסת בשערי.. מוריד אותי לרצפה.. והולכת אותי על ארבע.. לרגליך.. זה המקום שלך כלבה.. שלא תעזי לשכוח זאת.. מושפלת.. כנועה.. כן מאסטר.. אני השפחה שלך.. רק שלך.
אתה לא מתעייף.. אוזק אותי למיטתי.. מצאת לך משחק חדש.. במצת יש חלק שיוצר זרם חשמלי קטן.. בוחן את התגובות שלי.. אני נלחצת.. זה מפחיד אותי.. לא יכולה להתנגד.. הגלגל כאב עובר על החזה.. ננעץ בחוזקה..
סדרת חינוך העברת לי בסוף שבוע הזה.. אני מכבדת אותך.. אני מעריצה אותך.. אני אוהבת אותך.

aka BODYGUARD - האנטר ידידי...

מעבר לכך שהיה תענוג לראותכם כרגיל,
שמחתי לראות את שניכם עם חיוכים של תלמידי תיכון...

(הלו,אין לכם בית?!)

תענוג צרוף לקרוא את השימושית שלך ושמח שאתה
מרגיש כך.

ברכות ידידי...
לפני 15 שנים
D-HUNTER - איש יקר תודה לך כן אין ספק ששנינו מרגשים כך וזה עושה רק טוב..
ווואלה יש בית אבל הכי כיף להשתעשע בין כולם לא?
שיהיה אחלה שבוע עד למסיבה הבאה...
לפני 15 שנים
Brida​(נשלטת){DDDOM} - יפה לכם ילדים :-)
היה נחמד לראות אותך ואתכם.

שבוע טוב.
לפני 15 שנים
D-HUNTER - היי תודה לך .
שבוע מקסים גם לכם...
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י