לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

צד לי את מה שאת הכי רוצה להסתיר...

משקיע בו את המינימום הנדרש כדי להפיק את המקסימום המספק.חולצת המזל Kamiza Negra
לפני 15 שנים. 6 בספטמבר 2008 בשעה 20:11

השבת הזאת הבטחת לי שיהיה אחרת.. חיכיתי לזאת בקוצר רוח..
שישי בוקר בעבודה.. אמרת שתגיע בסביבות 1-2 את כמובן.. מחכה לי ערומה זה ברור לך?.. כן מאסטר.. עניתי בקול חלש.. דפיקות לב מואצות גרמו לי לסחרחורת קלה של התרגשות.. את סוף המשמרת העברתי בקושי.. רועדת קלות.. הראש שלי במקום אחר לגמריי..
מתקשרת אליך.. איפה אתה?.. עכשיו עולה לאוטובוס.. איזו הקלה.. אני אספיק להגיע לפניו. להתקלח.. לסדר את הבית קצת.. אתה רעב?..להכין לו ארוחת צהריים..
נקישה.. פותחת את הדלת עד כדי פתח צר.. נרעדת מהמחשבה שתחליט משהו לא רציונלי שהשכנים יראו אותי בטעות.. חיבוק נשיקה נשיכה.. ומשיכת שיער.. משכיב אותי על המיטה.. שלום כלבונת.. התגעגעתי..
ישבנו לאכול צהריים.. עירומה כביום היולדי.. והוא בשלוותו.. את נשארת ערומה כל הסופשבוע, שלא תעזי להתלבש, יהיה לנו כייף הסופשבוע הזה.
ביקשת ארוחת ערב.. פשוטה אבל מושקעת.. שברתי את הראש כלכך.. לא הבנתי איך שני דברים כאלו מסתדרים קולינרית.. אני אוהבת לבשל.. במיוחד בשבילך.. הלחץ גרר ממני התפרצות קלה יום קודם.. שהבקשה לא רציונלית.. תשכבי על המיטה שפחה.. לא לזוז.. הקיין שלך נוחת על ישבני.. אתה אוהב לתת לי כמה מכות ברצף.. אוהב שאני סופרת את המכות.. לראות לכמה אנו מסוגלים להגיע.. שוב.. 240 הצלפות.. כואבת.. קמה במשיכת פטמה.. זה היה העונש שלך על ההתפרצות אתמול.. עכשיו קומי ולכי למטבח.. תתחילי לבשל.
אז מה בתפריט.. עוף בתנור ממולא באורז.. וסיגרים במילוי תפוא ואגרולים.. קניתי עלי סיגר ונורא התחשק לי לנסות להכין לבד.. בין חיתוך לתיבול לטיגון.. התהלכת סביבי.. פעם יד מעיפה סטירה.. משיכת פטמה.. נשיקה.. והמשחק החדש שלך.. כף העץ נחתה על ישבני לא מעט פעמים.. היה מושלם.. אני גם יודעת לבשל.
אחרי הארוחה נישקת אותי.. תודה רבה שפחונת היה מאוד טעים.. והלכת לחדר.. תנקי ותסדרי הכל.. אני מחכה לך בחדר..
נכנסת לחדר.. אתה שוכב על המיטה תשוש במעט.. רציתי רק להתכרבל איתך ולישון.. לך היו תוכניות אחרות בשבילי..
קחי את הדברים שאמרתי לך להכין ולכי לסלון.. לקחת איתך את שקית המשחקים שלך.
אני הייתי כלכך מתוחה ולחוצה.. השכבת אותי על השולחן.. כורך חבלים סביב ידיי ורגליי..מרתק אותי לשולחן.. בכיינית שכמותי... לוחץ לי.. אז קצת שחררת.. גלגל הכאב חורץ את בשרי.. מתפתלת.. שביל ועוד שביל.. נקודות קטנות אדומות מסתדרות יפה על כל הגוף.. נר מטפטף עליי שעווה רותחת.. פלטתי צרחה שקצת הבהילה אותך.. מסתבר שאני רגישה יותר לכאב בגב מאשר בבטן.. המשכת לשחק בי עוד קצת.. ואז שיחררת.. הלכנו למיטה מחובקים.. מודיע לי חגיגית.. זה עוד לא נגמר.. אני קוראת תיגר.. אתה יודע שאני מסוגלת ליותר.. הרבה יותר.. אין בעיה מגיב אליי..נראה אם נצליח להגיע ל300.. גורם לי להתבלבל לרגע..כולל אלו של הבוקר? לא.. תתחילי לספור.. כף ידך נוחתת על ישבני.. מתאמת את צבעה לגוון שקיבל ישבני.. החמישים הראשונות תמיד הכי קשות לי.. אח"כ.. אני פשוט נכנסת לכוננות ספיגה. ומתמכרת לתחושה.. במאה שמונים עשית אתנחתא.. מחדיר אצבע לכוס.. וכבר לא מופתע לדעת שאני כלכך רטובה.. מכניס ומוציא.. מבקשת רשות לגמור.. סירוב.. ואתה ממשיך.. פשוט התחננתי אליך..