בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק אני קובעת

אני והזקנה השמנה שלי.
לפני 17 שנים. 11 באוגוסט 2006 בשעה 6:14

אחרי הצבא התקשרתי לשמנה ואמרתי לה לבוא לקחת אותי. היא נורא שמחה שאני מתקשרת ושאני רוצה לפגוש אותה, והיא אפילו לא התלוננה שכמה ימים לא נפגשנו. ממילא חבר שלי עובד כל היום אז אין לי מה לעשות בבית.
היא באה לקחת אותי ונסענו אליה הביתה. הבית שלה היה מצוחצח ומריח מניקיון. שאלתי אותה אם היא ניקתה והיא אמרה שהעוזרת היתה. כל יום חמישי באה אליה עוזרת רוסיה ומנקה לה את כל הבית. אמרתי לה "מה את לא יכולה לנקות לבד? ממילא את בבית כל היום, לא חבל על הכסף?" והיא אמרה שזה קשה לנקות את כל הבית ושגם היא תמיד מסדרת. אמרתי לה "ולעוזרת שלך לא קשה? את מעבידה אותה ככה, את בטח כל הזמן צועקת עליה שהיא לא מנקה טוב". זה באמת הרגיז אותי כי אמא שלי תמיד מנקה את הבית לבד ורק העצלנית העשירה הזאת צריכה שינקו לה. מזל שיש לה אותי שאני מלמדת אותה קצת מה זה לתת לאחרים.
קודם כל נתתי לה לכבס לי את המדים כי זה סוף השבוע וגם היזעתי כשחיכיתי לה ברחוב ואמרתי לה את זה שבגללה חם לי ואני מזיעה. לבשתי בינתיים חולצה שלה שהיתה ענקית עלי כמו שמלה ושתיתי קפה ועישנתי וראיתי טלויזיה. אחר כך פתאום נורא בא לי איזה ארטיק אז הלכתי למקרר שלה לבדוק אם יש. תמיד יש לה כל מיני גלידות ומתוקים כי היא אוהבת לאכול בלילה כמו פרה, אבל הפעם לא מצאתי כלום ושאלתי אותה "מה אין לך ארטיקים?" והיא אמרה שנגמר. אמרתי לה "חחח נגמר, את רוצה להגיד שאת גמרת אותם" והיא לא ענתה, אז אמרתי לה "יאללה לכי תביאי נורא בא לי". ואז היא התחילה לעשות פוזות שהיא מפחדת שאני אישאר בבית שלה ואם בעלה יבוא וכל זה ואמרתי לה "ואם הוא יבוא כשאת יורדת לי? מה זה משנה אם את הולכת רגע לקנות משהו? תלכי מהר ותחזרי והכל יהיה בסדר". היא הלכה כמו ילדה טובה וקנתה חבילה של ארטיקים, ובזמן שהיא לא היתה חיטטתי לה בארון והסתכלתי על התחתונים הענקיים שלה וחיפשתי את החוטיני אבל לא מצאתי איפה היא החביאה אותו.