נתת לי לגמור.. עוד 20.. עוד אורגזמה.. עוד 20.. עוד אורגמה.. איבדתי כל תחושת כאב.. רק עונג וערפול.. הגוף שלי רעד תחתיך.. יודעת שהנה.. הגענו לסף הכאב שלי.. המכה ה300 הגיעה.. הושבת אותי על הזין שלך.. נותן לי לזיין את עצמי עליך.. אחרי שגמרת נשכבתי עליך.. כמו שאני אוהבת.. הגוף רפה כואב..עדיין רועד.. ידיך אוספות אותי אליך לחיבוק.. אני אוהב אותך.. גם אני אוהבת אותך..
נרדמנו..
התעוררתי בבוקר לפניך..מסתכלת עליך.. אהובי.. ישן כמו תינוק.. חושבת על אתמול.. תוהה אם תמשיך בזה גם היום.. כלכך רציתי להתקלח.. וללבוש על עצמי משהו..
התעוררת לאיטך.. אני בכוננות סטנד ביי.. מחכה לתנועה הראשונה שלך שתגיע.. קפה.. משפחת סימפסון וארוחת בוקר.. יושבת נינוחה בכיסא.. רדי למטה.. על ארבע שפחה.. זהו מקומך.. לרגליי.. בולעת גוש גדול של עלבון.. ומצייתת. כל הכבוד כלבה אני גאה בך.
שוב הייתי תורנית מטבח.. כמה מפתיע..
אני אוהבת להתכרבל איתך במיטה.. ראינו סרט ביחד.. משהו שעורר בנו יצר גדול לשיחה אידיאולוגית.. שנינו הסכמנו.. נושא טעון.. התגובות שלנו לדברים כלכך דומות שזה קוסם לי כל פעם מחדש.
הסרט נגמר והמאסטר הגאון שלי החליט על סשן בגרסה קצת אחרת.. העיניים קשורות.. על ארבע.. ישבן מופנה אליו.. שפחונת.. בואי נשחק משחק.. רעשים מהמטבח לא מבשרים לי על טובות.. רועדת לי במיטה.. לוחשת לעצמי בעיקר.. מאסטר.. בעדינות.. אני אתן לך מכה.. ואת תצטרכי לנחש איזה כלי מטבח זה.. ניחוש טוב ועוברים לכלי הבא.. ניחוש לא טוב.. מחייב כמובן מספר מכות הגונות כדי לעזור לי לנחש טוב יותר..התחלת עם כף העץ השטוחה.. מיד זיהיתי אותה.. מכירה אותה מליל אמש.. אחרי.. שוב מגע העץ.. הפעם כף עץ.. המצקת לא הרשימה אותך.. התרבד שעשע אותך.. וכף החלוקה.. עשתה סאונד שמצא חן בעיניך.. פעם עם החלק הקעור ופעם הקמור.. אני חושבת שדיי הצלחתי לנחש טוב.. כמו שאומרים.. הייתי חייבת לדאוג לתחת שלי.. משועשעת מאוד מהעניין.. וכואבת.
עוד קצת התכרבלות.. ושוב הפתעה.. תעצמי את העיניים יש לי משהו קטן.. חוצפנית שכמותי פתחתי אותן.. והתחלתי לחקור.. מה אתה עושה?.. המבט בעיניים שלך.. תכסי את העיניים ותשתקי.. שלושה אטבים נסגרו לי על השפתיים.. גורמים לי לצרוח בשקט.. הכאב מפלח את הכוס.. מוציא אותי משלוותי.. שניים נוספים מצאו את עצמם נאחזים לי בפטמות.. יבבתי קלות.. הדמעות פשוט יוצאות מבלי משים.. אני לא יודעת כמה זמן עבר עד שהורדת אותם אבל זה הרגיש כמו נצח.. חדרת אליי.. בכוח.. כופת אותי אליך.. מזיין אותי.. גומר.. וקם. כבר לא מושפלת.. יודעת שאני הזונה שלך מתי שתרצה.
התחצפות נוספת מצידיי גררה אחריה עונש נוסף.. בשביל העונש.. ברכיים על הרצפה.. פנים למיטה.. ישבן החוצה.. מטרה נוחה.. לא כלכך נייחת.. כף העץ הצעצוע החדש שלך לא מותירה אותי אדישה.. מוציא ממני התפתלויות,בכי היסטרי ולחישות קטנות.. מאסטר.. בבקשה לא.. תפסיק.. הישבן כלכך כואב.
לא ויתרת.. משועשע ממני.. זה כואב שפחונת?.. אני יודע שאת מסוגלת ליותר.. הרבה יותר.

תודה על סוף-שבוע נפלא.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י