היא חזרה די מהר כי היא באמת פחדה להשאיר אותי לבד שם. ישבתי בסלון עם הארטיק והיא הסתכלה ופחדה שהארטיק יטפטף על הספה או על הרצפה, ואפילו חשבתי לטפטף בכוונה רק בשביל לראות אותה רצה עם הסמרטוט וזוחלת לנקות.
שאלתי אותה "אז מתי את מראה לי איך את מוצצת?" והיא היתה בהלם מהשאלה שלי. אמרתי לה "חשבתי שהסכמנו שתמצצי ותראי לי" והיא אמרה שהיא לא זוכרת שסיכמנו ואז אמרתי לה שחשבתי שאנחנו חברות ושחברות לא מתביישות בדברים כאלה וכל מיני שטויות על פתיחות וכל זה. היא אמרה שהיחסים שיש בינינו זה רק בינינו ושזה שהיא "מלקקת אותי" זה לא אומר שהיא תעשה את זה לכל אחד. אמרתי לה "את מתכוונת יורדת לי" והיא לא ענתה וקצת הסמיקה ואמרתי "מוצצת לי את הכוס, אוכלת לי את החור" וככה המשכתי כי אני רוצה שהיא תתרגל לשמוע דיבורים כאלה והכי אני אהנה כשהיא תדבר ככה בעצמה, ואני אלמד אותה לאט לאט. זה יגיע.
אמרתי לה שאני מתה לראות את זה ושאני כל הזמן חושבת על זה ועל איך שהיא לבושה בצורה סקסית כזאת ומוצצת לחבר שלי בלי שהוא יודע מי זאת עד שהוא גומר לה בפה. אני נורא נהנית מאיך שהיא נבוכה ובהלם מדברים כאלה והתחלנו לדבר על לבלוע והיא אמרה שהיא אף פעם לא עשתה את זה. אמרתי לה שאני לא מאמינה שאישה בגילה אף פעם לא בלעה אבל זה נכון - היא גם בקושי מצצה בחיים שלה המפונקת השמנה הזאת.
אמרתי לה שאני אלמד אותה ושאני אקנה לה ויברטור שתתאמן עליו איתי שלא תעשה שטויות כשהיא באמת תכניס זין לפה וככה כבר התחלתי לדבר כאילו בכלל ברור שזה הולך לקרות והתעלמתי מזה שהיא עוד אמרה שהיא לא רוצה, כי אני יודעת שככה זה איתה, שצריך לא לשאול אותה אלא להעמיד אותה בפני עובדה. חוץ מזה אני יודעת שבשבילי היא תעשה את זה ואני מתה לראות את זה, ורק מלדבר על זה ולחשוב על זה התחלתי להירטב. בסוף הלכתי לארנק שלה ולקחתי 500 שקל ואמרתי לה שפעם הבאה אני באה עם ויברטור ומלמדת אותה למצוץ ואחר כך היא תתאמן גם על בעלה, וזה שהיא שתקה היה לרעתה כי מבחינתי זה כבר סגור.

אחר כך היא ירדה לי כי כבר באמת הייתי מחורמנת מכל זה והמשכתי לשבת שם עם החולצה הענקית שלה ובלי תחתונים והיא שמה לי לק ברגליים ונישקה אותם, וכל הזמן אמרה לי כמה היא אוהבת אותי. כשלבשתי חזרה את המדים שהיו נקיים ומריחים טוב כאלה היא כמעט התחננה שאני אישאר עוד קצת. אני בכלל לא התכוונתי ללכת, אבל אמרתי לה "אז תעשי מה שאני מבקשת, תאמיני לי שזה לטובתך" והיא אמרה שהיא לא יודעת ולא בטוחה ואני כבר עשיתי את עצמי הולכת לדלת ואז היא הסכימה שאני אקנה לה את הויברטור ונראה. אחר כך ישבנו וחיבקתי אותה ואמרתי לה "נכון שאת מתרגשת מזה?" והיא חיבקה אותי עוד יותר חזק במקום לענות ואמרתי לה "נכון שאת אוהבת לגלות ככה את הצד הפראי שלך?" וכל מיני דברים על איך שנשחק עם הויברטור יחד למרות שהיא עוד לא יודעת מה מצפה לה בכלל.

yoels1​(אחר) - אני חייב להגיד שיש לך את זה
אני מאוד נהנה לקרוא את הבלוג שלך
תמשיכי כך
לפני 17 שנים
zboy{זאתי} - גם אני, התמכרתי
לפני 17 שנים
FrozenLips - אהבתי :)
לפני 17 שנים
אילי​(מתחלפת) גם אני אהבתי - גם אני מתחרמנת
לפני 17 שנים
רב-תחומי - בלוג מהמם...
מלכה אמיתית..
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י